Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134650" data-attributes="member: 34"><p>I always get in trouble with my repulsion because my hormones are going crazy??????????? Ristiriitasta ehkä hiukan?????? Yritä ny päättää haluuks vai et mut ku se on niin että haluun ja en koska ällöttää mutta desire mutta ällöttää mutta tarviin ja paljon mutta hyi ällöttää mutta en voi elää jos en saa olla sängys sen kaa tho joten.... Tee tosta ny si jtn johtopäätöksiä.</p><p></p><p>Niinku onha mulla ny selkeästi joku ihan aito natural desire olemassa sitä kohtaan ei sitä voi mitenkään kiistää en mä muuten olis tämmönen. Mut miks sit? Niin.. en ymmärrä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134650, member: 34"] I always get in trouble with my repulsion because my hormones are going crazy??????????? Ristiriitasta ehkä hiukan?????? Yritä ny päättää haluuks vai et mut ku se on niin että haluun ja en koska ällöttää mutta desire mutta ällöttää mutta tarviin ja paljon mutta hyi ällöttää mutta en voi elää jos en saa olla sängys sen kaa tho joten.... Tee tosta ny si jtn johtopäätöksiä. Niinku onha mulla ny selkeästi joku ihan aito natural desire olemassa sitä kohtaan ei sitä voi mitenkään kiistää en mä muuten olis tämmönen. Mut miks sit? Niin.. en ymmärrä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja