Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134921" data-attributes="member: 34"><p>Tää on oikeasti kohtuutonta. Jos jokin elämässä on kohtuutonta niin tämä.</p><p></p><p>Forget that man that "attacked me" back then, forget the man who touched my pussy etc, forget bullying and even the incident when that one person fucking died.</p><p></p><p>Ne ei ollu paljon mitään verrattuna tähän asiaan koska jos jokin on kohtuutonta niin tämä.</p><p></p><p>Kaikki noikin asiat tapahtui vasta sen jälkeen kun mulla oli oireilut alkanu jo aikoja sitten joten ei johdu edes mistään noista. Sure, voihan ne ehkä pahentaa asioita jollain tavalla, mutta ...... Noh, en mä tiedä voiko siitä enää edes pahentuakaan kyllä se oli sen verran kamalaa jo silloin.. olikohan se muuten 2007 kun oli se yksi hemmetin käännekohta mikä oli aivan absolute vitun paskaa xD noh, viimeistään 2007 kuitenkin. Niin en oikeasti tiedä onko siitä enää voinu mikään pahentuakaan kun siinä vaiheessa oli jo niin absolute helvettiä että se tuntuu vielki silt et se oli sellai käännekohta et viimeistään silloin mun elämä oli lopullisesti niin sanotusti pilalla. Eikä se ollu ees mikään ihmeellinen tapahtuma mutta jotenkin vaan olin ajanut itteni viimeistään kai siinä vaiheessa niin pahaan solmuun että tuntui ettei mulla oo mitään vaihtoehtoja edes enää. Että mitä tahansa teenkin niin se ei oo oikein. Kunpa nyt vaan ymmärtäisin että mitään ongelmaa EI OLE. minä ITSE sen kehitin. Todellisuudessahan sitä ei pitäis olla olemassa, jos näin ajattelee. Se ole mikään vitun universaali totuus että mun pitäis jotain tehdä aina jollain tietyllä tavalla, eihän muutkaan niin tee. Se on mun ITSE kehittämä asia, ymmärrä nyt vittu jo. Mikä saatana siinä päässä on vittu vikana. Vitun idiootti xd että vihaan itteeni lol.</p><p></p><p></p><p>En ikinä vaan pääse yli näistä asioista jotka tuntuu kaikki niin väärältä. Kunpa vaan ymmärtäisin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134921, member: 34"] Tää on oikeasti kohtuutonta. Jos jokin elämässä on kohtuutonta niin tämä. Forget that man that "attacked me" back then, forget the man who touched my pussy etc, forget bullying and even the incident when that one person fucking died. Ne ei ollu paljon mitään verrattuna tähän asiaan koska jos jokin on kohtuutonta niin tämä. Kaikki noikin asiat tapahtui vasta sen jälkeen kun mulla oli oireilut alkanu jo aikoja sitten joten ei johdu edes mistään noista. Sure, voihan ne ehkä pahentaa asioita jollain tavalla, mutta ...... Noh, en mä tiedä voiko siitä enää edes pahentuakaan kyllä se oli sen verran kamalaa jo silloin.. olikohan se muuten 2007 kun oli se yksi hemmetin käännekohta mikä oli aivan absolute vitun paskaa xD noh, viimeistään 2007 kuitenkin. Niin en oikeasti tiedä onko siitä enää voinu mikään pahentuakaan kun siinä vaiheessa oli jo niin absolute helvettiä että se tuntuu vielki silt et se oli sellai käännekohta et viimeistään silloin mun elämä oli lopullisesti niin sanotusti pilalla. Eikä se ollu ees mikään ihmeellinen tapahtuma mutta jotenkin vaan olin ajanut itteni viimeistään kai siinä vaiheessa niin pahaan solmuun että tuntui ettei mulla oo mitään vaihtoehtoja edes enää. Että mitä tahansa teenkin niin se ei oo oikein. Kunpa nyt vaan ymmärtäisin että mitään ongelmaa EI OLE. minä ITSE sen kehitin. Todellisuudessahan sitä ei pitäis olla olemassa, jos näin ajattelee. Se ole mikään vitun universaali totuus että mun pitäis jotain tehdä aina jollain tietyllä tavalla, eihän muutkaan niin tee. Se on mun ITSE kehittämä asia, ymmärrä nyt vittu jo. Mikä saatana siinä päässä on vittu vikana. Vitun idiootti xd että vihaan itteeni lol. En ikinä vaan pääse yli näistä asioista jotka tuntuu kaikki niin väärältä. Kunpa vaan ymmärtäisin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja