Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135463" data-attributes="member: 34"><p>Toisaalta, jos nyt jotain helpotusta ehkä haluaa tässä löytää tästä, niin se kun (tuli vaa yhtäkkiä mieleen) ööm joskus pienenä kuuntelin jotaki levyy (jep ihan cd-levyltä musiikkia......) Ja sitten siis tietenkin siinä vaiheessa mulla jo oli nää ongelmat, TIETENKIN. :D mutta kuuntelin sitä musaa ja muistan ku katoin sitä kantta ja olin laittanu siihen kanteen jotain söpöi tarroi tai sellasii (ne on varmaan vieläkin siinä) ja sit nyt jotenkin mulla tuli vaan tosta muistosta mieleen se, että vaikka sillon jo mulla on ollu nää ihan samat ongelmat... Niin silti mä oon eläny. Mä oon pystyny elää. Kaikesta huolimatta. et tavallaan se mikä aina on pysynyt samana, riippumatta siitä mitä ikinä onkaan tapahtunut niin mä oon silti elänyt, jotenkin, kituuttanu ja joskus jopa nauranukin ja hymyillykin. Et tavallaan: niin, asiat on ja on ollu näin, mitä sitten? Ei mitään uutta auringon alla. Jos oon silloinkin elänyt sen kanssa, jotenkin, niin elän nytkin, ja aina. Jotenkin toi muisto vaan muistuttaa mua siitä että oon mä silloinkin ollut sen tismalleen saman asian kanssa. Ja elänyt. Ja selviytynyt. Koko ajan. Mutta sitten taas.... En tiiä mitään kyl mistään. En niinkun ihan oikeasti tiedä. Mut jos en tiedä.... Ei oo kai myöskään mitään mitä mun edes pitäis tehdä tai edes voisinkaan tehdä. Joten..... Ei tarvi mitään tehdä, ollaan vaan vapaasti? Mutta en kyllä vittu tiedä. Haluun vaan. Mut sit taas toisaalta. Mä en .. tiiä.</p><p></p><p>Äh. Ollapa yhä sellanen pikku vauva. Joku 1-vuotias. Siitähän en tietenkään mitään muista, mutta olin varmaan onnellisempi kuin koskaan muulloin elämässäni. For real i did not deserve this. Don't fucking tell me about karma or some shit like that, mä en usko siihen että mä oisin millään vitun tavalla ansainnu tätä. Mä oisin ansainnu sellasen elämän joka ei joka päivä tunnu tämmöseltä vankilalta. Mä oisin ansainnu edes hiukkasen normaalimman elämän. En ollut todellakaan tehnyt mitään pahaa, mut jostain syystä mulle vaan kävi näin. Elämä ei TODELLAKAAN oo reilua.</p><p></p><p><em>And you're not sure what you're waiting for</em></p><p><em>But you don't want to know more</em></p><p><em>You're not sure what you're looking for</em></p><p><em>But you don't want to know more</em></p><p><em>But we all bleed the same way as you do</em></p><p><em>And we all have the same things to go through</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>I mean.... No, you don't?</p><p></p><p>You really have the audacity to say that everyone goes through the same shit that i do? No way in hell. Kyllä se on aivan eri jutut mitä ihmiset käy läpi. Toisilla on tämmöstä, toisilla sit taas aivan eri asioita. Esimerkiksi vaikka syömishäiriö tai masennus, pelkästään niinku sellanen. Se on aivan ERILAINEN keissi kuin esim tämä. Ei ne oo mitään vitun samoja asioita mitä kaikki käy läpi lol. Jos joku normaali ihminen lukee nää mun viestit niin luulekko että se ymmärtää siitä paljookaan? No tuskin tajuaa. Täysin vieras asia sille, niin ei ne oo vittu mitään "samoja asioita" mitä kaikki käy läpi. AIVAN erilaisia keissejä vittu :D</p><p></p><p>Mutta sinänsä hyvä biisi, naurattaa vaan. Kaikki.</p><p></p><p>Mitä vittua mä teen? Ei oo mitään mitä voin tehdä. Mut jos ei oo, niin sit ei varmaan tarviikaan tehdä. Kai mä sit tosiaan voin olla vapaasti elämäni loppuun saakka. Eipä tässä kai muutakaan enää ole? Mun päähän ei ainakaan tuu enää mitään, ei mitään ajatusta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135463, member: 34"] Toisaalta, jos nyt jotain helpotusta ehkä haluaa tässä löytää tästä, niin se kun (tuli vaa yhtäkkiä mieleen) ööm joskus pienenä kuuntelin jotaki levyy (jep ihan cd-levyltä musiikkia......) Ja sitten siis tietenkin siinä vaiheessa mulla jo oli nää ongelmat, TIETENKIN. :D mutta kuuntelin sitä musaa ja muistan ku katoin sitä kantta ja olin laittanu siihen kanteen jotain söpöi tarroi tai sellasii (ne on varmaan vieläkin siinä) ja sit nyt jotenkin mulla tuli vaan tosta muistosta mieleen se, että vaikka sillon jo mulla on ollu nää ihan samat ongelmat... Niin silti mä oon eläny. Mä oon pystyny elää. Kaikesta huolimatta. et tavallaan se mikä aina on pysynyt samana, riippumatta siitä mitä ikinä onkaan tapahtunut niin mä oon silti elänyt, jotenkin, kituuttanu ja joskus jopa nauranukin ja hymyillykin. Et tavallaan: niin, asiat on ja on ollu näin, mitä sitten? Ei mitään uutta auringon alla. Jos oon silloinkin elänyt sen kanssa, jotenkin, niin elän nytkin, ja aina. Jotenkin toi muisto vaan muistuttaa mua siitä että oon mä silloinkin ollut sen tismalleen saman asian kanssa. Ja elänyt. Ja selviytynyt. Koko ajan. Mutta sitten taas.... En tiiä mitään kyl mistään. En niinkun ihan oikeasti tiedä. Mut jos en tiedä.... Ei oo kai myöskään mitään mitä mun edes pitäis tehdä tai edes voisinkaan tehdä. Joten..... Ei tarvi mitään tehdä, ollaan vaan vapaasti? Mutta en kyllä vittu tiedä. Haluun vaan. Mut sit taas toisaalta. Mä en .. tiiä. Äh. Ollapa yhä sellanen pikku vauva. Joku 1-vuotias. Siitähän en tietenkään mitään muista, mutta olin varmaan onnellisempi kuin koskaan muulloin elämässäni. For real i did not deserve this. Don't fucking tell me about karma or some shit like that, mä en usko siihen että mä oisin millään vitun tavalla ansainnu tätä. Mä oisin ansainnu sellasen elämän joka ei joka päivä tunnu tämmöseltä vankilalta. Mä oisin ansainnu edes hiukkasen normaalimman elämän. En ollut todellakaan tehnyt mitään pahaa, mut jostain syystä mulle vaan kävi näin. Elämä ei TODELLAKAAN oo reilua. [I]And you're not sure what you're waiting for But you don't want to know more You're not sure what you're looking for But you don't want to know more But we all bleed the same way as you do And we all have the same things to go through [/I] I mean.... No, you don't? You really have the audacity to say that everyone goes through the same shit that i do? No way in hell. Kyllä se on aivan eri jutut mitä ihmiset käy läpi. Toisilla on tämmöstä, toisilla sit taas aivan eri asioita. Esimerkiksi vaikka syömishäiriö tai masennus, pelkästään niinku sellanen. Se on aivan ERILAINEN keissi kuin esim tämä. Ei ne oo mitään vitun samoja asioita mitä kaikki käy läpi lol. Jos joku normaali ihminen lukee nää mun viestit niin luulekko että se ymmärtää siitä paljookaan? No tuskin tajuaa. Täysin vieras asia sille, niin ei ne oo vittu mitään "samoja asioita" mitä kaikki käy läpi. AIVAN erilaisia keissejä vittu :D Mutta sinänsä hyvä biisi, naurattaa vaan. Kaikki. Mitä vittua mä teen? Ei oo mitään mitä voin tehdä. Mut jos ei oo, niin sit ei varmaan tarviikaan tehdä. Kai mä sit tosiaan voin olla vapaasti elämäni loppuun saakka. Eipä tässä kai muutakaan enää ole? Mun päähän ei ainakaan tuu enää mitään, ei mitään ajatusta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja