Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134741" data-attributes="member: 34"><p>Oh god that dream 😭 siis tarkotan nyt enemmän sitä kohtaa siitä unesta missä oli eunkwang yms. That felt so real. Ja tällä kertaa tuli muuten semmonen samantyyppinen "itkukohtaus" ku sillon sen hui-unen kohalla. Nousin vaa istuu ja olin sillee eiiiihhh ja itkin ihan hiukan vaan. Se uni oli ihan törkee 💀😂 i was in the same damn room with him and idk if he even noticed me, mut jossain kohtaa mul oli sellanen käsitys et se tykkäs must tho? Mut kummiski, siin jossain kohtaa katoin sitä vähän mut silti yritin näyttää ehk siltä etten kiinnitä huomioo siihen edes. Olin vaa sillee lalalaa ei kiinnosta xD at that moment he didn't even look at me if i remember correctly, he was just maybe talking to some people and left the room and yea 💀😂 mut sit katoin itteeni peilist siin unes and god i looked so pretty. And not even pretty like i look now (because i am), but like pretty in a way that also society could consider me prettier. Olin kyl siin unes hieman ehk overweight edelleen mut kai kuitenkin vähän laihempi kun nyt (vaikka en nytkään oo paljoo overweight). Seriously i looked smokin hot 🌚 for reals</p><p></p><p>Mutta täytyy muistaa että i also look smokin hot now if i look at the mirror.</p><p></p><p>Et sen takii kpop on toxic kenen tahansa mielelle mut niin on kyl myös ihan western Entertainment industrykin. Our whole fucking planet is tripping like um okay society doesnt need to label whos pretty and whos not, cause everyone should be able to see themselves as pretty??????? 🤦🏻♀️</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Well isnt this such an infp trait once again...........</p><p>"Oh i wish the world was a better place 🥺 why is there injustice 😔"</p><p></p><p></p><p>MIKS MÄ KIRJOTAN ENGLANNIKSI JUMANKAUTA TÄSTÄ ETEENPÄIN VAIN SUOMEA kiitos :D en: jaksa englannin kieltä. Se tulee vaa niin automaattisesti voi hyvä luoja.</p><p></p><p>At this point (💀) en kohta enää osaa suomea hahahah. Vitun englanti tunkee joka saatanan paikkaan ja sit se vaan tarttuu, niin siinä vaan käy jotenkin. Nyt suomea kiitos. On niin raskasta ajatella ja kirjottaa enkuks vaikka se tuleekin niin luonnostaa???? En oikeasti ymmärrä miten se voi luikerrella noin jumalattoman salakavalasti sun mieleen yhhhhh kaikki on ehkä mm. Internetin syytä + muutenkin varmaan. Ei sen englannin kielen nyt noin dominoiva tarvitse olla. Iha rauhassa vittu kohta kukaan ei enää käytä omaa kieltään 😌✌️ vittu minä en mitään englantia edes jAkSa</p><p></p><p>Ja nyt sitä ruokaa kiitos olis ihan vitun jeessss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134741, member: 34"] Oh god that dream 😭 siis tarkotan nyt enemmän sitä kohtaa siitä unesta missä oli eunkwang yms. That felt so real. Ja tällä kertaa tuli muuten semmonen samantyyppinen "itkukohtaus" ku sillon sen hui-unen kohalla. Nousin vaa istuu ja olin sillee eiiiihhh ja itkin ihan hiukan vaan. Se uni oli ihan törkee 💀😂 i was in the same damn room with him and idk if he even noticed me, mut jossain kohtaa mul oli sellanen käsitys et se tykkäs must tho? Mut kummiski, siin jossain kohtaa katoin sitä vähän mut silti yritin näyttää ehk siltä etten kiinnitä huomioo siihen edes. Olin vaa sillee lalalaa ei kiinnosta xD at that moment he didn't even look at me if i remember correctly, he was just maybe talking to some people and left the room and yea 💀😂 mut sit katoin itteeni peilist siin unes and god i looked so pretty. And not even pretty like i look now (because i am), but like pretty in a way that also society could consider me prettier. Olin kyl siin unes hieman ehk overweight edelleen mut kai kuitenkin vähän laihempi kun nyt (vaikka en nytkään oo paljoo overweight). Seriously i looked smokin hot 🌚 for reals Mutta täytyy muistaa että i also look smokin hot now if i look at the mirror. Et sen takii kpop on toxic kenen tahansa mielelle mut niin on kyl myös ihan western Entertainment industrykin. Our whole fucking planet is tripping like um okay society doesnt need to label whos pretty and whos not, cause everyone should be able to see themselves as pretty??????? 🤦🏻♀️ Well isnt this such an infp trait once again........... "Oh i wish the world was a better place 🥺 why is there injustice 😔" MIKS MÄ KIRJOTAN ENGLANNIKSI JUMANKAUTA TÄSTÄ ETEENPÄIN VAIN SUOMEA kiitos :D en: jaksa englannin kieltä. Se tulee vaa niin automaattisesti voi hyvä luoja. At this point (💀) en kohta enää osaa suomea hahahah. Vitun englanti tunkee joka saatanan paikkaan ja sit se vaan tarttuu, niin siinä vaan käy jotenkin. Nyt suomea kiitos. On niin raskasta ajatella ja kirjottaa enkuks vaikka se tuleekin niin luonnostaa???? En oikeasti ymmärrä miten se voi luikerrella noin jumalattoman salakavalasti sun mieleen yhhhhh kaikki on ehkä mm. Internetin syytä + muutenkin varmaan. Ei sen englannin kielen nyt noin dominoiva tarvitse olla. Iha rauhassa vittu kohta kukaan ei enää käytä omaa kieltään 😌✌️ vittu minä en mitään englantia edes jAkSa Ja nyt sitä ruokaa kiitos olis ihan vitun jeessss [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja