Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135448" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]lP077RitNAc[/MEDIA]</p><p></p><p>Like honestly youd think that this would do the opposite but it actually helped me :D </p><p></p><p>Siis onhan se sinänsä depressing mutta kuitenkin tulee "positiivinen olo" etenkin kun lukee kommentteja ja näkee ettei oo ainut. On niin mukavaa nähdä kuinka muidenkin elämä on kirjaimellisesti helvettiä eikä edes elämistä vaan pelkästään existing. Niinku tuntuu et i couldnt get any lower mut silti se on jotenkin siistiä huomata kuinka oot tosiaan siinä absolute pohjalla yms niiku tuntuu et kaikki on lopussa jo, mul ei oo mitään mahdollisuutta enää koskaan saada hyvää elämää, jota mulla ei edes koskaan ole ollut, tähän tilanteeseen ei oo ratkaisua ikinä ja honestly mun elämä oli ja on ja tulee olemaan alusta loppuun saakka helvettiä mutta vaikka se asia on niin niin en silti oo tappanu itteeni mikä jotenkin saa mut hirvittävän ylpeeks itestäni. Idk i feel like the strongest person on earth. And honestly i think i'm unbelievably strong, jos totta puhutaan. Täytyy olla helvetin vahva että jaksaa oikeasti tällasta elämää, aina vaan se yks ja sama tuskan aiheuttaja mikä ei koskaan katoo. Sille ei voi tehdä mitään eikä tähän oo mitään ratkaisua, koskaan. Ja silti mä jaksan tätä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135448, member: 34"] [MEDIA=youtube]lP077RitNAc[/MEDIA] Like honestly youd think that this would do the opposite but it actually helped me :D Siis onhan se sinänsä depressing mutta kuitenkin tulee "positiivinen olo" etenkin kun lukee kommentteja ja näkee ettei oo ainut. On niin mukavaa nähdä kuinka muidenkin elämä on kirjaimellisesti helvettiä eikä edes elämistä vaan pelkästään existing. Niinku tuntuu et i couldnt get any lower mut silti se on jotenkin siistiä huomata kuinka oot tosiaan siinä absolute pohjalla yms niiku tuntuu et kaikki on lopussa jo, mul ei oo mitään mahdollisuutta enää koskaan saada hyvää elämää, jota mulla ei edes koskaan ole ollut, tähän tilanteeseen ei oo ratkaisua ikinä ja honestly mun elämä oli ja on ja tulee olemaan alusta loppuun saakka helvettiä mutta vaikka se asia on niin niin en silti oo tappanu itteeni mikä jotenkin saa mut hirvittävän ylpeeks itestäni. Idk i feel like the strongest person on earth. And honestly i think i'm unbelievably strong, jos totta puhutaan. Täytyy olla helvetin vahva että jaksaa oikeasti tällasta elämää, aina vaan se yks ja sama tuskan aiheuttaja mikä ei koskaan katoo. Sille ei voi tehdä mitään eikä tähän oo mitään ratkaisua, koskaan. Ja silti mä jaksan tätä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja