Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134693" data-attributes="member: 34"><p>Like</p><p></p><p>Wtf</p><p></p><p>Yea okay</p><p></p><p>If someone touches your pussy like, out of nowhere</p><p>Then of course you feel violated.</p><p>Even though i laughed and it kinda felt funny (idk why?) But still of course i think i still felt violated at least slightly koska en osannu odottaa et mun pilluun yhtäkkiä kosketaan niin onhan se silleen... It's like. What the hell niiku yhtäkkiä. Mut. I didn't say ANYTHING. mut then again se ei tuntunukaa niin pahalta tai ei ainakaan siinä silloin. Mut koska itkin nyt (vähän) kun se yhtäkkiä tuli mun mieleen niin kai se sit jotenki on jotain... Aiheuttanu. Emt.</p><p></p><p>But still i didn't feel fear or at least not the same way i felt fear when i thought that fucking guy was going to rape me or some shit. En edelleenkään tiedä mist siin oli kyse, mut totta KAI mun päässä käy siinä kohtaa ajatus ja pelko siit et aikooks toi raiskata mut koska se piti mua siinä eikä päästänyt menee ja tavallaa työns siihen nurkkaa. SE oli pelottavaa. Basically pelkäsin henkeni edestä joten ei ihme et se on kans ollu ööm iso kokemus tai sellain.</p><p></p><p></p><p></p><p>I ........ DON'T KNOW.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134693, member: 34"] Like Wtf Yea okay If someone touches your pussy like, out of nowhere Then of course you feel violated. Even though i laughed and it kinda felt funny (idk why?) But still of course i think i still felt violated at least slightly koska en osannu odottaa et mun pilluun yhtäkkiä kosketaan niin onhan se silleen... It's like. What the hell niiku yhtäkkiä. Mut. I didn't say ANYTHING. mut then again se ei tuntunukaa niin pahalta tai ei ainakaan siinä silloin. Mut koska itkin nyt (vähän) kun se yhtäkkiä tuli mun mieleen niin kai se sit jotenki on jotain... Aiheuttanu. Emt. But still i didn't feel fear or at least not the same way i felt fear when i thought that fucking guy was going to rape me or some shit. En edelleenkään tiedä mist siin oli kyse, mut totta KAI mun päässä käy siinä kohtaa ajatus ja pelko siit et aikooks toi raiskata mut koska se piti mua siinä eikä päästänyt menee ja tavallaa työns siihen nurkkaa. SE oli pelottavaa. Basically pelkäsin henkeni edestä joten ei ihme et se on kans ollu ööm iso kokemus tai sellain. I ........ DON'T KNOW. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja