Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134657" data-attributes="member: 34"><p>Ahahaha also rakastan aina sitä ku välil tulee mieleen joku... Yläasteen? Historian? Tunti tai joku? Joku kuitenkin missä käsiteltiin interracial love ja sitä kuinkaaaaaaa se oli jossain laitonta tai jotakin siihen suuntaan? Siis jenkeissä se ainakin oli laitonta mut en tiiä mist siin oli kyse.....vai natsi-saksa???? En tiiä. Mut kuitenkin muistan jotain et meidän maikka sano silloin jtn "mut tietenkin ihmiset oli ihmisiä eihän se sitä tarkottanu et ihmiset ois lakannu rakastumasta toisiinsa" tai jotain tyyliin ja meitsi fiksuna ajattelin mielessäni tyyliin "LOL kuka muka rakastuu johonkin joka on another race" xDDDDDD siis en periaatteessa tolleen ihan mut jotain tohon tyyliin. Koska en ite varmaan siin vaiheessa viel ollu koskaa ollu siin tilantees ni sit se tuntu jotenkin... Kaukaselt ajatukselt itelle enkä tarkottanu sitä kai mitenkään tuomitsevasti mut se tuntu vaa nii vieraalt ajatukselt henkilökohtasesti. Tai en tiedä mut jotenki mul tuli vaa sellai kummallinen tunne siitä ja jostai syystä se on jäänyt mun mieleen tosi vahvasti ja nykyään ajattelen sitä usein ja nauran :D</p><p></p><p>Don't even ask everything is just so funny........</p><p></p><p></p><p>Niinku tuntu niin hassult ajatukselt jotenki itelle et rakastuisin johonkin joka ei ois white. Enkä tiiä miks se jäi niin vahvasti mun mieleen. But little did i know that the love of my life would be actually asian 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀</p><p></p><p>bYEEE i wanna vanish now</p><p></p><p>+ Edelleenkin se vitun love is colorblind biisu 😩 en tajuu miks kuuntelin sitä sillon hahaha tai siis miksei onha se hyvä biisu mut niiku......... Olin varmaa sillonki oikeesti just sillee "lol tää ois hyvä biisu kuunnella jos ois in love johonki eri.. väriseen?" 💀 Ja muutenki varmaa ny lähinnä aattelin automaattisesti kyl et jos ois johonki tummaihosee mut niinku seisssssss. Tai tiäks muistaakseni olin sillee ah söpöö love is so cute no matter what color etc etc etc 💀 and now i'm here like so that happened also lmao.</p><p></p><p>Still listening to that song like ✌️☺️</p><p></p><p>God damn it.</p><p></p><p>Hahhah + olikse 2016 ku tykkäsin masatoshista jotenki iha sikan MUTTA olin silti sillee lol en oo kyl ikinä tainnu silti olla kehenkään aasialaiseen sillee ihan tosissaan rakastunu. Ja siis koska masatoshikaan ei ollu sellanen... Olinha mä aika kuses siihen jollain tavalla mut se oli jotenki.... Nii, en tiiä :D idk it was weirddd like hella weird for some reason idk. Ja olin ehk vaa sillee en usko et salee pystyisin ees sillee iha kunnolla kunnolla rakastuu niiku iha tosissaa (eli en puhu ees mistää masatoshist kosk ei se silti ollu niin tiäks sellast) kehenkään aasialaiseen koska???? Koska miks??????? I have no idea????????? What that was all about??????? :Ddddd olinko muka silleen lol not my type? En tiiä oikee miks aattelin nii :D or maybe it was just too weird cause it's not familiar like that. Hahhah. Mut joo, silti, masatoshi.. i still liked him but it was kinda different. Muistan niin clearly kuinka istuin bussissa just ku olin nähny sen yhen leffan mis se oli hahh ja olin jotenkin sillee ugh weird why do i think about him. Hahshhs plz help. Sit salee mietin et oonks ny kuses siihe hahmoo vai näyttelijää vai häh häh häh ja joo hella interesting kyl.</p><p></p><p>Voi 2016 that was some shit ugh 😔✌️❤️</p><p></p><p>Lol i rly don't understand i have no idea i'm too tired koska nukuin liian vähän... Send help. En edes tiedä mitä ajattelen täl hetkel lmao</p><p></p><p>Heh</p><p></p><p>Tuleekohan oikeesti koskaan enää ketään joka ois enemmän love of my life ku eunkwang</p><p></p><p>Mä mietin vaa...... Jotenki se on niin mahdotonta kiivetä kenenkään siit enää ylöspäin.......</p><p></p><p>Literally en oo koskaan ollu niin confused mun tunteista ku sen kohal. En koskaan xD en oikeesti ymmärrä. En vaa nää sitä et kukaan muu vois koskaan olla sama asia. En siis ihan tosissaan näe sitä. Katotaa sit tuun päivittää joskus viiden vuoden päästä et onko edelleen sama homma vai D: vai oonko sillon rakastunu jo johonkin joka ois oikeesti enemmän ku se ......... I HIGHLY doubt that. Mut. Saa nähä. Siis pidän sitä kyl ihan lähestulkoon mahdottomana oikeesti, ei vittu xd kuinka naurettavaa. Vaikka kuinka vääntelen ja kääntelen asiaa niin kukaan ei saa mua niin sekasin ku se ....... :] bYEEE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134657, member: 34"] Ahahaha also rakastan aina sitä ku välil tulee mieleen joku... Yläasteen? Historian? Tunti tai joku? Joku kuitenkin missä käsiteltiin interracial love ja sitä kuinkaaaaaaa se oli jossain laitonta tai jotakin siihen suuntaan? Siis jenkeissä se ainakin oli laitonta mut en tiiä mist siin oli kyse.....vai natsi-saksa???? En tiiä. Mut kuitenkin muistan jotain et meidän maikka sano silloin jtn "mut tietenkin ihmiset oli ihmisiä eihän se sitä tarkottanu et ihmiset ois lakannu rakastumasta toisiinsa" tai jotain tyyliin ja meitsi fiksuna ajattelin mielessäni tyyliin "LOL kuka muka rakastuu johonkin joka on another race" xDDDDDD siis en periaatteessa tolleen ihan mut jotain tohon tyyliin. Koska en ite varmaan siin vaiheessa viel ollu koskaa ollu siin tilantees ni sit se tuntu jotenkin... Kaukaselt ajatukselt itelle enkä tarkottanu sitä kai mitenkään tuomitsevasti mut se tuntu vaa nii vieraalt ajatukselt henkilökohtasesti. Tai en tiedä mut jotenki mul tuli vaa sellai kummallinen tunne siitä ja jostai syystä se on jäänyt mun mieleen tosi vahvasti ja nykyään ajattelen sitä usein ja nauran :D Don't even ask everything is just so funny........ Niinku tuntu niin hassult ajatukselt jotenki itelle et rakastuisin johonkin joka ei ois white. Enkä tiiä miks se jäi niin vahvasti mun mieleen. But little did i know that the love of my life would be actually asian 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 bYEEE i wanna vanish now + Edelleenkin se vitun love is colorblind biisu 😩 en tajuu miks kuuntelin sitä sillon hahaha tai siis miksei onha se hyvä biisu mut niiku......... Olin varmaa sillonki oikeesti just sillee "lol tää ois hyvä biisu kuunnella jos ois in love johonki eri.. väriseen?" 💀 Ja muutenki varmaa ny lähinnä aattelin automaattisesti kyl et jos ois johonki tummaihosee mut niinku seisssssss. Tai tiäks muistaakseni olin sillee ah söpöö love is so cute no matter what color etc etc etc 💀 and now i'm here like so that happened also lmao. Still listening to that song like ✌️☺️ God damn it. Hahhah + olikse 2016 ku tykkäsin masatoshista jotenki iha sikan MUTTA olin silti sillee lol en oo kyl ikinä tainnu silti olla kehenkään aasialaiseen sillee ihan tosissaan rakastunu. Ja siis koska masatoshikaan ei ollu sellanen... Olinha mä aika kuses siihen jollain tavalla mut se oli jotenki.... Nii, en tiiä :D idk it was weirddd like hella weird for some reason idk. Ja olin ehk vaa sillee en usko et salee pystyisin ees sillee iha kunnolla kunnolla rakastuu niiku iha tosissaa (eli en puhu ees mistää masatoshist kosk ei se silti ollu niin tiäks sellast) kehenkään aasialaiseen koska???? Koska miks??????? I have no idea????????? What that was all about??????? :Ddddd olinko muka silleen lol not my type? En tiiä oikee miks aattelin nii :D or maybe it was just too weird cause it's not familiar like that. Hahhah. Mut joo, silti, masatoshi.. i still liked him but it was kinda different. Muistan niin clearly kuinka istuin bussissa just ku olin nähny sen yhen leffan mis se oli hahh ja olin jotenkin sillee ugh weird why do i think about him. Hahshhs plz help. Sit salee mietin et oonks ny kuses siihe hahmoo vai näyttelijää vai häh häh häh ja joo hella interesting kyl. Voi 2016 that was some shit ugh 😔✌️❤️ Lol i rly don't understand i have no idea i'm too tired koska nukuin liian vähän... Send help. En edes tiedä mitä ajattelen täl hetkel lmao Heh Tuleekohan oikeesti koskaan enää ketään joka ois enemmän love of my life ku eunkwang Mä mietin vaa...... Jotenki se on niin mahdotonta kiivetä kenenkään siit enää ylöspäin....... Literally en oo koskaan ollu niin confused mun tunteista ku sen kohal. En koskaan xD en oikeesti ymmärrä. En vaa nää sitä et kukaan muu vois koskaan olla sama asia. En siis ihan tosissaan näe sitä. Katotaa sit tuun päivittää joskus viiden vuoden päästä et onko edelleen sama homma vai D: vai oonko sillon rakastunu jo johonkin joka ois oikeesti enemmän ku se ......... I HIGHLY doubt that. Mut. Saa nähä. Siis pidän sitä kyl ihan lähestulkoon mahdottomana oikeesti, ei vittu xd kuinka naurettavaa. Vaikka kuinka vääntelen ja kääntelen asiaa niin kukaan ei saa mua niin sekasin ku se ....... :] bYEEE [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja