Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134735" data-attributes="member: 34"><p>Haaah i'm dying i'm laughing send help</p><p></p><p>Mut oikeesti, muistan ku olin sillee alle 10 vuotta ei oo iso ikäero (tai jotain tollasta)</p><p></p><p>No siis mikään ikäero ei oo liian iso kunhan kaikki on laillista etc. Ja periaatteessa alle 10 vuotta on aika vähän</p><p></p><p>Mutta kyllä mä silti oon sitä mieltä että 10 vuotta, 9 vuotta, 8 vuotta, se on kuitenkin paljon, mut se ei oo negatiivinen asia. Sit taas joku 4 vuotta ei tunnu paljolta. En tiiä, ehkä se raja alkaa mennä jossain seittemän vuoden tienoilla mikä alkaa mun mielestä tuntua paljolta. 6 ja 5 on sillee siinä ja siinä. Neljä voi myös tavallaa tuntua paljolta mutta oikeastaan se ei oo vaan hyvin vähän. #ikäerojenanalysointi :D mutta siis mikään (laillinen) ikäero ei oo negatiivinen asia, tietenkään. Sen oon jo oppinu, tai ainakin yritän itseeni suhtautua siinä mielessä positiivisesti et ei, siin ei oo mitään sairasta vaikka oonki tämmönennnn.</p><p></p><p>Mutta kyllä mää itse ainakin tunnen itseni aika lapseksi kwangiin verrattuna, ja muutenki jos ikä alkaa kolmosella se kuulostaa niin paljon vanhemmalta mitä minä oon XD </p><p></p><p>Okei mut siis ei ollut tarkotus alkaa sen kummemmin analysoimaan ikäeroja vaan ursus factoryst sen verran et MIKS KUUNTELEN SITÄ NIIN PALJON. en kyllä mitenkään koko ajan esim tuntuu että oli pitkä tauko välissä että en kuunnellut varmaan ollenkaan mutta sitten kummiski nytten taas palasin näitä tuttuja biisuja kuuntelee 😌 (vähän niinku palasin kuuntelee da:n tuttuja biisuja 💀 + pari uutta 💀)</p><p></p><p>Hahhaaaaa D:::::::::::</p><p></p><p>Help D::::::::</p><p></p><p>Music has me on a chokehold 😭😭</p><p></p><p>I think music is too intense t. Hsp & infp henkilö D:</p><p></p><p>(Ja palataan siihen herkkyyteen pian enemmän, ajattelin nimittäin asiaa aikaisemmin hieman taas... Miksi ajattelen niin paljon... Huoh... Vitun ajattelija... Filosofi 😭😭😭😭)</p><p></p><p>But first:</p><p>[MEDIA=youtube]RrN5uaKQmYo[/MEDIA]</p><p>Heheh tämäkin on huvittava biisi. I see, submissive men they are 😏😏😏😏😏😂 how cute lmao</p><p></p><p>Ja tämä kappale :D</p><p>[MEDIA=youtube]v_3mZBgPTTY[/MEDIA]</p><p></p><p>Niin miksi rakastan tuota biisiä hahahahah xDDDDDDD en oikeesti kestä tota xDDD </p><p></p><p>Aaa it's funny cause they make such good music but it also makes you laugh 🧐</p><p></p><p>Äääääh jooooo ursus factoryn biisit on vaan siinä mielessä niin tärkeitä koska valitettavasti ne on ollu monessa tilanteessa mukana ja moni on mun soittolistoilla ja tosiaan jos on ollu 2017 niin lukioajat 💀💀💀💀💀ughghgh</p><p></p><p>Voi nuoruus</p><p></p><p>Nythän en enää oo nuori xd mutta siis silloin olin niin nuori että ei mitään järkeä. Just a child lmao</p><p></p><p>Oikeasti triggeröi vaa niin paljon muistoja ugh</p><p></p><p></p><p></p><p>What is my life 💀💀💀💀💀💀</p><p></p><p>Mut niih, siitä herkkyydestä. Aloin miettiä et ehkä juuri sen herkkyyden takia nää kaikki lääppimiset sun muut vaikuttaa muhun niin vahvasti kosk välil unissa (esim viime yön kans oli jtn vastaavaa) tunnen kuinka mua kosketaan enkä haluu sitä ja yritän saada sen lopettaa. Niinku tähän tyyliin. Joskus mulle on valveillaki tullu sellasii ahdistavii fiiliksii just niinku tommosii. Ja sit jos en saakaan sitä lopettaa vaa sen kädet vaa edelleen on mun keholla niin se tuntuu järkyttävän karseelt ughghh. Esim viime yön siis katoin siin unes vaa oikeestaa enemmänkin ehk jtn leffaa tai sarjaa mis oli joku tämmöne tilanne et jotai hahmoo koskettii eikä se halunnu sitä, sit ku katoin sitä ni samaistuin siihen liikaa ja tunsin sen saman itekin ja se tuntu ihan HIRVEELTÄ. siis se tuntu fyysisesti hirveeltä ja epämukavalta ja mietin että jos se on kans joku hsp juttu kun hsp:t yleensä on semmosia että fyysidet tuntemukset muutenkin on helposti ihan liikaa. Niin sit siit tulee vielä sellanen olo enemmän että jotenkin "sattuu" tai ei ehkä satu mut tuntuu liian sellaselt kauheelta. Tai jotenki mulla oli sellane tunne siinä unessa niinku mua ois sattunu tai sitten tuntunu fyysisesti vaan ihan sika inhottavalta. Vähän samaan tyyliin kun vaikka joku...... Verikoe vaikka? Voi tuntua fyysisesti inhottavalta. Niin sit mul tuli vaa sellane "lopeta pliis mä en kestä tota tunnetta" mut niin. Lolol unet. Mut joo nyt ehkä vasta kunnolla tajuun et noiha varmaa just johtuu noista asioista koska varmaankaan ennen noita juttuja mulla ei tainnu olla tollasia unia. Interesting.</p><p></p><p>HUOH.</p><p></p><p>Ah everything makes sense now</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134735, member: 34"] Haaah i'm dying i'm laughing send help Mut oikeesti, muistan ku olin sillee alle 10 vuotta ei oo iso ikäero (tai jotain tollasta) No siis mikään ikäero ei oo liian iso kunhan kaikki on laillista etc. Ja periaatteessa alle 10 vuotta on aika vähän Mutta kyllä mä silti oon sitä mieltä että 10 vuotta, 9 vuotta, 8 vuotta, se on kuitenkin paljon, mut se ei oo negatiivinen asia. Sit taas joku 4 vuotta ei tunnu paljolta. En tiiä, ehkä se raja alkaa mennä jossain seittemän vuoden tienoilla mikä alkaa mun mielestä tuntua paljolta. 6 ja 5 on sillee siinä ja siinä. Neljä voi myös tavallaa tuntua paljolta mutta oikeastaan se ei oo vaan hyvin vähän. #ikäerojenanalysointi :D mutta siis mikään (laillinen) ikäero ei oo negatiivinen asia, tietenkään. Sen oon jo oppinu, tai ainakin yritän itseeni suhtautua siinä mielessä positiivisesti et ei, siin ei oo mitään sairasta vaikka oonki tämmönennnn. Mutta kyllä mää itse ainakin tunnen itseni aika lapseksi kwangiin verrattuna, ja muutenki jos ikä alkaa kolmosella se kuulostaa niin paljon vanhemmalta mitä minä oon XD Okei mut siis ei ollut tarkotus alkaa sen kummemmin analysoimaan ikäeroja vaan ursus factoryst sen verran et MIKS KUUNTELEN SITÄ NIIN PALJON. en kyllä mitenkään koko ajan esim tuntuu että oli pitkä tauko välissä että en kuunnellut varmaan ollenkaan mutta sitten kummiski nytten taas palasin näitä tuttuja biisuja kuuntelee 😌 (vähän niinku palasin kuuntelee da:n tuttuja biisuja 💀 + pari uutta 💀) Hahhaaaaa D::::::::::: Help D:::::::: Music has me on a chokehold 😭😭 I think music is too intense t. Hsp & infp henkilö D: (Ja palataan siihen herkkyyteen pian enemmän, ajattelin nimittäin asiaa aikaisemmin hieman taas... Miksi ajattelen niin paljon... Huoh... Vitun ajattelija... Filosofi 😭😭😭😭) But first: [MEDIA=youtube]RrN5uaKQmYo[/MEDIA] Heheh tämäkin on huvittava biisi. I see, submissive men they are 😏😏😏😏😏😂 how cute lmao Ja tämä kappale :D [MEDIA=youtube]v_3mZBgPTTY[/MEDIA] Niin miksi rakastan tuota biisiä hahahahah xDDDDDDD en oikeesti kestä tota xDDD Aaa it's funny cause they make such good music but it also makes you laugh 🧐 Äääääh jooooo ursus factoryn biisit on vaan siinä mielessä niin tärkeitä koska valitettavasti ne on ollu monessa tilanteessa mukana ja moni on mun soittolistoilla ja tosiaan jos on ollu 2017 niin lukioajat 💀💀💀💀💀ughghgh Voi nuoruus Nythän en enää oo nuori xd mutta siis silloin olin niin nuori että ei mitään järkeä. Just a child lmao Oikeasti triggeröi vaa niin paljon muistoja ugh What is my life 💀💀💀💀💀💀 Mut niih, siitä herkkyydestä. Aloin miettiä et ehkä juuri sen herkkyyden takia nää kaikki lääppimiset sun muut vaikuttaa muhun niin vahvasti kosk välil unissa (esim viime yön kans oli jtn vastaavaa) tunnen kuinka mua kosketaan enkä haluu sitä ja yritän saada sen lopettaa. Niinku tähän tyyliin. Joskus mulle on valveillaki tullu sellasii ahdistavii fiiliksii just niinku tommosii. Ja sit jos en saakaan sitä lopettaa vaa sen kädet vaa edelleen on mun keholla niin se tuntuu järkyttävän karseelt ughghh. Esim viime yön siis katoin siin unes vaa oikeestaa enemmänkin ehk jtn leffaa tai sarjaa mis oli joku tämmöne tilanne et jotai hahmoo koskettii eikä se halunnu sitä, sit ku katoin sitä ni samaistuin siihen liikaa ja tunsin sen saman itekin ja se tuntu ihan HIRVEELTÄ. siis se tuntu fyysisesti hirveeltä ja epämukavalta ja mietin että jos se on kans joku hsp juttu kun hsp:t yleensä on semmosia että fyysidet tuntemukset muutenkin on helposti ihan liikaa. Niin sit siit tulee vielä sellanen olo enemmän että jotenkin "sattuu" tai ei ehkä satu mut tuntuu liian sellaselt kauheelta. Tai jotenki mulla oli sellane tunne siinä unessa niinku mua ois sattunu tai sitten tuntunu fyysisesti vaan ihan sika inhottavalta. Vähän samaan tyyliin kun vaikka joku...... Verikoe vaikka? Voi tuntua fyysisesti inhottavalta. Niin sit mul tuli vaa sellane "lopeta pliis mä en kestä tota tunnetta" mut niin. Lolol unet. Mut joo nyt ehkä vasta kunnolla tajuun et noiha varmaa just johtuu noista asioista koska varmaankaan ennen noita juttuja mulla ei tainnu olla tollasia unia. Interesting. HUOH. Ah everything makes sense now [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja