Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134520" data-attributes="member: 34"><p>AAAAA haluun nukkua taas ihan järkyt insomniat tulilla D: enkä ymmärrä ku mun mielestä kukaan muu ei oo tämmöstä insomniaa koskaa aiheuttanu mut sit eunkwang vaan ja ainoastaan aiheuttaa niit vittu aina sillon tällön. Ei nyt onneks tämän useammin kummiskaa. Nyt en tiiä kauan oon valvonu mut ainaski vuorokauden D: äääääää ja oon ainakin pari kertaa yrittänyt nukkuu mut aivot ei vaa rauhotu siis en tiiä mistä on kyse</p><p></p><p>Nyt ONNEKS sentään kiima rauhottu ainakin vähän.</p><p></p><p>Öäh.</p><p></p><p>But why do i love his butt so much oh god</p><p></p><p>Ass fetish lmao no ei mut siis</p><p></p><p>Sekin on random että perseet ei yleensä oo ollu mulle mikää juttu kai tai siis ainakaan sen erityisemmin. Mut yhtäkkiä vaan ja ainoastaan eunkwangin ass on joku juttu mukamas :D tai siis on mut why? Sure it looks nice. Mut niiku eh? Taas vähän liikaa infoo tää mut tän oon huomannut: ööm kenenkään toisen kohalla IKINÄ ei oo tullu tätä mut ainoastaan eunkwang on TASAN ainut, en ainakaan muista ketää toista koskaa, josta mulle on tullu sellanen VAISTOMAINEN tarve jotenki päästä sinne perseen alueelle lmao xd siis sillee niinku sillee erityisemmin kosk voi olla et mul on saattanu tulla sellai perus joistai muistaki et ok i wanna caress and touch that persons ass mut en tiedä miks kwangin kohalla ja VAAN ja ainoastaan kwangin kohalla mulle tulee myös... Vaistomainen tarve päästä... Suulla ? Sinne? :D pls i- ? Ja siis se ei oo mikää ihmeelline asia sinänsä vaa sellane täysin automaattinen tarve jotenki emt. ???? Mutta miks ei kenenkään muun kohalla koskaan? Lol never thought that eating ass is desirable at all. Mut sit yhtäkkiä vaa 1 kpl kaikist tyypeist on sillee "lol my ass is so sexy i know you want to lick me there" ehh ok 😭😭😭😭😭😭😭 WHY. en voi ymmärtää koskaan.. :D</p><p></p><p>But really it's so sexy. Huoh. Idk. Must tuntuu et katon aina joko sen persettä, dick aluetta, k ä s i v a r s i a tai sit yläkroppaa kuola valuen :( :D ah niin ja en tiiä sen kädet on seksikkäät siis niinku iha kädet myös vaa. Emt. Välillä jos on joku vidi mis näkyy lähelt sen kädet ni mul tulee yhtäkkiä random kiihko tai siis sillee en tiiä, en tiiä onks ne suonet vai mikä siinä on seksikästä mut joo ok :D </p><p></p><p>Mut en kyl ymmärrä. Mmmmm haluun muutenki vaa vedellä tyylii kunnon kielareita sen kaa huoh fr vaikka yleensä aina inhoon kielareita muuten, en oo koskaan oikeen pitäny niistä enkä muutenkaan siitä märkyydestä suudellessa.</p><p></p><p>Häääääääh D::::::</p><p></p><p>Mikä mua vaivaa lol miks se on ainut jonka kaa haluun tehä kaikkee tai siis ainakin fantasioin kaikest, siis oikeest just esim vaikka eating ass niiku voin vaikka vannoa etten kertaakaan aikaisemmin oo fantasioinu kenenkään perseen nuolemisesta mut yhtäkkiä eunkwangin kohalla sekin on fantasia :D ainakin joskus. Huoh. En ees muista mist se alkoi et yhtäkkiä aloin enemmän kiinnittää huomioo sen perseesee lol tää kuulo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134520, member: 34"] AAAAA haluun nukkua taas ihan järkyt insomniat tulilla D: enkä ymmärrä ku mun mielestä kukaan muu ei oo tämmöstä insomniaa koskaa aiheuttanu mut sit eunkwang vaan ja ainoastaan aiheuttaa niit vittu aina sillon tällön. Ei nyt onneks tämän useammin kummiskaa. Nyt en tiiä kauan oon valvonu mut ainaski vuorokauden D: äääääää ja oon ainakin pari kertaa yrittänyt nukkuu mut aivot ei vaa rauhotu siis en tiiä mistä on kyse Nyt ONNEKS sentään kiima rauhottu ainakin vähän. Öäh. But why do i love his butt so much oh god Ass fetish lmao no ei mut siis Sekin on random että perseet ei yleensä oo ollu mulle mikää juttu kai tai siis ainakaan sen erityisemmin. Mut yhtäkkiä vaan ja ainoastaan eunkwangin ass on joku juttu mukamas :D tai siis on mut why? Sure it looks nice. Mut niiku eh? Taas vähän liikaa infoo tää mut tän oon huomannut: ööm kenenkään toisen kohalla IKINÄ ei oo tullu tätä mut ainoastaan eunkwang on TASAN ainut, en ainakaan muista ketää toista koskaa, josta mulle on tullu sellanen VAISTOMAINEN tarve jotenki päästä sinne perseen alueelle lmao xd siis sillee niinku sillee erityisemmin kosk voi olla et mul on saattanu tulla sellai perus joistai muistaki et ok i wanna caress and touch that persons ass mut en tiedä miks kwangin kohalla ja VAAN ja ainoastaan kwangin kohalla mulle tulee myös... Vaistomainen tarve päästä... Suulla ? Sinne? :D pls i- ? Ja siis se ei oo mikää ihmeelline asia sinänsä vaa sellane täysin automaattinen tarve jotenki emt. ???? Mutta miks ei kenenkään muun kohalla koskaan? Lol never thought that eating ass is desirable at all. Mut sit yhtäkkiä vaa 1 kpl kaikist tyypeist on sillee "lol my ass is so sexy i know you want to lick me there" ehh ok 😭😭😭😭😭😭😭 WHY. en voi ymmärtää koskaan.. :D But really it's so sexy. Huoh. Idk. Must tuntuu et katon aina joko sen persettä, dick aluetta, k ä s i v a r s i a tai sit yläkroppaa kuola valuen :( :D ah niin ja en tiiä sen kädet on seksikkäät siis niinku iha kädet myös vaa. Emt. Välillä jos on joku vidi mis näkyy lähelt sen kädet ni mul tulee yhtäkkiä random kiihko tai siis sillee en tiiä, en tiiä onks ne suonet vai mikä siinä on seksikästä mut joo ok :D Mut en kyl ymmärrä. Mmmmm haluun muutenki vaa vedellä tyylii kunnon kielareita sen kaa huoh fr vaikka yleensä aina inhoon kielareita muuten, en oo koskaan oikeen pitäny niistä enkä muutenkaan siitä märkyydestä suudellessa. Häääääääh D:::::: Mikä mua vaivaa lol miks se on ainut jonka kaa haluun tehä kaikkee tai siis ainakin fantasioin kaikest, siis oikeest just esim vaikka eating ass niiku voin vaikka vannoa etten kertaakaan aikaisemmin oo fantasioinu kenenkään perseen nuolemisesta mut yhtäkkiä eunkwangin kohalla sekin on fantasia :D ainakin joskus. Huoh. En ees muista mist se alkoi et yhtäkkiä aloin enemmän kiinnittää huomioo sen perseesee lol tää kuulo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja