Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135381" data-attributes="member: 34"><p>Ugh okay i'm trying</p><p></p><p>[MEDIA=instagram]CG2Przqhab6[/MEDIA]</p><p></p><p>Postattu lokakuun 27. 2020 🌚</p><p></p><p>Okay vihaan xDddddd</p><p></p><p>En voi XDDDDDD</p><p></p><p>miten tilanne voi olla tämä:</p><p>- ensin en tiedä siitä YHTÄÄ MITÄÄ en tiiä ees ollenkaan vittu kuka se on, mut silti ajattelen et se on my future boyfriend ja mietin kaikkee et hmm mitenköhä se sit tapahtuis et päädyttäis yhtee</p><p>- sit suht pitkän ajan päästä oon sillee vau okei elämäni rakkaus???????????? Niinku rakastutaa sillee ettei oo aiemmin pahempaa nähty edes</p><p>- ja nyt selataa sen instaa ja ollaa sillee okei vau that escalated????? Koska nyt tiedän siitä jo ihan liikaakin ja oon sillee "se on elämäni rakkaus" ja muutenki ollaan niin kusessa niin kusessa että??????? Ja asiat aivan saatanan oudosti? Mutta edelleen mietin että mitenköhän se sit tapahtuis et päädyttäis yhteen?????????</p><p></p><p>Joten? Mitä vittua tässä enää voi ajatella xD ku toi vaikuttaa niin selvältä ja ei, mua ei voi kukaan vakuuttaa siitä että tää keissi on ollu vaan coincidence kosk like i said mul ei ikinä tapahtunut mitään tollasta ja siis olin jo silloinkin sitä mieltä et se on ainut jonka kohdalla olin tuntenu tolleen, siis ennen kun rakastuin siihen niin se oli jo silloin ainut tollanen case. Niin ei, mua ei voi mitenkään vakuuttaa siitä et se ei oo totta :D tai et oisin vaa suoraa päästäni vetäny sen huvikseni. Siin on jotain outoo and no one can ever tell me otherwise, i know it. Mut mä en VIELÄKÄÄN voi uskoa tai edes ymmärtää että millä helvetin tavalla se muka ikinä ois mahdollista??????? Jo se että tavattaisiin vaikuttaa niin.... Ööm, hankalalta kun ottaa huomioon sen minkälainen henkilö oon (en pysty lentää + yleisestikin kotoa poistuminen on vaikeet ja pelottavaa). Mut jos tavattaisiinkin niin miten muka siitä eteenpäin se ois mahollista? Eeeeeei vaan millään mittarilla vaikuta todennäköiseltä, mutta onhan mun siihen uskottava kun en vaan mitään muuta selitystä tälle kertakaikkiaan keksi ja silti se tuntuu uskottavammalta kuin se että oisin vetäny sen ihan huvikseen päästäni, koska mä tiedän mitä mä koin. Se hämmennyksen määrä silloin oli aivan älytön ja jos en satavarma ollut niin silti se vaikutti niin varmalta, niin niin niin varmalta. En usko muihin selityksiin, en pystynyt edes SILLOIN uskomaan muihin selityksiin paljoakaan, vaikka en edes ollut varsinaisesti mitenkään rakastunu siihen. Joten. Kyllä todellakin pistää miettimään että onhan sen oltava niin, mutta ihan vitun outoa en voi uskoa enkä ymmärtää mutta pakkohan mun on uskoa jos tollasta tapahtuu? Ei sille oo kertakaikkiaan muuta selitystä.</p><p></p><p>+ Muutenki se että miten muka meiän luonteet sopisi yhteen mut joo okei??????????? En vaa koskaan aiemmin enkä sen jälkeen ollu samalla tavalla varma kenestäkään toisesta et siitä tulee mun poikaystävä. Ja nimenomaan ilman mitään omaa desire syytä siihen koska en välittänyt tarpeeksi i think. Joten? 🤦🏻♀️</p><p></p><p></p><p>No, we will see.........................................</p><p></p><p>Mutta ei hyvältä tunnu 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135381, member: 34"] Ugh okay i'm trying [MEDIA=instagram]CG2Przqhab6[/MEDIA] Postattu lokakuun 27. 2020 🌚 Okay vihaan xDddddd En voi XDDDDDD miten tilanne voi olla tämä: - ensin en tiedä siitä YHTÄÄ MITÄÄ en tiiä ees ollenkaan vittu kuka se on, mut silti ajattelen et se on my future boyfriend ja mietin kaikkee et hmm mitenköhä se sit tapahtuis et päädyttäis yhtee - sit suht pitkän ajan päästä oon sillee vau okei elämäni rakkaus???????????? Niinku rakastutaa sillee ettei oo aiemmin pahempaa nähty edes - ja nyt selataa sen instaa ja ollaa sillee okei vau that escalated????? Koska nyt tiedän siitä jo ihan liikaakin ja oon sillee "se on elämäni rakkaus" ja muutenki ollaan niin kusessa niin kusessa että??????? Ja asiat aivan saatanan oudosti? Mutta edelleen mietin että mitenköhän se sit tapahtuis et päädyttäis yhteen????????? Joten? Mitä vittua tässä enää voi ajatella xD ku toi vaikuttaa niin selvältä ja ei, mua ei voi kukaan vakuuttaa siitä että tää keissi on ollu vaan coincidence kosk like i said mul ei ikinä tapahtunut mitään tollasta ja siis olin jo silloinkin sitä mieltä et se on ainut jonka kohdalla olin tuntenu tolleen, siis ennen kun rakastuin siihen niin se oli jo silloin ainut tollanen case. Niin ei, mua ei voi mitenkään vakuuttaa siitä et se ei oo totta :D tai et oisin vaa suoraa päästäni vetäny sen huvikseni. Siin on jotain outoo and no one can ever tell me otherwise, i know it. Mut mä en VIELÄKÄÄN voi uskoa tai edes ymmärtää että millä helvetin tavalla se muka ikinä ois mahdollista??????? Jo se että tavattaisiin vaikuttaa niin.... Ööm, hankalalta kun ottaa huomioon sen minkälainen henkilö oon (en pysty lentää + yleisestikin kotoa poistuminen on vaikeet ja pelottavaa). Mut jos tavattaisiinkin niin miten muka siitä eteenpäin se ois mahollista? Eeeeeei vaan millään mittarilla vaikuta todennäköiseltä, mutta onhan mun siihen uskottava kun en vaan mitään muuta selitystä tälle kertakaikkiaan keksi ja silti se tuntuu uskottavammalta kuin se että oisin vetäny sen ihan huvikseen päästäni, koska mä tiedän mitä mä koin. Se hämmennyksen määrä silloin oli aivan älytön ja jos en satavarma ollut niin silti se vaikutti niin varmalta, niin niin niin varmalta. En usko muihin selityksiin, en pystynyt edes SILLOIN uskomaan muihin selityksiin paljoakaan, vaikka en edes ollut varsinaisesti mitenkään rakastunu siihen. Joten. Kyllä todellakin pistää miettimään että onhan sen oltava niin, mutta ihan vitun outoa en voi uskoa enkä ymmärtää mutta pakkohan mun on uskoa jos tollasta tapahtuu? Ei sille oo kertakaikkiaan muuta selitystä. + Muutenki se että miten muka meiän luonteet sopisi yhteen mut joo okei??????????? En vaa koskaan aiemmin enkä sen jälkeen ollu samalla tavalla varma kenestäkään toisesta et siitä tulee mun poikaystävä. Ja nimenomaan ilman mitään omaa desire syytä siihen koska en välittänyt tarpeeksi i think. Joten? 🤦🏻♀️ No, we will see......................................... Mutta ei hyvältä tunnu 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja