Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134744" data-attributes="member: 34"><p>JOO NO ANTEEKS MITÄ :D</p><p></p><p>it just hits differently</p><p></p><p>Koko elämä on kyllä sen verran hullua että tässä vaiheessa luovutan ja oon vaa sillee LOL WHATEVER XD i don't care about any outcomes anymore xd mä en välitä siitä että tuleeko eunkwangista mun mies, mä en välitä kenestä tulee mun mies vai tuleeko kenestäkään. Mä en välitä tippaakaan siitä vaikka jäisin yksin tai sitten en. HERRANJUMALA mää luovutan :D that's the thing. I don't care. Elämä saa mennä ihan miten tahansa, i could Not care less......... :D</p><p></p><p>Aivan se ja sama vaikka se meniski naimisiin jonku toisen kanssa jonakin päivänä, vittuako minä siitä välitän tai kenestäkään muustakaan sen enempää myöskään. Absolutely couldnt care less. Thank you and bye bye 😂 i'm free now to just live and not care about any outcomes ever. Honestly i couldnt care less how my life turns out because idk muutenki tuntuu kyl silt et enpä mä kyllä muutenkaan ite sitä kontrolloi, en ainakaan täysin. Kaikki asiat muutenki vaikuttaa kaikkeen, ja mä en voi asioille mitään ja ihan sama ei kiinnosta en välitä mistään enää xDD</p><p></p><p>Jumankauta, miks mua kiinnostais yhtään mitä joku eunkwang duunaa ja kenen kanssa, saa mun puolesta tehdä ihan mitä huvittaa minä en aio välittää siitä mitä mun tulevaisuudessa tapahtuu.</p><p></p><p>No siis, tokihan se edelleenkin vaikuttaa vähän siltä että tää on VITUSTI liian outoa ollakseen ihan vaan sattumaa, joten voihan se olla että kyse tosiaan onkin jostain sellasesta.... Että ehkä jopa joskus jotain tapahtuukin. Koska kyllähän tää nyt on vitusti liian outoa jos otetaan huomioon aikasemmat asiat.</p><p></p><p>Mutta sitä taas mä en jaksa mitenkää ihmeemmin miettii tai odottaa koska ihan sama mulle, käy mitä käy. </p><p></p><p>No siis. Onhan mulla tunteet edelleen sitä kohtaan näköjään, mutta ........ Silti, ihan sama mulle.</p><p></p><p>On tää ny saatana taas.</p><p></p><p>Mutta.</p><p></p><p>[MEDIA=spotify]track/2lW2QT4fwXDZ3L3y2buxP7[/MEDIA]</p><p>Hits different after all these years.....</p><p></p><p>[MEDIA=spotify]track/6vo0dV9t7PCQZKsLFwVwZ5[/MEDIA]</p><p>Hits different myös näin jälkikäteen ajateltuna koska tosiaan toi oli niin lähellä sitä kun.. rakastuin eunkwangiin 🙃 and i had no Fucking idea niinku siinä vaiheessa. En todellakaan tienny mikä mua odotti heinäkuussa.. ku toi oli joko toukokuussa tai huhtikuussa mun mielest. D: </p><p></p><p>😐</p><p></p><p>Huhhuh, elämä on aina yhtä sairasta =D aina, olit sitten 5v tai 24v. Tai mulla ainakin.</p><p></p><p>Mutta kyllä mä silti mieluummin olisin edelleen vaikka siellä 5-6v paikkeilla, vaikkapa. Että oli se kyllä sinänsä parempaa silti kuin tämä.. mutta.... TOISAALTA. voihan tästäkin positiivisesti ajatella. Vaikka kuinka ärsyttääkin tho.</p><p></p><p>Tuli vaan mieleen ku kuuntelin i'm so blessed niin ehkä se jotenkin sai mut positiivisemmin ajattelee tavallaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134744, member: 34"] JOO NO ANTEEKS MITÄ :D it just hits differently Koko elämä on kyllä sen verran hullua että tässä vaiheessa luovutan ja oon vaa sillee LOL WHATEVER XD i don't care about any outcomes anymore xd mä en välitä siitä että tuleeko eunkwangista mun mies, mä en välitä kenestä tulee mun mies vai tuleeko kenestäkään. Mä en välitä tippaakaan siitä vaikka jäisin yksin tai sitten en. HERRANJUMALA mää luovutan :D that's the thing. I don't care. Elämä saa mennä ihan miten tahansa, i could Not care less......... :D Aivan se ja sama vaikka se meniski naimisiin jonku toisen kanssa jonakin päivänä, vittuako minä siitä välitän tai kenestäkään muustakaan sen enempää myöskään. Absolutely couldnt care less. Thank you and bye bye 😂 i'm free now to just live and not care about any outcomes ever. Honestly i couldnt care less how my life turns out because idk muutenki tuntuu kyl silt et enpä mä kyllä muutenkaan ite sitä kontrolloi, en ainakaan täysin. Kaikki asiat muutenki vaikuttaa kaikkeen, ja mä en voi asioille mitään ja ihan sama ei kiinnosta en välitä mistään enää xDD Jumankauta, miks mua kiinnostais yhtään mitä joku eunkwang duunaa ja kenen kanssa, saa mun puolesta tehdä ihan mitä huvittaa minä en aio välittää siitä mitä mun tulevaisuudessa tapahtuu. No siis, tokihan se edelleenkin vaikuttaa vähän siltä että tää on VITUSTI liian outoa ollakseen ihan vaan sattumaa, joten voihan se olla että kyse tosiaan onkin jostain sellasesta.... Että ehkä jopa joskus jotain tapahtuukin. Koska kyllähän tää nyt on vitusti liian outoa jos otetaan huomioon aikasemmat asiat. Mutta sitä taas mä en jaksa mitenkää ihmeemmin miettii tai odottaa koska ihan sama mulle, käy mitä käy. No siis. Onhan mulla tunteet edelleen sitä kohtaan näköjään, mutta ........ Silti, ihan sama mulle. On tää ny saatana taas. Mutta. [MEDIA=spotify]track/2lW2QT4fwXDZ3L3y2buxP7[/MEDIA] Hits different after all these years..... [MEDIA=spotify]track/6vo0dV9t7PCQZKsLFwVwZ5[/MEDIA] Hits different myös näin jälkikäteen ajateltuna koska tosiaan toi oli niin lähellä sitä kun.. rakastuin eunkwangiin 🙃 and i had no Fucking idea niinku siinä vaiheessa. En todellakaan tienny mikä mua odotti heinäkuussa.. ku toi oli joko toukokuussa tai huhtikuussa mun mielest. D: 😐 Huhhuh, elämä on aina yhtä sairasta =D aina, olit sitten 5v tai 24v. Tai mulla ainakin. Mutta kyllä mä silti mieluummin olisin edelleen vaikka siellä 5-6v paikkeilla, vaikkapa. Että oli se kyllä sinänsä parempaa silti kuin tämä.. mutta.... TOISAALTA. voihan tästäkin positiivisesti ajatella. Vaikka kuinka ärsyttääkin tho. Tuli vaan mieleen ku kuuntelin i'm so blessed niin ehkä se jotenkin sai mut positiivisemmin ajattelee tavallaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja