Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134919" data-attributes="member: 34"><p>En vaan oikeasti voi selittää.</p><p></p><p>Siis tää nyt periaatteessa vähän niin kun "läpällä" vois sanoa että: kaikki muut on ollu kyl silleen et se on ollu ihan aitoja tunteita ihan aitoa rakastumista etc etc eli ei mitään feikkei keissei nekään, ja siis niinku ihan tosissaan rakastumisia niin etten vielkää oo yli ees vissiin, mut sit tuntuu silt et on yks ja ainut soulmate tason tyyppi ja se on eunkwang. Niiku että on se soulmate leveli ja sitten on ne kaikki muut jotka on aivan JÄRKYTTÄVÄN isoja rakastumisia silti, mutta soulmate level on silti soulmate level.</p><p></p><p>Of course i don't KNOW if soulmate is even a thing that exists or anything, mut näin niinkun jos tätä nyt jotenkin haluu kuvata niin silt se periaatteessa tuntuu.</p><p></p><p>Et se on kuitenkin täysin jotenkin erillinen asia silti muista, vaikka en missään nimessä vähättelekään sitä mitä kaikki monet muutkin on saanu mut tuntemaan. Ei sitä voi vähätellä koska se oli ja on totista totta, mut eunkwang on silti aina eunkwang and that's the soulmate level :D</p><p></p><p></p><p></p><p>+ En oikeesti oo ikinä ollu myöskään yhtä uncomfortably obsessed kenestäkään, sen voin sanoo et ei TODELLAKAAN timpan tai huin tai yuton tai KENENKÄÄN KOHDALLA KOSKAAN ollu niin että oon NIIN obsessed et se tuntuu oikeesti mulle itelleni TODELLA epämukavalta välillä.</p><p></p><p>Siis en tarkota mitään sydänsuruja epämukavuudella nyt, vaan sillä tarkotan nyt sitä obsession tietyn tyyppistä ahdistavuutta. Siis silleen et siin on ero kuin yöllä ja päivällä, edes timppa tai KUKAAN ei oo koskaan aiheuttanut mussa samanlaista vittuuntumista ja ahdistusta ihan vaan pelkästään sen takia että en jaksa ajatella sitä ihmistä koko ajan. Ei se koko ajan oo niin kamalaa mutta silloin kun se on niin se on ihan vitun kamalaa :D siis mun mielestä toi on niinku ollu aivan uus asia mulle et oisin niinku noin ahdistunut siitä obsession tasosta kinda. Niiku et en IKINÄ mun mielestä kenestäkään toisesta oo samalla tavalla ollu sillee et tarviin OIKEESTI tauon tosta ihmisestä niinku en kestä enää tätä :Dd pakkomielteen tasoa ei voi kuvailla....... :D luojan kiitos pystyn välillä ajatella myös muita asioita, menettäisin järkeni jos en sais mitään taukoja koskaa. Esim se auttaa jos vaik meen mun vanhempien seuraan olkkarii vähäks aikaa tai jotain, saa vähän ajatuksia muualle joskus.</p><p></p><p>Mut se on sinänsä outoa vaikka se on samalla niin NIIN oikein tai tuntuu oikeemmalta ku kukaan (siis tätähän se soulmate taso nimenomaan on 😐) MUTTA koska obsessio on joskus niiiiiin uncomfortable niin se saa mut miettimään et miten sairasta tää lopulta oikeesti on. Mutta sitten idk. Ei se varmaan sinänsä suoranaisesti sairasta ole, mutta onhan se toki, kuten sanoinkin, hyvä (ihan siis mun oman hyvinvointini kannalta) pitää huoli siitä että saa niitä taukoja myös välillä. Ja honestly, ainakin henkilökohtaisesti tuun hulluks jos en saa välil aatella jotai muuta. Et se nyt ois ihan mahotontakin mulle olla silleen etten sais mitään taukoja, ihan kauheeta :D</p><p></p><p>Ja tietenkin hyvinvoinnin kannalta ois kieltämättä ihan KIVA saada nukuttuakin kunnolla, vaikuttaahan sekin siihen oloon, mutta perkele minkäs teet sillon kun unettomuus iskee niin se iskee. Onneksi ei niin usein kuitenkaan.</p><p></p><p>Ahahhha honestly koht ois kyl hyvä mennä nukkuu ku rupee väsyttää idk</p><p></p><p>Mua nyt kyl häiritsee yks toinenkin asia mikä ei liity kwangiin joten saa nähä miten se nukkuminen tänä yönä mahtaa mennä</p><p></p><p>Though kwangin suhteen tulee tällee yhtäkkiä mieleen ehk kolme kertaa ku oon kärsiny unettomuudesta :D ensinnäkin: se mun synttärien jälkeinen yö kun tuntui ainakin että makoilin tuntitolkulla siinä ja mietin sitä ihmistä. Varmasti ainakin yli tunnin ja se oli jotenki nii vitun confusing muutenki. Mut sen jälkeen taisin kuitenkin sit jossain vaiheessa saada unta ihan normaalisti. Toisin kun nää kaks muuta kertaa, sillon .. marraskuussa kun valvoin enkä syöny ja nyt sillo vähän aikaa sitten. Lol sillonki alko pyörryttää ku en syöny ja juonu kunnolla enkä saanu nukuttua lmao. Mut ku ei ollu ees kyse siit etten ois yrittänyt. Mähän literally yritin mut eeeeei en vaa saanu unta. Lol ei saatana, sillon viimeks ainakin kun olin silleen "noniin meikä menee nyt nukkuu mua väsyttää ihan sikana" ja se oli ihan oikeasti mun plääni eikä mulla ollu mitään muuta tarkotusta tehdä YHTÄÄN mitään muuta, mut sit yhtäkkiä mul iski vaan sellane kiima päälle et tuntu et sekoon vittu tai jotai :D ja sit päädyin basically runkkaamaan sillee etten voinu edes sille mitään, it was totally out of my control. Kiva kun yrittää nukkua mut iskee niin paha kiima päälle et menetät about järkes. Ja oispa ees se ollu ohi sillä mut sit ku olin runkannu nii mun pää oli niin sekasin koska se oli.... Kokemus...... Ja vieläpä kinda pelottava kokemus. :D (koska se orgasmi oli niin .. no, niin, sellanen) niin ei puhettakaan että oisin saanu nukuttua sen jälkeen koska olin jotenkin niin ahdistunu tai sillee kinda huolissaan vähän siitä koska oikeasti tavallaan pelkäsin et mitä helvettiä mun keholle tapahtui. Niin en sit voinu enää rentoutua koska se oli niin 😬 ja koska se oli silleen uncomfortable ja ehkä hieman painful jopa. Noh, ei siinä mitään mut sit ku yritin viel myöhemmin nukkua niin ei en VIELÄKÄÄN jotenki vaa pystyny nukkua, varmaan siks koska olin valvonu siin vaihees jo liikaa nii aivoi ei vaa saa siin kohtaa sammumaan lmao. Mut sit lopulta onneks illalla olin niin tolkuttoman väsyny et sammuin ihan totaalisesti tai sit lopulta ku tunsin et oon todella tolkuttoman väsyny ja menin nukkuu niin sit nukahdin kyl nopeesti :Dd en tiiä, ainakin yli vuorokauden mä siis valvoin siin.</p><p></p><p>Mut niiku en ees tiiä miten kiima voi joskus iskeä niin pahasti että on ihan MAHDOTON saada unta siinä kohtaa.</p><p></p><p>Siis niinku niin sellanen et se levottomuus on aivan sanoinkuvaamatonta :DDDD huoh HOIH</p><p></p><p>Elämä on kyllä todellakin sen verran yllättävää että.... Ja kuka sanoi et koskaan HALUSIN tuntea tällasta???????? 😂</p><p></p><p></p><p>Oooooooooou mai gaad mua janottaa nälättää ja väsyttää pliis JA PÄÄTÄ SÄRKEE</p><p></p><p>en kestä</p><p></p><p>Miks hyunsikin seo eunkwang biisu on tällä hetkellä rent free mun mielessä 😩😩😩😩😩 tai siis, eikös se ollut biisi eunkwangista JA changsubista :D confessing his love for them lmaooo</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut sit tää on just tätä ku pitäis väsyneenä muka vielä syödä ja juoda jotain niin ei vittu jaksa???????</p><p></p><p>Okei en syö vittu mitään enää en voi en jaksa! D::: mutta juon! Ja sitten pian käyn nukkumaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134919, member: 34"] En vaan oikeasti voi selittää. Siis tää nyt periaatteessa vähän niin kun "läpällä" vois sanoa että: kaikki muut on ollu kyl silleen et se on ollu ihan aitoja tunteita ihan aitoa rakastumista etc etc eli ei mitään feikkei keissei nekään, ja siis niinku ihan tosissaan rakastumisia niin etten vielkää oo yli ees vissiin, mut sit tuntuu silt et on yks ja ainut soulmate tason tyyppi ja se on eunkwang. Niiku että on se soulmate leveli ja sitten on ne kaikki muut jotka on aivan JÄRKYTTÄVÄN isoja rakastumisia silti, mutta soulmate level on silti soulmate level. Of course i don't KNOW if soulmate is even a thing that exists or anything, mut näin niinkun jos tätä nyt jotenkin haluu kuvata niin silt se periaatteessa tuntuu. Et se on kuitenkin täysin jotenkin erillinen asia silti muista, vaikka en missään nimessä vähättelekään sitä mitä kaikki monet muutkin on saanu mut tuntemaan. Ei sitä voi vähätellä koska se oli ja on totista totta, mut eunkwang on silti aina eunkwang and that's the soulmate level :D + En oikeesti oo ikinä ollu myöskään yhtä uncomfortably obsessed kenestäkään, sen voin sanoo et ei TODELLAKAAN timpan tai huin tai yuton tai KENENKÄÄN KOHDALLA KOSKAAN ollu niin että oon NIIN obsessed et se tuntuu oikeesti mulle itelleni TODELLA epämukavalta välillä. Siis en tarkota mitään sydänsuruja epämukavuudella nyt, vaan sillä tarkotan nyt sitä obsession tietyn tyyppistä ahdistavuutta. Siis silleen et siin on ero kuin yöllä ja päivällä, edes timppa tai KUKAAN ei oo koskaan aiheuttanut mussa samanlaista vittuuntumista ja ahdistusta ihan vaan pelkästään sen takia että en jaksa ajatella sitä ihmistä koko ajan. Ei se koko ajan oo niin kamalaa mutta silloin kun se on niin se on ihan vitun kamalaa :D siis mun mielestä toi on niinku ollu aivan uus asia mulle et oisin niinku noin ahdistunut siitä obsession tasosta kinda. Niiku et en IKINÄ mun mielestä kenestäkään toisesta oo samalla tavalla ollu sillee et tarviin OIKEESTI tauon tosta ihmisestä niinku en kestä enää tätä :Dd pakkomielteen tasoa ei voi kuvailla....... :D luojan kiitos pystyn välillä ajatella myös muita asioita, menettäisin järkeni jos en sais mitään taukoja koskaa. Esim se auttaa jos vaik meen mun vanhempien seuraan olkkarii vähäks aikaa tai jotain, saa vähän ajatuksia muualle joskus. Mut se on sinänsä outoa vaikka se on samalla niin NIIN oikein tai tuntuu oikeemmalta ku kukaan (siis tätähän se soulmate taso nimenomaan on 😐) MUTTA koska obsessio on joskus niiiiiin uncomfortable niin se saa mut miettimään et miten sairasta tää lopulta oikeesti on. Mutta sitten idk. Ei se varmaan sinänsä suoranaisesti sairasta ole, mutta onhan se toki, kuten sanoinkin, hyvä (ihan siis mun oman hyvinvointini kannalta) pitää huoli siitä että saa niitä taukoja myös välillä. Ja honestly, ainakin henkilökohtaisesti tuun hulluks jos en saa välil aatella jotai muuta. Et se nyt ois ihan mahotontakin mulle olla silleen etten sais mitään taukoja, ihan kauheeta :D Ja tietenkin hyvinvoinnin kannalta ois kieltämättä ihan KIVA saada nukuttuakin kunnolla, vaikuttaahan sekin siihen oloon, mutta perkele minkäs teet sillon kun unettomuus iskee niin se iskee. Onneksi ei niin usein kuitenkaan. Ahahhha honestly koht ois kyl hyvä mennä nukkuu ku rupee väsyttää idk Mua nyt kyl häiritsee yks toinenkin asia mikä ei liity kwangiin joten saa nähä miten se nukkuminen tänä yönä mahtaa mennä Though kwangin suhteen tulee tällee yhtäkkiä mieleen ehk kolme kertaa ku oon kärsiny unettomuudesta :D ensinnäkin: se mun synttärien jälkeinen yö kun tuntui ainakin että makoilin tuntitolkulla siinä ja mietin sitä ihmistä. Varmasti ainakin yli tunnin ja se oli jotenki nii vitun confusing muutenki. Mut sen jälkeen taisin kuitenkin sit jossain vaiheessa saada unta ihan normaalisti. Toisin kun nää kaks muuta kertaa, sillon .. marraskuussa kun valvoin enkä syöny ja nyt sillo vähän aikaa sitten. Lol sillonki alko pyörryttää ku en syöny ja juonu kunnolla enkä saanu nukuttua lmao. Mut ku ei ollu ees kyse siit etten ois yrittänyt. Mähän literally yritin mut eeeeei en vaa saanu unta. Lol ei saatana, sillon viimeks ainakin kun olin silleen "noniin meikä menee nyt nukkuu mua väsyttää ihan sikana" ja se oli ihan oikeasti mun plääni eikä mulla ollu mitään muuta tarkotusta tehdä YHTÄÄN mitään muuta, mut sit yhtäkkiä mul iski vaan sellane kiima päälle et tuntu et sekoon vittu tai jotai :D ja sit päädyin basically runkkaamaan sillee etten voinu edes sille mitään, it was totally out of my control. Kiva kun yrittää nukkua mut iskee niin paha kiima päälle et menetät about järkes. Ja oispa ees se ollu ohi sillä mut sit ku olin runkannu nii mun pää oli niin sekasin koska se oli.... Kokemus...... Ja vieläpä kinda pelottava kokemus. :D (koska se orgasmi oli niin .. no, niin, sellanen) niin ei puhettakaan että oisin saanu nukuttua sen jälkeen koska olin jotenkin niin ahdistunu tai sillee kinda huolissaan vähän siitä koska oikeasti tavallaan pelkäsin et mitä helvettiä mun keholle tapahtui. Niin en sit voinu enää rentoutua koska se oli niin 😬 ja koska se oli silleen uncomfortable ja ehkä hieman painful jopa. Noh, ei siinä mitään mut sit ku yritin viel myöhemmin nukkua niin ei en VIELÄKÄÄN jotenki vaa pystyny nukkua, varmaan siks koska olin valvonu siin vaihees jo liikaa nii aivoi ei vaa saa siin kohtaa sammumaan lmao. Mut sit lopulta onneks illalla olin niin tolkuttoman väsyny et sammuin ihan totaalisesti tai sit lopulta ku tunsin et oon todella tolkuttoman väsyny ja menin nukkuu niin sit nukahdin kyl nopeesti :Dd en tiiä, ainakin yli vuorokauden mä siis valvoin siin. Mut niiku en ees tiiä miten kiima voi joskus iskeä niin pahasti että on ihan MAHDOTON saada unta siinä kohtaa. Siis niinku niin sellanen et se levottomuus on aivan sanoinkuvaamatonta :DDDD huoh HOIH Elämä on kyllä todellakin sen verran yllättävää että.... Ja kuka sanoi et koskaan HALUSIN tuntea tällasta???????? 😂 Oooooooooou mai gaad mua janottaa nälättää ja väsyttää pliis JA PÄÄTÄ SÄRKEE en kestä Miks hyunsikin seo eunkwang biisu on tällä hetkellä rent free mun mielessä 😩😩😩😩😩 tai siis, eikös se ollut biisi eunkwangista JA changsubista :D confessing his love for them lmaooo Mut sit tää on just tätä ku pitäis väsyneenä muka vielä syödä ja juoda jotain niin ei vittu jaksa??????? Okei en syö vittu mitään enää en voi en jaksa! D::: mutta juon! Ja sitten pian käyn nukkumaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja