Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135081" data-attributes="member: 34"><p>HHahahaha</p><p></p><p>Twice: "i mean l word"</p><p>Minä: "yes l word that's......... That's.... Of course 🌚😭"</p><p></p><p>Throwback lukioikäiseen meitsiin joka katto pätkii l-koodista (sehän se suomenkielinen nimi muistaakseni oli?) Ja oli silleen "please m 😩 i want to have sex with her" lmaooooooo</p><p></p><p>I mean lmao lmao lmao lmao m oli varmaan eka nainen jota ees halusin seksuaalisesti</p><p></p><p>Ei! Eipä ollutkaan. Se oli i 💀💀💀💀💀💀 jaaaa olin silloin joku 16v tosiaa voi viddu. Hahah mitä ihmettä tho. Koska todellakaan en muista sitä ennen ajatelleeni _seksuaalisessa_ mielessä ketään naista mutta romanttisessa mielessä kyllä toki. Voiks oikeesti olla et vasta 16-vuotiaana oon ollu i:stä sillee uhghgh i wanna touch her and have sex with her lmao wtf. Oliha mul ihastuksii enne sitä naisii mut bruh en mä niiden kaa mitää sen enempää kai halunnut tehä. Ööm. Jaa. Jännää. Jätkien kaa kyl halusin esim t ja s? Ja j? Tosin en enää ees muista et ajattelinko niistäkään kaikista oikeesti koska nekin oli sen verran harvoja kertoja lopulta mitä ajattelin niistä mitään joten tavallaan must tuntuu et on sit kuitenki aika low libido setit ollu vai? Mut sit kuitenkin oon kuunnellu deadmau5in hey baby niin saatanasti ja basically kummiski kiimanen et en sit kyl tiiä ............. Oon oikeesti kujalla tuntuu etten muista mitään mut. No siis kai mul kans sonnyst oli sen verran sexual thoughts et emt mut... Emmä tiiä????? Okei lets face it mul on ollu vitu low libido ja mul on ollu vitu high libido i think i have experienced both now lets get over it, en tiedä minkä se must tekee mut vittu niin kai se sitten on, hitto vie. Vittu vähintäänkin confusing ku yhdessä hetkessä luulee olevansa aseksuaali tai vähintäänkin joku grayseksuaali mut sit kuiteski taitaa olla allo tai ota tästä nyt sit selvää saatana xD</p><p></p><p>Although en tiedä miksi analysoin koska ei kai seksuaalisuutta jaksa kukaan analysoida vittu missään nimessä, ihan perseestä muutenkin koko asia :D</p><p></p><p></p><p>Mutta tzuyu on kyl sexy et idk vittu💀</p><p></p><p>Hahahahahhahahaaaaa vihaan tykätä tytöistä JA pojista se on niin noloa</p><p></p><p>Excuse me miten se on muka noloa</p><p></p><p>Nyt valoja vittu xDDDDDDDD</p><p></p><p>N o l o a ?</p><p></p><p>Tykätä tytöistä ja pojista???????</p><p></p><p>Whats the embarrassing part?</p><p></p><p>Where?</p><p></p><p>🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Nyyyyyyyt valoja vittu 😩😩😩😩</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ahahahahaaaaaa apua tzuyu so cute i will die i will die</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135081, member: 34"] HHahahaha Twice: "i mean l word" Minä: "yes l word that's......... That's.... Of course 🌚😭" Throwback lukioikäiseen meitsiin joka katto pätkii l-koodista (sehän se suomenkielinen nimi muistaakseni oli?) Ja oli silleen "please m 😩 i want to have sex with her" lmaooooooo I mean lmao lmao lmao lmao m oli varmaan eka nainen jota ees halusin seksuaalisesti Ei! Eipä ollutkaan. Se oli i 💀💀💀💀💀💀 jaaaa olin silloin joku 16v tosiaa voi viddu. Hahah mitä ihmettä tho. Koska todellakaan en muista sitä ennen ajatelleeni _seksuaalisessa_ mielessä ketään naista mutta romanttisessa mielessä kyllä toki. Voiks oikeesti olla et vasta 16-vuotiaana oon ollu i:stä sillee uhghgh i wanna touch her and have sex with her lmao wtf. Oliha mul ihastuksii enne sitä naisii mut bruh en mä niiden kaa mitää sen enempää kai halunnut tehä. Ööm. Jaa. Jännää. Jätkien kaa kyl halusin esim t ja s? Ja j? Tosin en enää ees muista et ajattelinko niistäkään kaikista oikeesti koska nekin oli sen verran harvoja kertoja lopulta mitä ajattelin niistä mitään joten tavallaan must tuntuu et on sit kuitenki aika low libido setit ollu vai? Mut sit kuitenkin oon kuunnellu deadmau5in hey baby niin saatanasti ja basically kummiski kiimanen et en sit kyl tiiä ............. Oon oikeesti kujalla tuntuu etten muista mitään mut. No siis kai mul kans sonnyst oli sen verran sexual thoughts et emt mut... Emmä tiiä????? Okei lets face it mul on ollu vitu low libido ja mul on ollu vitu high libido i think i have experienced both now lets get over it, en tiedä minkä se must tekee mut vittu niin kai se sitten on, hitto vie. Vittu vähintäänkin confusing ku yhdessä hetkessä luulee olevansa aseksuaali tai vähintäänkin joku grayseksuaali mut sit kuiteski taitaa olla allo tai ota tästä nyt sit selvää saatana xD Although en tiedä miksi analysoin koska ei kai seksuaalisuutta jaksa kukaan analysoida vittu missään nimessä, ihan perseestä muutenkin koko asia :D Mutta tzuyu on kyl sexy et idk vittu💀 Hahahahahhahahaaaaa vihaan tykätä tytöistä JA pojista se on niin noloa Excuse me miten se on muka noloa Nyt valoja vittu xDDDDDDDD N o l o a ? Tykätä tytöistä ja pojista??????? Whats the embarrassing part? Where? 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Nyyyyyyyt valoja vittu 😩😩😩😩 Ahahahahaaaaaa apua tzuyu so cute i will die i will die [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja