Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135464" data-attributes="member: 34"><p>Tulee kans mielee joku random "luokkaretki" tai joku koulun jutska mis oltii yötä yhes paikas (although se oli se sama paikka missä olin käynyt pienenä) niin oonpahan silloinkin silti voinu elää, kaikesta huolimatta. Et voitko nyt vaa lakata välittämästä ja yrittää elää. Ja toi on ollu emt varmaa joskus ysillä tai about, niin joo, totta helvetissä mulla on nää samat vitun ongelmat ollu, niin jos oon silloinkin ollu periaatteessa ihan "normaalisti" niin miksen nytkin vaan voi unohtaa koko vitun asiaa? Yeah, it's still there, yea, i fucking HATE my whole life, mut se asia on nyt vaan ignoorattava yhä ja edelleen ja on vaan elettävä. Sen asian kanssa. Ihan niinku oon tehny about 19 vuotta. (Koska laskin ton jostai 5v asti mutta toki ei kai se silloin ollut vielä niin paha mutta SILTI, oireet oli about jossain siinä kuitenkin jo)</p><p></p><p>Niin jos oon 19 vuotta, lähes koko elämäni asian kanssa elänyt, niin on harjotusta jo kertynyt ja pitäishän se alkaa vittu jo sujua. Siitä vaan. Annat olla ja elät sen kanssa. Niin kuin tähänkin asti. Ja venaat vittu kuolemaa. Ehkä sitten lopulta helpottaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135464, member: 34"] Tulee kans mielee joku random "luokkaretki" tai joku koulun jutska mis oltii yötä yhes paikas (although se oli se sama paikka missä olin käynyt pienenä) niin oonpahan silloinkin silti voinu elää, kaikesta huolimatta. Et voitko nyt vaa lakata välittämästä ja yrittää elää. Ja toi on ollu emt varmaa joskus ysillä tai about, niin joo, totta helvetissä mulla on nää samat vitun ongelmat ollu, niin jos oon silloinkin ollu periaatteessa ihan "normaalisti" niin miksen nytkin vaan voi unohtaa koko vitun asiaa? Yeah, it's still there, yea, i fucking HATE my whole life, mut se asia on nyt vaan ignoorattava yhä ja edelleen ja on vaan elettävä. Sen asian kanssa. Ihan niinku oon tehny about 19 vuotta. (Koska laskin ton jostai 5v asti mutta toki ei kai se silloin ollut vielä niin paha mutta SILTI, oireet oli about jossain siinä kuitenkin jo) Niin jos oon 19 vuotta, lähes koko elämäni asian kanssa elänyt, niin on harjotusta jo kertynyt ja pitäishän se alkaa vittu jo sujua. Siitä vaan. Annat olla ja elät sen kanssa. Niin kuin tähänkin asti. Ja venaat vittu kuolemaa. Ehkä sitten lopulta helpottaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja