Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135508" data-attributes="member: 34"><p>Haluan ihan OIKEASTI pois täältä. Ja nimenomaan silleen että ei ois koskaan mitään tapahtunutkaan. Haluun nimenomaan että tätä ei OIS TAPAHTUNUT. eikä niin että haluan kuolla nyt. Koska en edes halua kuolla. Mitä se edes vittu mitään auttaisi? Ei jeesus sentään.</p><p></p><p>Niin paitsi sit ois kuulemma life review ja "everything becomes crystal clear" yeah okay, my ass. Kato ku muka ymmärrän kaiken sit ku kuolen. Juujuu. </p><p></p><p></p><p>Kivahan se ois tietysti ymmärtää vaikka jo ennen sitä 🙃</p><p></p><p>Mikäs vitun järki siinä on, elää koko elämänsä kujalla kuin mikä, ja sitten vasta kun kuolee niin ymmärtää vittu jotain edes ja sitten chillailee jossain vitu taivaassa sillee uh i'm so wise now sillee nyt mä vasta pystyn nauttia ... Elämästä kuoleman jälkeen :D sillee koko elämäni elin sillee hirvees tuskassa enkä pystyny vittu tehdä mitään ja kaikki oli vaa absolute tuskaa ja nothing I MEAN NOTHING was crystal clear lmao mut sit vasta taivaas voi olla sillee oh now everything is clear and now i'm at peace. What kinda sick fucking joke is that?</p><p></p><p></p><p></p><p>Joo vittu ampukaa mut mä en vittu jaksa enää yhtään </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>And do you know what i still want to be a child again. Kuten kuka tahansa näkee niin se oli yhtä paskaa sinänsä mutta ainakin joskus sentään olin silleen et lol meen vaa ja oon kavereiden kaa ja nautin elämästä. Tiäks ku lapsena silti vaikka se oli ihan yhtä helvettiä mutta nykyään se on vielä siitäkin pahempaa. Koska aivot on kai jotenkin erilaiset niin sitä ei mieti kaikkee samalla tavalla ja pystyy silti vaa mennä tuol ja leikkii ja olla sinänsä aattelematta kaikkee paskaa. Tai et se on tavallaan kuitenkin... Nii, en tiiä. Oisin mä silti mieluummin siinä ajassa vaikka se olikin ihan sitä samaa paskaa, mutta silti se oli parempaa kuin nyt.</p><p></p><p></p><p></p><p>Kun tietäisin edes mitä mun on tarkotus tehdä. Mä oon niin lost in life. Kun edes vittu tietäisin mitä mun OIKEESTI on tarkotus tehdä. Olis vaikka vittu joku jumala edes tai jotain en minä tiedä vittu. Ku vois oikeasti saada niitä vastauksia ja kaikki ois selkeempää ja tietäisin mitä VITTUA mun nyt kuuluis vaikka tehdä. Tai vaikka silleen että tietäisin että okei sun kuuluu nyt... Vaikka..... En minä tiedä, mennä vaikka opiskelemaan. Toi nyt oli vaa heitto mut sit anything. Ku en oikeesti selvii ku tarviin sen että joku kertoo mulle koko ajan mitä mun pitäs elämässä tehdä oikeesti. Niinku pienintäkin asiaa myöten. Jonkun pitäs ohjata mun jokainen askel. Koska MÄ EN AINAKAAN VITTU TIEDÄ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135508, member: 34"] Haluan ihan OIKEASTI pois täältä. Ja nimenomaan silleen että ei ois koskaan mitään tapahtunutkaan. Haluun nimenomaan että tätä ei OIS TAPAHTUNUT. eikä niin että haluan kuolla nyt. Koska en edes halua kuolla. Mitä se edes vittu mitään auttaisi? Ei jeesus sentään. Niin paitsi sit ois kuulemma life review ja "everything becomes crystal clear" yeah okay, my ass. Kato ku muka ymmärrän kaiken sit ku kuolen. Juujuu. Kivahan se ois tietysti ymmärtää vaikka jo ennen sitä 🙃 Mikäs vitun järki siinä on, elää koko elämänsä kujalla kuin mikä, ja sitten vasta kun kuolee niin ymmärtää vittu jotain edes ja sitten chillailee jossain vitu taivaassa sillee uh i'm so wise now sillee nyt mä vasta pystyn nauttia ... Elämästä kuoleman jälkeen :D sillee koko elämäni elin sillee hirvees tuskassa enkä pystyny vittu tehdä mitään ja kaikki oli vaa absolute tuskaa ja nothing I MEAN NOTHING was crystal clear lmao mut sit vasta taivaas voi olla sillee oh now everything is clear and now i'm at peace. What kinda sick fucking joke is that? Joo vittu ampukaa mut mä en vittu jaksa enää yhtään And do you know what i still want to be a child again. Kuten kuka tahansa näkee niin se oli yhtä paskaa sinänsä mutta ainakin joskus sentään olin silleen et lol meen vaa ja oon kavereiden kaa ja nautin elämästä. Tiäks ku lapsena silti vaikka se oli ihan yhtä helvettiä mutta nykyään se on vielä siitäkin pahempaa. Koska aivot on kai jotenkin erilaiset niin sitä ei mieti kaikkee samalla tavalla ja pystyy silti vaa mennä tuol ja leikkii ja olla sinänsä aattelematta kaikkee paskaa. Tai et se on tavallaan kuitenkin... Nii, en tiiä. Oisin mä silti mieluummin siinä ajassa vaikka se olikin ihan sitä samaa paskaa, mutta silti se oli parempaa kuin nyt. Kun tietäisin edes mitä mun on tarkotus tehdä. Mä oon niin lost in life. Kun edes vittu tietäisin mitä mun OIKEESTI on tarkotus tehdä. Olis vaikka vittu joku jumala edes tai jotain en minä tiedä vittu. Ku vois oikeasti saada niitä vastauksia ja kaikki ois selkeempää ja tietäisin mitä VITTUA mun nyt kuuluis vaikka tehdä. Tai vaikka silleen että tietäisin että okei sun kuuluu nyt... Vaikka..... En minä tiedä, mennä vaikka opiskelemaan. Toi nyt oli vaa heitto mut sit anything. Ku en oikeesti selvii ku tarviin sen että joku kertoo mulle koko ajan mitä mun pitäs elämässä tehdä oikeesti. Niinku pienintäkin asiaa myöten. Jonkun pitäs ohjata mun jokainen askel. Koska MÄ EN AINAKAAN VITTU TIEDÄ. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja