Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135459" data-attributes="member: 34"><p>Niinku kyllä, on olemassa asioita joista ei oo ulospääsyä. Ja tää on sellanen. Mikään sana maailmassa ei voi kuvata sitä, mikään lause maailmassa ei voi kuvata sitä, kuinka pahalta musta tuntuu. Kuinka väärältä se tuntuu. Kuinka väärältä se tuntuu että en tee sitä, minkä luulin ainakin ehkä hetken illuusioissani olevan oikein. Että en enää tee sitä niin kun tein joskus. Miten väärältä KAIKKI tuntuu. Miten väärältä ja pahalta se tuntuu etten löydä sitä oikeeta tapaa olla, sitä mitä joku mukamas ulkopuolinen taho haluaa mun tekevän. Oon miettinyt onko se vittu joku vitun jumala, mun vanhemmat vai mikä vitun taho se on jota mä yritän miellyttää. Tai sitte ei yhtään mikään vaan se vaan on se miten se ON. en tiedä kai se on sitten vaan ocd. Mut kun mä sanon et MIKÄÄN ei voi tuntua pahemmalt tai millään ei voi kuvata sitä miten pahalta tää tuntuu niin se on silleen niin. Oikeasti sen tunteen kuvaamiseks ei oikeestaa ees oo sanoja. Se on vaan niin, niin väärin. Kaikki on niin, niin väärin. Oon tehny KAIKEN väärin. Do you honestly even understand how much youve done wrong. Niinku honestly kertaakaan elämässäni en oo onnistunu toimimaan oikein. Kaikki on aina, just niin. Joka ikinen päivä. Aina. Mun päässä sanotaan, et ei, jollain muulla tavalla. Tää on väärin, toi ois oikein, mut ehkä sekään ei oo oikein, venaa what is even the correct answer, idk, is there any point in life, etc etc.</p><p></p><p>Haluaisin hajottaa aivoni. Haluisin tappaa itteni. Haluisin luovuttaa kokonaan. En jaksa enää edes hengittää. Oon väsynyt jahtaamaan. En tiedä mistä vitusta mä enää koskaan saan kiinni. Tää on se kohta missä must tuntuu siltä että mä oon joko jotenki psykoosis tai sit vaa jotenki en tiiä kuka oon tai mietin et oonko ees... Niiku nii jotenki. Tuntuu psykoosilt tai epätodelliselt. Kuiteski. Ei tää ees voi olla totta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135459, member: 34"] Niinku kyllä, on olemassa asioita joista ei oo ulospääsyä. Ja tää on sellanen. Mikään sana maailmassa ei voi kuvata sitä, mikään lause maailmassa ei voi kuvata sitä, kuinka pahalta musta tuntuu. Kuinka väärältä se tuntuu. Kuinka väärältä se tuntuu että en tee sitä, minkä luulin ainakin ehkä hetken illuusioissani olevan oikein. Että en enää tee sitä niin kun tein joskus. Miten väärältä KAIKKI tuntuu. Miten väärältä ja pahalta se tuntuu etten löydä sitä oikeeta tapaa olla, sitä mitä joku mukamas ulkopuolinen taho haluaa mun tekevän. Oon miettinyt onko se vittu joku vitun jumala, mun vanhemmat vai mikä vitun taho se on jota mä yritän miellyttää. Tai sitte ei yhtään mikään vaan se vaan on se miten se ON. en tiedä kai se on sitten vaan ocd. Mut kun mä sanon et MIKÄÄN ei voi tuntua pahemmalt tai millään ei voi kuvata sitä miten pahalta tää tuntuu niin se on silleen niin. Oikeasti sen tunteen kuvaamiseks ei oikeestaa ees oo sanoja. Se on vaan niin, niin väärin. Kaikki on niin, niin väärin. Oon tehny KAIKEN väärin. Do you honestly even understand how much youve done wrong. Niinku honestly kertaakaan elämässäni en oo onnistunu toimimaan oikein. Kaikki on aina, just niin. Joka ikinen päivä. Aina. Mun päässä sanotaan, et ei, jollain muulla tavalla. Tää on väärin, toi ois oikein, mut ehkä sekään ei oo oikein, venaa what is even the correct answer, idk, is there any point in life, etc etc. Haluaisin hajottaa aivoni. Haluisin tappaa itteni. Haluisin luovuttaa kokonaan. En jaksa enää edes hengittää. Oon väsynyt jahtaamaan. En tiedä mistä vitusta mä enää koskaan saan kiinni. Tää on se kohta missä must tuntuu siltä että mä oon joko jotenki psykoosis tai sit vaa jotenki en tiiä kuka oon tai mietin et oonko ees... Niiku nii jotenki. Tuntuu psykoosilt tai epätodelliselt. Kuiteski. Ei tää ees voi olla totta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja