Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135194" data-attributes="member: 34"><p>Siis kwang on kyl edelleen #1 mut ei se hui kyl taida niin kovin kaukana siitä olla..... Lähempänä kuin luulinkaan.</p><p></p><p>My number one and number two mutta muista en sitten tiedä huoh</p><p></p><p>Missä lie järkässä ne loput sitten tuleekaan</p><p></p><p>Mut jos.......... Tai niiku.... En tiiä välil tuntuu kans silt et hui on pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunu............</p><p></p><p>Pahempaa ku eunkwang koska nii</p><p></p><p>Everyone knows why</p><p></p><p>Sentään eunkwangin suhteen on tapahtunut random asioita ja joo on sekin paha varsinkin jos en ollukaa oikees mut</p><p></p><p>Huist ei sinänsä oo mitään tollasta niin sen suhteen mul ei oikeestaan oo ees toivoa ainakaan samalla tavalla niin se on tavallaan pahinta mitä mulle on koskaan tapahtunut</p><p></p><p>No okei on kyl yuto ja timppakin ei siinä</p><p></p><p>Nää on taas niit elämän hirveimpii asioit</p><p></p><p>Pahempii ku traumat mitäs niistä ku rakkaus on pahempi trauma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135194, member: 34"] Siis kwang on kyl edelleen #1 mut ei se hui kyl taida niin kovin kaukana siitä olla..... Lähempänä kuin luulinkaan. My number one and number two mutta muista en sitten tiedä huoh Missä lie järkässä ne loput sitten tuleekaan Mut jos.......... Tai niiku.... En tiiä välil tuntuu kans silt et hui on pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunu............ Pahempaa ku eunkwang koska nii Everyone knows why Sentään eunkwangin suhteen on tapahtunut random asioita ja joo on sekin paha varsinkin jos en ollukaa oikees mut Huist ei sinänsä oo mitään tollasta niin sen suhteen mul ei oikeestaan oo ees toivoa ainakaan samalla tavalla niin se on tavallaan pahinta mitä mulle on koskaan tapahtunut No okei on kyl yuto ja timppakin ei siinä Nää on taas niit elämän hirveimpii asioit Pahempii ku traumat mitäs niistä ku rakkaus on pahempi trauma [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja