Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134654" data-attributes="member: 34"><p>Im DYING XD</p><p></p><p>this vid:</p><p>[MEDIA=youtube]KPhZhDJCMFI[/MEDIA]</p><p></p><p>It's an absolute mess because theres soojin (huis ex??????) Eunkwang and yuto AND kino if we count him as a crush too. Then i must admit i also liked yuqi a lil bit or maybe i still think shes somewhat cute idk. So. An absolute mess XDDDDDDD (idk i just like her voice cause it's so deep like that????????? Hi hello?????? Okay don't even allow yourself to think like that pls)</p><p></p><p>MUTTA also miks eunkwangin pitää istua tolleen SO SEXY I CANT 😭😭😭😭😭😭 I'M WHINING HERE</p><p></p><p>DADDY FUCK ME 😭 i want 😭 (🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ that word... I cant with it but it just comes naturally sorry asdffjfjfkkgkflf)</p><p></p><p>Oh god i'm dying of embarrassment</p><p></p><p></p><p>Also i'm so shy ive never been this shy about anyone. Youd think all that i'm sayin is bold and like it is, but sometimes when i actually think about things i get SO SHY like i'm literally covering my face with my hands and bein like oh i wanna hide i'm so fucking shy. Like if i think about him lickin my pussy i just start to giggle like a school girl and can't even think about it because i'm so shy and embarrassed 😌😌😌</p><p></p><p>And i swear my face has never felt hotter than some of these times..... If i think about something i can feel my face getting so hot that it feels like i'm almost passing out or something??????? :D luoja........</p><p></p><p>Like why does he make me..... More shy than anyone ever?</p><p></p><p></p><p>Vannon et sillon ku kuvittelin j:stä jotain tämmösii ni joo mul oli se fiilis et i'm kinda horny i kinda need it. Mut mä en ikinä mun mielestä siitä ollu sillee "hihihihihi ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️🤭🤭🤭🤭 blush blush blush i'm so shy hih omg so charming hihi" niinku wtf. Yes i really really really liked him a LOT cause i was crying at the bar back then, BUT. he never charmed me like this. I never felt hot like this, i never felt butterflies like this, of course i liked him a lot but it was still nothing like this. Like eunkwangs charm is completely different in a way.</p><p></p><p>Sitä paitsi, en j:n kohdalla halunnu niin usein vaikka ainakin kerran tai pari jotain ajattelinkin. Mut en niin usein. Kwang taas . No joo :D ei mun tarvi ku ajatella vähän and then usually i'm getting all turned on and tingly instantly. Definitely wasnt the case with j. Se oli oikeesti ehkä just joku pari kertaa idk? I do remember thinking something and even masturbating like one or two times or something idk but that was kinda it, ei se ollu lähellekään tämmöstä. Herranjumala. Eunkwangin takii? Seriously i think this is the third time AT LEAST today when i feel those distinct tingles in my parts 🙃 and ive been squirming and squirming and touching my boobs thinking it's his hand and oh GOD why. Niinku muutamalla sanalla sanoen vaan: aivan vitun horny. Ei siitä pääse mihinkään ei sitä voi kieltää, yritän jatkuvasti olla sillee "en edes haluu sitä seksuaalisesti what are you chatting about" mut vaikka kuinka hokisin sitä se ei muuta tosiasioita 😑 ni pitää myöntää että oon sitä kohtaan niin kiimanen etten ikinä oo ollu näin kiimanen ketään kohtaan. Lol. Just shove it in my ass already 🙃🤦🏻♀️</p><p></p><p>Niinku yks päivä ajattelin putroo tosiaa ofc ku oon zen cafee kuunnelluki täs nii bro what the hell olinha mä nyt tosi tosi rakastunut siihen mut en muista YHTÄÄN kertaa et oisin aatellu mitään seksuaalista siitä. Weird. Ja jos aattelin ni tuskin ainakaan montaa kertaa, mut tähän hätään en kyl nyt muista vieläkään. Wtf. Luoja.</p><p></p><p>........</p><p></p><p>Kill meeeeeeeeeeeee</p><p></p><p>Ja mitä nyt taas, miks jälleen kerran kun ajattelen meitä oikeesti yhdessä nii meen ihan kauhusta sekasin tai silleen alkaa ahdistaa ja pelottaa.. mut silti en kestä ajatusta siitä jonku toisen kanssa ja oon niin mustasukkanen et must tuntuu siltä niinku joku hakkais veitsellä sydämeen wtf. Mun kulta ei se voi olla kenenkään muun kans D: äääääääh 😰😰😰😰 silti about yhtä paljon mua alkaa kauhistuttaa ku mietin tulevaisuutta ja sillee et mitä jos se oikeesti tapahtuukin ja meist tuliski pari. Apua. Molemmat vaihtoehdot pelottaa niin paljon :D mikä mua vaivaa oikeesti, mietin sitä jatkuvasti...... En tiedä onks tämmönen normaalia et kaikki vaihtoehdot tuntuu niin pelottavalta lols. Mut jos mä en koskaan saa sitä... Niin se tuntuu ihan oudolta........ Ja tuskaselta koska nyt jo kierin tuskasta ku oon nää seven fucking months ollu sillee milloiiiiinnnnnnnnnn saan koskettaa sitä. Make it make sense.</p><p></p><p>Oikeesti MAKE IT MAKE SENSE mitä jos olinki väärässä lol</p><p></p><p>How is that even possible</p><p></p><p>Ei tollee voi tapahtuu ei se oo mahollista et se ei tarkottais mitään HELP idk.</p><p></p><p>Luoja ku muistan ku katoin sitä jotain kiipeilyseinää siinä ja olin silleen mä vaan tiedän et tost tulee mun poikaystävä joskus tulevaisuudessa. Niiku ei sitä voi kieltää että niin siinä tapahtui..... *Scratches head and looks confused* </p><p></p><p>Honestly what 😭</p><p></p><p>And then july -22 happens and i'm like waaaaaah i'm falling harder than ever before..........</p><p></p><p></p><p>Byeeeeeeee</p><p></p><p>Matt rosen äänellä: "what does that MEAN" 😩😩😩😩😩</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134654, member: 34"] Im DYING XD this vid: [MEDIA=youtube]KPhZhDJCMFI[/MEDIA] It's an absolute mess because theres soojin (huis ex??????) Eunkwang and yuto AND kino if we count him as a crush too. Then i must admit i also liked yuqi a lil bit or maybe i still think shes somewhat cute idk. So. An absolute mess XDDDDDDD (idk i just like her voice cause it's so deep like that????????? Hi hello?????? Okay don't even allow yourself to think like that pls) MUTTA also miks eunkwangin pitää istua tolleen SO SEXY I CANT 😭😭😭😭😭😭 I'M WHINING HERE DADDY FUCK ME 😭 i want 😭 (🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ that word... I cant with it but it just comes naturally sorry asdffjfjfkkgkflf) Oh god i'm dying of embarrassment Also i'm so shy ive never been this shy about anyone. Youd think all that i'm sayin is bold and like it is, but sometimes when i actually think about things i get SO SHY like i'm literally covering my face with my hands and bein like oh i wanna hide i'm so fucking shy. Like if i think about him lickin my pussy i just start to giggle like a school girl and can't even think about it because i'm so shy and embarrassed 😌😌😌 And i swear my face has never felt hotter than some of these times..... If i think about something i can feel my face getting so hot that it feels like i'm almost passing out or something??????? :D luoja........ Like why does he make me..... More shy than anyone ever? Vannon et sillon ku kuvittelin j:stä jotain tämmösii ni joo mul oli se fiilis et i'm kinda horny i kinda need it. Mut mä en ikinä mun mielestä siitä ollu sillee "hihihihihi ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️🤭🤭🤭🤭 blush blush blush i'm so shy hih omg so charming hihi" niinku wtf. Yes i really really really liked him a LOT cause i was crying at the bar back then, BUT. he never charmed me like this. I never felt hot like this, i never felt butterflies like this, of course i liked him a lot but it was still nothing like this. Like eunkwangs charm is completely different in a way. Sitä paitsi, en j:n kohdalla halunnu niin usein vaikka ainakin kerran tai pari jotain ajattelinkin. Mut en niin usein. Kwang taas . No joo :D ei mun tarvi ku ajatella vähän and then usually i'm getting all turned on and tingly instantly. Definitely wasnt the case with j. Se oli oikeesti ehkä just joku pari kertaa idk? I do remember thinking something and even masturbating like one or two times or something idk but that was kinda it, ei se ollu lähellekään tämmöstä. Herranjumala. Eunkwangin takii? Seriously i think this is the third time AT LEAST today when i feel those distinct tingles in my parts 🙃 and ive been squirming and squirming and touching my boobs thinking it's his hand and oh GOD why. Niinku muutamalla sanalla sanoen vaan: aivan vitun horny. Ei siitä pääse mihinkään ei sitä voi kieltää, yritän jatkuvasti olla sillee "en edes haluu sitä seksuaalisesti what are you chatting about" mut vaikka kuinka hokisin sitä se ei muuta tosiasioita 😑 ni pitää myöntää että oon sitä kohtaan niin kiimanen etten ikinä oo ollu näin kiimanen ketään kohtaan. Lol. Just shove it in my ass already 🙃🤦🏻♀️ Niinku yks päivä ajattelin putroo tosiaa ofc ku oon zen cafee kuunnelluki täs nii bro what the hell olinha mä nyt tosi tosi rakastunut siihen mut en muista YHTÄÄN kertaa et oisin aatellu mitään seksuaalista siitä. Weird. Ja jos aattelin ni tuskin ainakaan montaa kertaa, mut tähän hätään en kyl nyt muista vieläkään. Wtf. Luoja. ........ Kill meeeeeeeeeeeee Ja mitä nyt taas, miks jälleen kerran kun ajattelen meitä oikeesti yhdessä nii meen ihan kauhusta sekasin tai silleen alkaa ahdistaa ja pelottaa.. mut silti en kestä ajatusta siitä jonku toisen kanssa ja oon niin mustasukkanen et must tuntuu siltä niinku joku hakkais veitsellä sydämeen wtf. Mun kulta ei se voi olla kenenkään muun kans D: äääääääh 😰😰😰😰 silti about yhtä paljon mua alkaa kauhistuttaa ku mietin tulevaisuutta ja sillee et mitä jos se oikeesti tapahtuukin ja meist tuliski pari. Apua. Molemmat vaihtoehdot pelottaa niin paljon :D mikä mua vaivaa oikeesti, mietin sitä jatkuvasti...... En tiedä onks tämmönen normaalia et kaikki vaihtoehdot tuntuu niin pelottavalta lols. Mut jos mä en koskaan saa sitä... Niin se tuntuu ihan oudolta........ Ja tuskaselta koska nyt jo kierin tuskasta ku oon nää seven fucking months ollu sillee milloiiiiinnnnnnnnnn saan koskettaa sitä. Make it make sense. Oikeesti MAKE IT MAKE SENSE mitä jos olinki väärässä lol How is that even possible Ei tollee voi tapahtuu ei se oo mahollista et se ei tarkottais mitään HELP idk. Luoja ku muistan ku katoin sitä jotain kiipeilyseinää siinä ja olin silleen mä vaan tiedän et tost tulee mun poikaystävä joskus tulevaisuudessa. Niiku ei sitä voi kieltää että niin siinä tapahtui..... *Scratches head and looks confused* Honestly what 😭 And then july -22 happens and i'm like waaaaaah i'm falling harder than ever before.......... Byeeeeeeee Matt rosen äänellä: "what does that MEAN" 😩😩😩😩😩 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja