Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134917" data-attributes="member: 34"><p>Silleen yes yes timppa is absolutely fucking perfect i love him so much BUT HAVE YOU SEEN EUNKWANG</p><p></p><p></p><p>i feel like ive been tricked like seriously i-</p><p></p><p>I cannot</p><p></p><p>It's like</p><p></p><p>Siis se heinäkuu, kun tämä tapahtui. Niin must tuntu silt niinku mä en ois IKINÄ AIEMMIN rakastunu KEHENKÄÄN. tai siis periaatteessa se oli niin kuin tää ois ensimmäinen kerta, niinku et ei IKINÄ mitään vastaavaa :D vaikka literally suoraan huista ja yutosta siirryttiin siihen?????????????? Mutta luulen että ei mulle ton tyyppistä koskaan ollukaan tapahtunut, se oli nimittäin aika lailla erilaista. Niin kun ihan oikeasti jotenki tosi erilaista</p><p></p><p>Myös se kun mun elämä kinda flashed through my eyes niin mun tietääkseni ei siinä rakastuessa kyllä kenenkään muun kohdalla oo sitä käyny? Sure se on aina ollu vitun voimakasta mut en mä mun mielestä oo kenenkään kohalla ollu muuten silleen "MY WHOLE LIFE everything led to this everything makes sense now, this my soulmate this is it this is it THIS IS IT i repeat this is exactly what it is THIS IS THE ONE" :D </p><p></p><p>Tai siis se vaa literally oli sellanen... Life flashing before my eyes idk.</p><p></p><p>Mä viel täysin selkeesti muistan sen kuinka katoin sitä yhtä kuvaa kwangist tais olla ehk se yks sateenvarjokuva ja näin kaikki just sen et miten koko mun elämä on johtanu JUST tähän pisteeseen ja se oli niinku niin sellane kohta et ei vittu oikeesti. Ei oo kukaan muu koskaan ollu silti mitään vastaavaa vaikka ne helvetin spessui onki ollu. Mut ei tollast käyny must kyl ikinä.</p><p></p><p>Ah ainiin se yks runo minkä kirjotin sillon ihan tyylii ekoina päivinä voi luoja se kuvas nii hyvin sitä koko tunnetta ja sitä tai niiku siitki näkee kuinka tosissaan rakastuin siihen niin palavasti niin nopee. Huoh en ikinä voi selittää sanoilla oikeestaa mitä siin tapahtui mut kyl, it's all like from a movie or something like that.</p><p></p><p>Siis heitä tähä vaa niiku kaikista siirappisimmat ja kliseisimmät kaikki tyyliin vittu "kaikki pysähty ja tiesin et se on mun soulmate" siis just kaikki tämmöset niin periaatteessa sitä se oli.</p><p></p><p>Siis kyllä, siihen tyyliin. No onhan se nyt muidenkin kohdalla ollu samantyylistä mutta rohkenen väittää että ei silti tota tasoa. Kyllä se oli ihan sellanen aivan... Distinct keissi.</p><p></p><p>Öäh, mitä tapahtuu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134917, member: 34"] Silleen yes yes timppa is absolutely fucking perfect i love him so much BUT HAVE YOU SEEN EUNKWANG i feel like ive been tricked like seriously i- I cannot It's like Siis se heinäkuu, kun tämä tapahtui. Niin must tuntu silt niinku mä en ois IKINÄ AIEMMIN rakastunu KEHENKÄÄN. tai siis periaatteessa se oli niin kuin tää ois ensimmäinen kerta, niinku et ei IKINÄ mitään vastaavaa :D vaikka literally suoraan huista ja yutosta siirryttiin siihen?????????????? Mutta luulen että ei mulle ton tyyppistä koskaan ollukaan tapahtunut, se oli nimittäin aika lailla erilaista. Niin kun ihan oikeasti jotenki tosi erilaista Myös se kun mun elämä kinda flashed through my eyes niin mun tietääkseni ei siinä rakastuessa kyllä kenenkään muun kohdalla oo sitä käyny? Sure se on aina ollu vitun voimakasta mut en mä mun mielestä oo kenenkään kohalla ollu muuten silleen "MY WHOLE LIFE everything led to this everything makes sense now, this my soulmate this is it this is it THIS IS IT i repeat this is exactly what it is THIS IS THE ONE" :D Tai siis se vaa literally oli sellanen... Life flashing before my eyes idk. Mä viel täysin selkeesti muistan sen kuinka katoin sitä yhtä kuvaa kwangist tais olla ehk se yks sateenvarjokuva ja näin kaikki just sen et miten koko mun elämä on johtanu JUST tähän pisteeseen ja se oli niinku niin sellane kohta et ei vittu oikeesti. Ei oo kukaan muu koskaan ollu silti mitään vastaavaa vaikka ne helvetin spessui onki ollu. Mut ei tollast käyny must kyl ikinä. Ah ainiin se yks runo minkä kirjotin sillon ihan tyylii ekoina päivinä voi luoja se kuvas nii hyvin sitä koko tunnetta ja sitä tai niiku siitki näkee kuinka tosissaan rakastuin siihen niin palavasti niin nopee. Huoh en ikinä voi selittää sanoilla oikeestaa mitä siin tapahtui mut kyl, it's all like from a movie or something like that. Siis heitä tähä vaa niiku kaikista siirappisimmat ja kliseisimmät kaikki tyyliin vittu "kaikki pysähty ja tiesin et se on mun soulmate" siis just kaikki tämmöset niin periaatteessa sitä se oli. Siis kyllä, siihen tyyliin. No onhan se nyt muidenkin kohdalla ollu samantyylistä mutta rohkenen väittää että ei silti tota tasoa. Kyllä se oli ihan sellanen aivan... Distinct keissi. Öäh, mitä tapahtuu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja