Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134922" data-attributes="member: 34"><p>Jep, ocd on aivan selvästi mielen sairauksista pahin imo</p><p>Toki skitsofrenia kuulostaa vitun pelottavalta ja creepyltä että ocd:s ei sentään sinänsä sellasii harhoja varsinaisesti ole. Et silleen kaikki tollaset kuulostaa kyl kans ihan kauheilta. Ja kaksisuuntanen kans varmaan aika vaarallinen ja tälleen mut kuiteski. Ocd on vaa niin monimutkanen ainakin mulla että voisin miettiä sitä maailman tappiin asti ja en vaan ikinä saa mitään selvyyttä yhtään mihinkään. Sentään esim jossain masennuksessa on tietyllä tapaa sitä yksinkertaisuutta vaikka sekin on itsetuhoisuutta aiheuttavaa ja kaikkea mutta sentään se ei ole vittu tämmöistä. Koska ocd saa sut ajattelemaan että KAIKISTA TÄRKEIN ASIA sun koko elämässä on se. Ei voi Ikin olla mitää isompaa. Se on se pääasia. Kaikki on about ocd. Kaikki. Kaikki vaan pyörii sen ympärillä. Siinä mielessä pahempi obsessio kuin rakastuminen :D koska vaikka rakkauden kohde tietenkin aiheuttaa uncomfortable obsessiota niin ei edes se vedä vertoja sille miten aivan kaikki ja koko elämä voi pyöriä ocd:n ympärillä. Sentään mun elämässä on periaatteessa asioita mitkä ei liity eunkwangiin SINÄNSÄ ainakaan varsinaisesti, mutta taas ocd tai tää juttu on jotenki sellainen että se on aivan kertakaikkiaan mun elämän keskipiste ollu aina. Jotenki niiku obsessiot potenssiin viis miljoonaa? Niiku ihan eri asia ku joku rakastumis obsessio vaikka on sekin toki AHDISTAVAA kuten tiedetään. Joo tai ei tota osaa nii ku edes selittää oikeestaan. Mutta ihan sama </p><p></p><p>Lalalllaaaaaaaaa mitäköhän vittua mun pitäisi tehdäääääää :]]]]]]]</p><p></p><p>Ehkä kuuntelen musaa tai jotakin vastaavaa koska on pakko yrittää rentoutua edes sen vähän mitä ehkä pystyy.</p><p></p><p>En edes tiedääää :)))))))</p><p></p><p>Sit koht ois iha vitu kiva nukkuu mut mite nukut ku et ikinä tiedä elämästäs vittu mistään mitään haluisit vaa lakata olemasta ku kaikki mitä teetkin on pelkkää tuskaa koko ajan niin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134922, member: 34"] Jep, ocd on aivan selvästi mielen sairauksista pahin imo Toki skitsofrenia kuulostaa vitun pelottavalta ja creepyltä että ocd:s ei sentään sinänsä sellasii harhoja varsinaisesti ole. Et silleen kaikki tollaset kuulostaa kyl kans ihan kauheilta. Ja kaksisuuntanen kans varmaan aika vaarallinen ja tälleen mut kuiteski. Ocd on vaa niin monimutkanen ainakin mulla että voisin miettiä sitä maailman tappiin asti ja en vaan ikinä saa mitään selvyyttä yhtään mihinkään. Sentään esim jossain masennuksessa on tietyllä tapaa sitä yksinkertaisuutta vaikka sekin on itsetuhoisuutta aiheuttavaa ja kaikkea mutta sentään se ei ole vittu tämmöistä. Koska ocd saa sut ajattelemaan että KAIKISTA TÄRKEIN ASIA sun koko elämässä on se. Ei voi Ikin olla mitää isompaa. Se on se pääasia. Kaikki on about ocd. Kaikki. Kaikki vaan pyörii sen ympärillä. Siinä mielessä pahempi obsessio kuin rakastuminen :D koska vaikka rakkauden kohde tietenkin aiheuttaa uncomfortable obsessiota niin ei edes se vedä vertoja sille miten aivan kaikki ja koko elämä voi pyöriä ocd:n ympärillä. Sentään mun elämässä on periaatteessa asioita mitkä ei liity eunkwangiin SINÄNSÄ ainakaan varsinaisesti, mutta taas ocd tai tää juttu on jotenki sellainen että se on aivan kertakaikkiaan mun elämän keskipiste ollu aina. Jotenki niiku obsessiot potenssiin viis miljoonaa? Niiku ihan eri asia ku joku rakastumis obsessio vaikka on sekin toki AHDISTAVAA kuten tiedetään. Joo tai ei tota osaa nii ku edes selittää oikeestaan. Mutta ihan sama Lalalllaaaaaaaaa mitäköhän vittua mun pitäisi tehdäääääää :]]]]]]] Ehkä kuuntelen musaa tai jotakin vastaavaa koska on pakko yrittää rentoutua edes sen vähän mitä ehkä pystyy. En edes tiedääää :))))))) Sit koht ois iha vitu kiva nukkuu mut mite nukut ku et ikinä tiedä elämästäs vittu mistään mitään haluisit vaa lakata olemasta ku kaikki mitä teetkin on pelkkää tuskaa koko ajan niin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja