Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135013" data-attributes="member: 34"><p>Yeah whatever the hell that means</p><p></p><p>Tässäpä muuten vasta kysymys:</p><p>"why do i still feel like guys don't want me even though a few have already liked me"</p><p></p><p>Havahduin vaan äsken taas ajattelemaan tota kun haaveilin (tietenkin) eunkwangista ja sit kelasin vaa et tyylii "why do i dream about him, no boy can ever like me"</p><p></p><p>Sit oon vaa sillee: "some guys have already liked me?????????? Even girls too????"</p><p></p><p>Niinku what the actual HELL</p><p></p><p>Siis oon edelleenkin omassa mielessäni niin disgusting ainakin poikien silmissä vaikka pystyn laskee ainakin 14 jätkää tästä näin ihan heittämällä jotka on ilmaissut jonkinlaista kiinnostusta muhun vuosien varrella. Toki joo ne on saattanut olla vaa sellsta pientä kuten cuddling ja Tällee et ei toki välttämättä vakavaa mut kumminkin. Silti ne on kaikki näköjään jollain tavalla ainakin ilmassu sen, sanallisesti, suutelemalla, iskemällä, you name it. Niin tell me again kuinka oon jokaisen pojan mielestä repulsive ja sillee.</p><p></p><p>Ehkä mun pää on sit vaa edelleen silleen "lol that was bullshit" xDDDD ahaa en kyllä usko että kukaan tekee tolleen "läppänä", tai ainakaan suurin osa ei :D</p><p></p><p>Mut jotenki mun pää on vaa edelleen silleen et jos ajattelen ketä tahansa miespuolista niin ajattelen että sen ois PAKKO olla kuitenkin jotenkin repulsed musta ku koulussa jos näin melkee kenet tahansa jätkän nii yleensä se tarkotti sitä et ne puhu siitä kuinka oon vitun ällöttävä etc. + Se että society in general lies to us all, silleen kun sanotaan että jos on vähänkin overweight niin ei voi mitenkään olla Kenenkään mieleen koskaan vaan on jotenki ruma mukamas.</p><p></p><p>Lopputulos: huono itsetunto ja vaikeus suhtautua omaan seksuaalisuuteensa edes siis ajatuksen tasolla koska vitun embarrassing ajatella yhtään mitään omia seksuaalisia fantasioitaan koska "mähän oon vaan ruma ja läski tyttö jota kukaan ei ikinä vois haluta". Yeah well, tell that to those 14 boys who approached me at least in some way so 🤷🤷 apparently they wanted me, at least kiss, cuddle or whatever they wanted to do but yea. Selkeesti kuitenkin jokaisella niistä kiinnostusta oli enkä usko että yhdelläkään se oli mitään "läppää", toisin kun joskus kouluaikoina yhest jätkäst puhuttii jotai et se on ihastunu suhu ja siit tehtii joku vitu läppä?? Enkä usko et se edes oli oikeasti?? Kai? Mutta kuitenkin muut jätkät keksi sen ja siinä samassa oli offensive sekä mua että sitä poikaa kohtaan. Mua kohtaan siks että ihan ku kukaan ei vois tykätä musta kun paitsi läpäl ja niiku se ois joku naurettava asia, ja sitä jätkää kohtaan siks että mitä vittua sä oikeesti alat levittää jotain tollasii "uh se tykkää sust!!!!" Juttui siit oli ne sitten Totta tai vittu ei. Ja mitä vitun naurettavaa muka siin ois jos joku oiski ihastunu muhun, jos et oo sattunu vittu huomaa ni oon smokin hot 🙄🙄</p><p></p><p>Lol voisin sanoo sille tyypille tho et okei jos mä oon sun mielestä ruma niin eipä se mua liikuta, mut puhu vaa omast puolestas nimittäin kyllä niitäkin jätkiä näköjään riittää jotka voi halutaki mua 🤷</p><p></p><p>Mut kelaa jos se jätkä oiski ollu vaik oikeesti ihastunu muhun ja sen takii kiusas mua aivan vitun jatkuvasti XD en tosin usko mut on kai seki mahollinen skenaario. Tai sit sil oli joku muu syy kiusata. Tosin en ollu ainut jota se kiusas joten sil oli vaa joku vitun ongelma olla kaikkii kohtaa tollane. Mitäköhän se miettii tänä päivänä ittestää, tuskin on vielkää tajunnu mitä se on tehny :]</p><p></p><p>Hauskaa koska en sinänsä koskaan kai enkä kai vieläkään osaa silti vihata sitä täysin. Tiedän et se aiheutti mulle vahinkoa ja käyttäytyi väärin mua kohtaan, mut mä en oo koskaan pystynyt kai kunnolla vihaamaan sitä. No ehkä ihan hyväkin. Mitä sitä vihaamaan, mutta ei se silti hyväksyttävää oo tehdä tolleen, tietenkään.</p><p></p><p>Eikä kaikki tosiaan oo sen yhden tyypin syytä, koska like i said, society in general ja se vaikuttaa kyl iha kaikkii naisii jotka on ees slightly overweight. Ja tietysti muihinkin kuin naisiin mut mietin tätä nyt tietysti niin paljon just naisen näkökulmasta. Mut siis anyone whos overweight niin kyl sen huomaa kuinka sua ei hyväksytä ja sen huomaa jo lapsena. Mäkin huomasin, jo ala-asteella, vaikka en edes ollut silloin mun mielestä ihan oikeasti overweight. Tai ainakaan ennen vitosluokkaa en kirveelläkään usko että oisin ollu overweight oikeasti, en edes näyttänyt siltä, silti tunsin itteni läskiks ja sain kuulla siitä. Nyt kun katon niit kuvia niin mietin että jaa missä se läski muka on ku näytän ihan normaalipainoiselta i think. En tiiä missä kohtaa aloin olee oikeesti overweight, ehkäpä joskus vitosella, kutosella en tiiä. Silti muistan jo kauan ennen sitä sen läskin identiteetin tai sen sellasen. Ihan oikeesti hulluu. Sitä luulis et lapset sais olla rauhassa näiltä mut ei todellakaan. No, ei ainakaan back in my day ja tuskin vieläkään, enpä vittu usko.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ja nyt se tuntuu jotenkin niin törkeen radikaalilta ajatella itsestään että oon kaunis vaikka oonkin vähän ylipainoinen.. sillee niiku että tää on iha uus näkökulma että läskikin voi olla kaunis :D idk about yall but i'm sexy 🤷 any guy would be lucky to have me and if they don't want me then that's your loss bby. 🙄</p><p></p><p>Hm. What an interesting topic. Mustahan on tulossa ihan professional feministi & body positivity aktivisti🤙😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135013, member: 34"] Yeah whatever the hell that means Tässäpä muuten vasta kysymys: "why do i still feel like guys don't want me even though a few have already liked me" Havahduin vaan äsken taas ajattelemaan tota kun haaveilin (tietenkin) eunkwangista ja sit kelasin vaa et tyylii "why do i dream about him, no boy can ever like me" Sit oon vaa sillee: "some guys have already liked me?????????? Even girls too????" Niinku what the actual HELL Siis oon edelleenkin omassa mielessäni niin disgusting ainakin poikien silmissä vaikka pystyn laskee ainakin 14 jätkää tästä näin ihan heittämällä jotka on ilmaissut jonkinlaista kiinnostusta muhun vuosien varrella. Toki joo ne on saattanut olla vaa sellsta pientä kuten cuddling ja Tällee et ei toki välttämättä vakavaa mut kumminkin. Silti ne on kaikki näköjään jollain tavalla ainakin ilmassu sen, sanallisesti, suutelemalla, iskemällä, you name it. Niin tell me again kuinka oon jokaisen pojan mielestä repulsive ja sillee. Ehkä mun pää on sit vaa edelleen silleen "lol that was bullshit" xDDDD ahaa en kyllä usko että kukaan tekee tolleen "läppänä", tai ainakaan suurin osa ei :D Mut jotenki mun pää on vaa edelleen silleen et jos ajattelen ketä tahansa miespuolista niin ajattelen että sen ois PAKKO olla kuitenkin jotenkin repulsed musta ku koulussa jos näin melkee kenet tahansa jätkän nii yleensä se tarkotti sitä et ne puhu siitä kuinka oon vitun ällöttävä etc. + Se että society in general lies to us all, silleen kun sanotaan että jos on vähänkin overweight niin ei voi mitenkään olla Kenenkään mieleen koskaan vaan on jotenki ruma mukamas. Lopputulos: huono itsetunto ja vaikeus suhtautua omaan seksuaalisuuteensa edes siis ajatuksen tasolla koska vitun embarrassing ajatella yhtään mitään omia seksuaalisia fantasioitaan koska "mähän oon vaan ruma ja läski tyttö jota kukaan ei ikinä vois haluta". Yeah well, tell that to those 14 boys who approached me at least in some way so 🤷🤷 apparently they wanted me, at least kiss, cuddle or whatever they wanted to do but yea. Selkeesti kuitenkin jokaisella niistä kiinnostusta oli enkä usko että yhdelläkään se oli mitään "läppää", toisin kun joskus kouluaikoina yhest jätkäst puhuttii jotai et se on ihastunu suhu ja siit tehtii joku vitu läppä?? Enkä usko et se edes oli oikeasti?? Kai? Mutta kuitenkin muut jätkät keksi sen ja siinä samassa oli offensive sekä mua että sitä poikaa kohtaan. Mua kohtaan siks että ihan ku kukaan ei vois tykätä musta kun paitsi läpäl ja niiku se ois joku naurettava asia, ja sitä jätkää kohtaan siks että mitä vittua sä oikeesti alat levittää jotain tollasii "uh se tykkää sust!!!!" Juttui siit oli ne sitten Totta tai vittu ei. Ja mitä vitun naurettavaa muka siin ois jos joku oiski ihastunu muhun, jos et oo sattunu vittu huomaa ni oon smokin hot 🙄🙄 Lol voisin sanoo sille tyypille tho et okei jos mä oon sun mielestä ruma niin eipä se mua liikuta, mut puhu vaa omast puolestas nimittäin kyllä niitäkin jätkiä näköjään riittää jotka voi halutaki mua 🤷 Mut kelaa jos se jätkä oiski ollu vaik oikeesti ihastunu muhun ja sen takii kiusas mua aivan vitun jatkuvasti XD en tosin usko mut on kai seki mahollinen skenaario. Tai sit sil oli joku muu syy kiusata. Tosin en ollu ainut jota se kiusas joten sil oli vaa joku vitun ongelma olla kaikkii kohtaa tollane. Mitäköhän se miettii tänä päivänä ittestää, tuskin on vielkää tajunnu mitä se on tehny :] Hauskaa koska en sinänsä koskaan kai enkä kai vieläkään osaa silti vihata sitä täysin. Tiedän et se aiheutti mulle vahinkoa ja käyttäytyi väärin mua kohtaan, mut mä en oo koskaan pystynyt kai kunnolla vihaamaan sitä. No ehkä ihan hyväkin. Mitä sitä vihaamaan, mutta ei se silti hyväksyttävää oo tehdä tolleen, tietenkään. Eikä kaikki tosiaan oo sen yhden tyypin syytä, koska like i said, society in general ja se vaikuttaa kyl iha kaikkii naisii jotka on ees slightly overweight. Ja tietysti muihinkin kuin naisiin mut mietin tätä nyt tietysti niin paljon just naisen näkökulmasta. Mut siis anyone whos overweight niin kyl sen huomaa kuinka sua ei hyväksytä ja sen huomaa jo lapsena. Mäkin huomasin, jo ala-asteella, vaikka en edes ollut silloin mun mielestä ihan oikeasti overweight. Tai ainakaan ennen vitosluokkaa en kirveelläkään usko että oisin ollu overweight oikeasti, en edes näyttänyt siltä, silti tunsin itteni läskiks ja sain kuulla siitä. Nyt kun katon niit kuvia niin mietin että jaa missä se läski muka on ku näytän ihan normaalipainoiselta i think. En tiiä missä kohtaa aloin olee oikeesti overweight, ehkäpä joskus vitosella, kutosella en tiiä. Silti muistan jo kauan ennen sitä sen läskin identiteetin tai sen sellasen. Ihan oikeesti hulluu. Sitä luulis et lapset sais olla rauhassa näiltä mut ei todellakaan. No, ei ainakaan back in my day ja tuskin vieläkään, enpä vittu usko. Ja nyt se tuntuu jotenkin niin törkeen radikaalilta ajatella itsestään että oon kaunis vaikka oonkin vähän ylipainoinen.. sillee niiku että tää on iha uus näkökulma että läskikin voi olla kaunis :D idk about yall but i'm sexy 🤷 any guy would be lucky to have me and if they don't want me then that's your loss bby. 🙄 Hm. What an interesting topic. Mustahan on tulossa ihan professional feministi & body positivity aktivisti🤙😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja