Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134859" data-attributes="member: 34"><p>Niinku oikeestaan tollast ei edes VOI tapahtua</p><p></p><p>Mut niin se vaan tapahtui mulle.</p><p></p><p>Lololololooolllllllolllllllllloolloool isnt it more like a fairytale type of thing xDDDDD</p><p></p><p>tosin joo ei olla toki tavattu vielä mutta onpas vaikee arvata miten siinä mahtaa käydä.</p><p></p><p>Jos ei oo niinku luulen niin sit tää on isoin kusetus lol.</p><p></p><p>Seriously it's like a fairytale thing because honestly? Kelle tapahtuu noin et eka on sillee toi on mun mies tietämättä siitä mitään ja sit vasta pitkän ajan kuluttua rakastuu siihen samaan ihmiseen (tosin tapaamatta vieläkään) ja se on edelleen ihan uusi ihminen koska ei missään vaiheessa ottanu selvää asiasta.</p><p></p><p>Kelle muka oikeesti tapahtuu noin?</p><p></p><p></p><p>En oo ite ainakaan keltään tutulta kuullu tollasia tarinoita. Oon kuullu tietysti sen tyyppistä et "oumaigaad sit mä tapasin sen ja olin aatellu etten aio seurustella ees näin nuorena mut sit se vaan ensisilmäyksellä vei jalat alta" ja kaikkee tollasta juu siis ROMNTIC sure mut toikaan ei oo samanlainen keissi kun mitä mulla. Koska tos ei oo sitä elementtii et sen on tienny tavallaan ennen sitä varsinaista rakastumista lols. Koska niinhän siinä vaan meitsil kävi. En seriously muista keltää tutulta kuulleeni tollasta tarinaa. Heh. Vittu.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Niinku.... Oikeasti... Bye. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134859, member: 34"] Niinku oikeestaan tollast ei edes VOI tapahtua Mut niin se vaan tapahtui mulle. Lololololooolllllllolllllllllloolloool isnt it more like a fairytale type of thing xDDDDD tosin joo ei olla toki tavattu vielä mutta onpas vaikee arvata miten siinä mahtaa käydä. Jos ei oo niinku luulen niin sit tää on isoin kusetus lol. Seriously it's like a fairytale thing because honestly? Kelle tapahtuu noin et eka on sillee toi on mun mies tietämättä siitä mitään ja sit vasta pitkän ajan kuluttua rakastuu siihen samaan ihmiseen (tosin tapaamatta vieläkään) ja se on edelleen ihan uusi ihminen koska ei missään vaiheessa ottanu selvää asiasta. Kelle muka oikeesti tapahtuu noin? En oo ite ainakaan keltään tutulta kuullu tollasia tarinoita. Oon kuullu tietysti sen tyyppistä et "oumaigaad sit mä tapasin sen ja olin aatellu etten aio seurustella ees näin nuorena mut sit se vaan ensisilmäyksellä vei jalat alta" ja kaikkee tollasta juu siis ROMNTIC sure mut toikaan ei oo samanlainen keissi kun mitä mulla. Koska tos ei oo sitä elementtii et sen on tienny tavallaan ennen sitä varsinaista rakastumista lols. Koska niinhän siinä vaan meitsil kävi. En seriously muista keltää tutulta kuulleeni tollasta tarinaa. Heh. Vittu. Niinku.... Oikeasti... Bye. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja