Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135088" data-attributes="member: 34"><p>Nyyyyyt vittu venaa</p><p></p><p>Oon totaalisen confused</p><p></p><p>Siis kans ehk ristiriita kosk oon aina ollu kiltti tyttö ja tällee ja todella niiku responsible ja sellane (liiankin koska mul tosiaa on se syyllisyyd ihan kaikesta mitä ikinä teenkää) ni sit ehk se seksuaalisuus jotenki sotii sitä vastaan mut MIKS</p><p></p><p></p><p>I dont even understand my own existence anymore</p><p></p><p>Ku siis mähän OLEN kiltti tyttö edelleenkin eikös. Ei kai se sitä mun persoonallisuutta varmaan mihinkään muuta D: eikä sille voi mitään jos on seksuaalisia tunteita lmao</p><p></p><p>Huoh, ei se tarkoita sitä että olisin yhtäkkiä jotenki vähemmän kunnollinen tai jtn</p><p></p><p>Noniiin tää on just tätä</p><p></p><p>Miks normaalist tunteesta mikä melkein kaikilla ihmisillä on... Miks siit väännetään joku hiton..... Niiku sellai et nope only bad girls do that, good girls dont 🙃</p><p></p><p>Excuse me</p><p></p><p>Yes even good girls do cause even good girls have their needs if they are not asexual etc but again, thats a minority</p><p></p><p>So yea it has nothing to do with anyones personality</p><p></p><p>Oikeesti mitä hittoa tää maailma oikee yrittää are yall trying to make us all hate ourselves and kill ourselves thanksssss</p><p></p><p>Ja miks meitsi ei oo vieläkään päässyt näistä ongelmista yli vaikka oon jo näinkin vanha</p><p></p><p>Ja miks muilla ei vaikuta olevan yhtä paljon ongelmia (esim mun frendeil) vaikka luulis olevan niilläkin mut eeeeeeeeeei ei näköjään mitään vitun ongelmia aina ollaan niin avoimia seksistä eikä puhettakaan siitä että ahistais ällöttäis ja tekis mieli about kuolla etc</p><p></p><p></p><p>No joo en tiiä mutta tuleepahan vaan mieleen sekin yks kerta (tais olla ehkä alkuvuodesta -22) kun about sain paniikkikohtauksen ku mietin vaa kaikkii niit repulsive sex scenes mitä olin nähny elämäni aikana ja vittu oikeest vaa tein kuolemaa siinä.</p><p></p><p>Vai onks tää nyt sit kuitenki joku reaktio ahisteluun on nimittäin aika voimakas</p><p></p><p>Mut jos se oli jo aiemmin ennen niitä vai häh</p><p></p><p></p><p>Siis voispa olla normaali pää.... Se ois vittu mahtavaa :Dd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135088, member: 34"] Nyyyyyt vittu venaa Oon totaalisen confused Siis kans ehk ristiriita kosk oon aina ollu kiltti tyttö ja tällee ja todella niiku responsible ja sellane (liiankin koska mul tosiaa on se syyllisyyd ihan kaikesta mitä ikinä teenkää) ni sit ehk se seksuaalisuus jotenki sotii sitä vastaan mut MIKS I dont even understand my own existence anymore Ku siis mähän OLEN kiltti tyttö edelleenkin eikös. Ei kai se sitä mun persoonallisuutta varmaan mihinkään muuta D: eikä sille voi mitään jos on seksuaalisia tunteita lmao Huoh, ei se tarkoita sitä että olisin yhtäkkiä jotenki vähemmän kunnollinen tai jtn Noniiin tää on just tätä Miks normaalist tunteesta mikä melkein kaikilla ihmisillä on... Miks siit väännetään joku hiton..... Niiku sellai et nope only bad girls do that, good girls dont 🙃 Excuse me Yes even good girls do cause even good girls have their needs if they are not asexual etc but again, thats a minority So yea it has nothing to do with anyones personality Oikeesti mitä hittoa tää maailma oikee yrittää are yall trying to make us all hate ourselves and kill ourselves thanksssss Ja miks meitsi ei oo vieläkään päässyt näistä ongelmista yli vaikka oon jo näinkin vanha Ja miks muilla ei vaikuta olevan yhtä paljon ongelmia (esim mun frendeil) vaikka luulis olevan niilläkin mut eeeeeeeeeei ei näköjään mitään vitun ongelmia aina ollaan niin avoimia seksistä eikä puhettakaan siitä että ahistais ällöttäis ja tekis mieli about kuolla etc No joo en tiiä mutta tuleepahan vaan mieleen sekin yks kerta (tais olla ehkä alkuvuodesta -22) kun about sain paniikkikohtauksen ku mietin vaa kaikkii niit repulsive sex scenes mitä olin nähny elämäni aikana ja vittu oikeest vaa tein kuolemaa siinä. Vai onks tää nyt sit kuitenki joku reaktio ahisteluun on nimittäin aika voimakas Mut jos se oli jo aiemmin ennen niitä vai häh Siis voispa olla normaali pää.... Se ois vittu mahtavaa :Dd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja