Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135504" data-attributes="member: 34"><p>Siis</p><p></p><p>Tavallaan näin:</p><p>1) mä en ees haluu kuolla tai niiku kill myself, that's not even what i want, vaan se mitä mä haluun on se et mä en OLIS SYNTYNYT, se on se mitä mä truly haluun. Ei tätä kaikkee paskaa, mistä ei oo ulospääsyä ikinä. Ei, sitä ei ois pitäny tapahtuu koskaan. My whole life is a fucking mistake. My whole existence is a fucking mistake. (My whole existence is flawed 🎶🎶🎶 :] amazing song :] ................)</p><p>2) mutta TOISAALTA. yes everything that i said there is TRUE. like that's the best way i can put it, right? In a way. Mut tavallaan sit taas ........ I really wanna be with eunkwang. I really i just...... Do i want anything more in this life than to be with eunkwang? ACTUALLY. Cause it's like a burning desire, it's literally like a soulmate type of love (i know i know, it's not true but hes still the love of my life) and i just............. He's just a fucking magnet okay he pulls me towards himself i can't resist what the hell???????????? Like yea i have that burning desire for him like 24/7 like in a way.. but still.. i just........ Like u want to be happy i want to live i want to be with him i want to BE WITH HIM i don't think i ever wanted anyone this bad?????????????? But at the same time i just wanna die or that i would have never been born i just don't want this shit like i said my whole existence it's just that i.... I shouldnt exist you know? I just shouldnt. I DON'T WANT TO exist. In a way. I just don't want to because i know that everything is fucked up, everything is wrong, and theres no fucking way to even make it right, ever again. So what to say or do? When everything is just..... Done. Wrong. Nothing is right. Like i don't even wanna try anymore. Like i don't even like life. Like i don't even like what it is. Elämä ei vaan sovi mulle. Mä oikeesti VIHAAN tätä aivan järkyttävän paljon. Ja mä vihaan sitä että vaikka mulla onkin niitäkin hetkiä että jaksan tehdä asioita ja tykkään tehdä asioita (tai ainakin jossain vaiheessa on ollut, kai vieläkin? Ehkä?) Niin jotenkin kaikki se vaan jää kun en pysty elämään. Kaikki se mikä on hyvää tavallaan elämäs tai mikä olis hyvää ilman tätä VITUN SAIRAUTTA jää sen kaiken pahan alle eikä millään oo enää mitään merkitystä. Oikeesti mä en kestä sitä että tää sairaus on vieny mult ihan kaiken melkeen siitä asti ku oon edes syntynyt. Mut at the same time se on aivan erottamaton osa mua. Mä en todellakaan tiedä kuka oon ilman sitä. En mä tunne itseäni ilman tätä sairautta enkä edes oo ajatellut sitä sinänsä minään sairautena vaan se oli vaan aina mulle se about pahin ongelma elämässä, jota yritin ratkaista. En nähny sitä sairautena, näin sen asiana joka ahdisti mua ja et mun piti jotenki ratkaista se. Ja miks mä en vieläkään voi tajuta sitä ratkaisua siihen, enkä tajua mitään muutakaan, en mitään elämässä. Mä en oikeasti enää jaksa yrittää. En mä itteeni oo tappamassa, mutta en mä jaksa yrittääkään. Kai mä sitten vaan kituutan kuolemaan saakka ja en koskaan tuu olee onnellinen ja sit vaa oon sillee iha sama en edes yritä.</p><p></p><p>Siis jos mä en tajua sitä ratkaisua enkä vittu MITÄÄN. Mut jos mä en...... En tajuu sitä ratkaisua niin sit mä en tajuu. En mä silloin voi ymmärtää jos en ymmärrä. Sillon pitää jättää se asia ja olla silleen okei, en tuu ikinä varmaankaan ratkasemaan tätä ongelmaa. Siispä jätän sen kokonaan. Ja sit kai sillä tai millään ei oo enää mitään väliä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135504, member: 34"] Siis Tavallaan näin: 1) mä en ees haluu kuolla tai niiku kill myself, that's not even what i want, vaan se mitä mä haluun on se et mä en OLIS SYNTYNYT, se on se mitä mä truly haluun. Ei tätä kaikkee paskaa, mistä ei oo ulospääsyä ikinä. Ei, sitä ei ois pitäny tapahtuu koskaan. My whole life is a fucking mistake. My whole existence is a fucking mistake. (My whole existence is flawed 🎶🎶🎶 :] amazing song :] ................) 2) mutta TOISAALTA. yes everything that i said there is TRUE. like that's the best way i can put it, right? In a way. Mut tavallaan sit taas ........ I really wanna be with eunkwang. I really i just...... Do i want anything more in this life than to be with eunkwang? ACTUALLY. Cause it's like a burning desire, it's literally like a soulmate type of love (i know i know, it's not true but hes still the love of my life) and i just............. He's just a fucking magnet okay he pulls me towards himself i can't resist what the hell???????????? Like yea i have that burning desire for him like 24/7 like in a way.. but still.. i just........ Like u want to be happy i want to live i want to be with him i want to BE WITH HIM i don't think i ever wanted anyone this bad?????????????? But at the same time i just wanna die or that i would have never been born i just don't want this shit like i said my whole existence it's just that i.... I shouldnt exist you know? I just shouldnt. I DON'T WANT TO exist. In a way. I just don't want to because i know that everything is fucked up, everything is wrong, and theres no fucking way to even make it right, ever again. So what to say or do? When everything is just..... Done. Wrong. Nothing is right. Like i don't even wanna try anymore. Like i don't even like life. Like i don't even like what it is. Elämä ei vaan sovi mulle. Mä oikeesti VIHAAN tätä aivan järkyttävän paljon. Ja mä vihaan sitä että vaikka mulla onkin niitäkin hetkiä että jaksan tehdä asioita ja tykkään tehdä asioita (tai ainakin jossain vaiheessa on ollut, kai vieläkin? Ehkä?) Niin jotenkin kaikki se vaan jää kun en pysty elämään. Kaikki se mikä on hyvää tavallaan elämäs tai mikä olis hyvää ilman tätä VITUN SAIRAUTTA jää sen kaiken pahan alle eikä millään oo enää mitään merkitystä. Oikeesti mä en kestä sitä että tää sairaus on vieny mult ihan kaiken melkeen siitä asti ku oon edes syntynyt. Mut at the same time se on aivan erottamaton osa mua. Mä en todellakaan tiedä kuka oon ilman sitä. En mä tunne itseäni ilman tätä sairautta enkä edes oo ajatellut sitä sinänsä minään sairautena vaan se oli vaan aina mulle se about pahin ongelma elämässä, jota yritin ratkaista. En nähny sitä sairautena, näin sen asiana joka ahdisti mua ja et mun piti jotenki ratkaista se. Ja miks mä en vieläkään voi tajuta sitä ratkaisua siihen, enkä tajua mitään muutakaan, en mitään elämässä. Mä en oikeasti enää jaksa yrittää. En mä itteeni oo tappamassa, mutta en mä jaksa yrittääkään. Kai mä sitten vaan kituutan kuolemaan saakka ja en koskaan tuu olee onnellinen ja sit vaa oon sillee iha sama en edes yritä. Siis jos mä en tajua sitä ratkaisua enkä vittu MITÄÄN. Mut jos mä en...... En tajuu sitä ratkaisua niin sit mä en tajuu. En mä silloin voi ymmärtää jos en ymmärrä. Sillon pitää jättää se asia ja olla silleen okei, en tuu ikinä varmaankaan ratkasemaan tätä ongelmaa. Siispä jätän sen kokonaan. Ja sit kai sillä tai millään ei oo enää mitään väliä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja