Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134731" data-attributes="member: 34"><p>Loool mitä en melkein päässy varasijaan koska jostain syystä varasija oli kirjannu mut ulos nii jouduin muistelee mun salasanaa en oikeesti meinannut muistaa mut THANK GOD i remembered and now i'm here. Mul oli aikasemmin tää sama ongelma ku yritin läppäril päästä tänne mut tietenkin ku en yleensä käytä koneella tätä niin mun ois pitäny muistaa se salasana enkä muistanu sillon ollenkaan joten en päässy koneel xd no nyt sentään muistin, huhhuh i'm surprised tho that i remembered it. Lololol i'm laughing.</p><p></p><p>Mut niin.</p><p></p><p>What i came here to say was that this song:</p><p>[MEDIA=youtube]uqVlde1pmf8[/MEDIA]</p><p></p><p>Ugh se oli mun mielestä 2017 KUN MINÄ KUULIN TÄMÄN LIVENÄÄÄÄ 😭 ughhh niin tärkee biisi muistan kun olin siellä keikalla ja kuuntelin just tota biisii iha fiiliksis.</p><p></p><p>Huoh muutenki silt keikalt on niin hyvii muistoja lmao ja just vähän sen jälkeen muistaakseni rakastuin jørniin 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ #officialpappojenkuolaaja</p><p></p><p>Muistaakseni se on syntyny -68 niin silloin se oli sit varmaankin .. 49?????? Really? Oh okay 🙄 and i was, of course, 18, koska en ollu täyttänyt viel. Heheheheh. Oh god how young i was and now i feel OLD 🌚 toinen jalka jo haudassa 🌚 no sori mut oikeesti must tuntuu vanhalt vaikka siis tietenkin noihin useimpiin mun ihastuksiin verrattuna oon todella nuori, jopa kwangiin verrattuna tunnen itteni todella nuoreks vaikka se onki vaa se 8 vuotta eroaaaaa heheh. Mut siis se miks tunnen itteni vanhaksi on just se ero et ku miettii et sillon oon ollu 18 niiiiiin nuori ja nyt oon kumminki jo 24 😭 niin siitä on jo 6 vuotta. Ei perkeles. Ja liikaakin on ehtinyt siinä välis tapahtua heheh. 😭🤦🏻♀️</p><p></p><p>Oikeesti mitä tapahtuu lmao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134731, member: 34"] Loool mitä en melkein päässy varasijaan koska jostain syystä varasija oli kirjannu mut ulos nii jouduin muistelee mun salasanaa en oikeesti meinannut muistaa mut THANK GOD i remembered and now i'm here. Mul oli aikasemmin tää sama ongelma ku yritin läppäril päästä tänne mut tietenkin ku en yleensä käytä koneella tätä niin mun ois pitäny muistaa se salasana enkä muistanu sillon ollenkaan joten en päässy koneel xd no nyt sentään muistin, huhhuh i'm surprised tho that i remembered it. Lololol i'm laughing. Mut niin. What i came here to say was that this song: [MEDIA=youtube]uqVlde1pmf8[/MEDIA] Ugh se oli mun mielestä 2017 KUN MINÄ KUULIN TÄMÄN LIVENÄÄÄÄ 😭 ughhh niin tärkee biisi muistan kun olin siellä keikalla ja kuuntelin just tota biisii iha fiiliksis. Huoh muutenki silt keikalt on niin hyvii muistoja lmao ja just vähän sen jälkeen muistaakseni rakastuin jørniin 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ #officialpappojenkuolaaja Muistaakseni se on syntyny -68 niin silloin se oli sit varmaankin .. 49?????? Really? Oh okay 🙄 and i was, of course, 18, koska en ollu täyttänyt viel. Heheheheh. Oh god how young i was and now i feel OLD 🌚 toinen jalka jo haudassa 🌚 no sori mut oikeesti must tuntuu vanhalt vaikka siis tietenkin noihin useimpiin mun ihastuksiin verrattuna oon todella nuori, jopa kwangiin verrattuna tunnen itteni todella nuoreks vaikka se onki vaa se 8 vuotta eroaaaaa heheh. Mut siis se miks tunnen itteni vanhaksi on just se ero et ku miettii et sillon oon ollu 18 niiiiiin nuori ja nyt oon kumminki jo 24 😭 niin siitä on jo 6 vuotta. Ei perkeles. Ja liikaakin on ehtinyt siinä välis tapahtua heheh. 😭🤦🏻♀️ Oikeesti mitä tapahtuu lmao [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja