Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135458" data-attributes="member: 34"><p>Tai siis en tiedä ei välttämättä kaikki mitä se tossa videossa sanoo, mutta siis osa tuntui niin lujaa sielussa asti että sitä ei oikein osaa selittääkään. Like. Normal people could never understand even if they wanted to.</p><p></p><p>I'm honestly not kidding, its like..... You just feel it so deeply. When youve felt that youve felt that and no one who hasnt felt that could EVER understand. They cant, and they wont. It's just an experience you only get when you have felt it yourself.</p><p></p><p>Nimenomaan just toi "fuck all of you". Siis se tapa millä se sano sen, kaikki toi, vaan kuvaa sitä kuinka vitun, täysin, lopen uupunut mä ainakin oon tähän koko, vitun, saatanan elämään, joka ei koskaan vaan vittu lopu, vittu vieläkään.</p><p></p><p>Niinku im not even gonna explain it yall. Whatever the fuck happens i don't care.</p><p></p><p>Mut onhan se jännää että Chester Bennington on se tyyppi johon samaistun tolla tavalla niin ei vittu hyvin mee.</p><p></p><p>Joo ja se nyt on sitten kyllä vittumaista koska pystynhän mä periaatteessa distract itteeni aivan loputtomiin jos vaan teen asioita katon vaikka youtubee 5h putkeen niin kyllähän se saa ajatukset muualle mutta eipä se mitään koskaa tuu ratkasemaan. Henkilökohtainen helvetti on ja pysyy, mikään, ei vittu muutu, tää on mun elämä jota en pääse pakoon, en pääse historiaani pakoon, ei oo enää mitään mitä voin tehdä, enkä koskaan tuu tajuumaan. Voin distract toki itteeni elämäni loppuun saakka, mutta se ei muuta periaatteessa mitään. Se oli siinä. Ei koskaan oo ollu mitään järkeä. Ja tää todella, todella sekottaa mun pään. Kun se ei riitä että se sekotti mun pään aivan totaalisesti lapsena, mutta se sekottaa mun pään EDELLEEN.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135458, member: 34"] Tai siis en tiedä ei välttämättä kaikki mitä se tossa videossa sanoo, mutta siis osa tuntui niin lujaa sielussa asti että sitä ei oikein osaa selittääkään. Like. Normal people could never understand even if they wanted to. I'm honestly not kidding, its like..... You just feel it so deeply. When youve felt that youve felt that and no one who hasnt felt that could EVER understand. They cant, and they wont. It's just an experience you only get when you have felt it yourself. Nimenomaan just toi "fuck all of you". Siis se tapa millä se sano sen, kaikki toi, vaan kuvaa sitä kuinka vitun, täysin, lopen uupunut mä ainakin oon tähän koko, vitun, saatanan elämään, joka ei koskaan vaan vittu lopu, vittu vieläkään. Niinku im not even gonna explain it yall. Whatever the fuck happens i don't care. Mut onhan se jännää että Chester Bennington on se tyyppi johon samaistun tolla tavalla niin ei vittu hyvin mee. Joo ja se nyt on sitten kyllä vittumaista koska pystynhän mä periaatteessa distract itteeni aivan loputtomiin jos vaan teen asioita katon vaikka youtubee 5h putkeen niin kyllähän se saa ajatukset muualle mutta eipä se mitään koskaa tuu ratkasemaan. Henkilökohtainen helvetti on ja pysyy, mikään, ei vittu muutu, tää on mun elämä jota en pääse pakoon, en pääse historiaani pakoon, ei oo enää mitään mitä voin tehdä, enkä koskaan tuu tajuumaan. Voin distract toki itteeni elämäni loppuun saakka, mutta se ei muuta periaatteessa mitään. Se oli siinä. Ei koskaan oo ollu mitään järkeä. Ja tää todella, todella sekottaa mun pään. Kun se ei riitä että se sekotti mun pään aivan totaalisesti lapsena, mutta se sekottaa mun pään EDELLEEN. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja