Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135581" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]Cs1GUF-6J0g[/MEDIA]</p><p></p><p>Okei okei täytyy myöntää et edelleen jotenki oudolla tavalla ainakin osa must on silleen: toi on ihan KAUHEE biisi. Siis niinkun silleen jopa et toi on niinku biisinä ihan kauhee ja pelottava, vaikka ennen sitä tapahtumaa en tietenkään ajatellut mitään ihmeellistä siitä, in fact i liked it. Mut sit jotenki se on vaa niiiiin tavallaan pelottava ja se tuntuu niinku se ois se biisi itsessään vaikka tietenkään se biisi itsessään ei voi olla pelottava vaan se asia mikä tapahtui oli pelottava.</p><p></p><p>Muistan tismalleen kuinka mun korvis kuuluu "jos yhden, vain yhden, mukaan muistoista saa" etc etc siinä kohtaa kun tyyliin juoksin sitä katuu alas ja olin aivan jotenki shokissa ja sellases epätodellises tilas lol.</p><p></p><p>Siin kans oli jotenki outo ristiriita ku kuuntelet tavallista biisiä ja muutenki musiikin kuuntelu on sellasta mitä teet ihan sillee arkisesti ja näin, tavallinen juttu vaa, ja sit samalla se voimakas pelko. Sillee it doesnt make sense that you do this normal stuff and like at the same time you feel like you might die if that person starts chasing you and like starts being violent jne. Siin on niiku se epätodellisuuden tunne ja sit vaa joku random biisi soi sun kuulokkeist?? Mun on jotenki vaikee ees pukee sanoiks mitä tunnen tost biisist koska muistan et niin varsinkin siinä alussa olin vaa sillee et eih jotain jää mä oon traumatisoitunu siit biisist. Tai niiku jotenki tuntu et välttelin sitä ja pelkäsin sitä, en tiiä lol.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135581, member: 34"] [MEDIA=youtube]Cs1GUF-6J0g[/MEDIA] Okei okei täytyy myöntää et edelleen jotenki oudolla tavalla ainakin osa must on silleen: toi on ihan KAUHEE biisi. Siis niinkun silleen jopa et toi on niinku biisinä ihan kauhee ja pelottava, vaikka ennen sitä tapahtumaa en tietenkään ajatellut mitään ihmeellistä siitä, in fact i liked it. Mut sit jotenki se on vaa niiiiin tavallaan pelottava ja se tuntuu niinku se ois se biisi itsessään vaikka tietenkään se biisi itsessään ei voi olla pelottava vaan se asia mikä tapahtui oli pelottava. Muistan tismalleen kuinka mun korvis kuuluu "jos yhden, vain yhden, mukaan muistoista saa" etc etc siinä kohtaa kun tyyliin juoksin sitä katuu alas ja olin aivan jotenki shokissa ja sellases epätodellises tilas lol. Siin kans oli jotenki outo ristiriita ku kuuntelet tavallista biisiä ja muutenki musiikin kuuntelu on sellasta mitä teet ihan sillee arkisesti ja näin, tavallinen juttu vaa, ja sit samalla se voimakas pelko. Sillee it doesnt make sense that you do this normal stuff and like at the same time you feel like you might die if that person starts chasing you and like starts being violent jne. Siin on niiku se epätodellisuuden tunne ja sit vaa joku random biisi soi sun kuulokkeist?? Mun on jotenki vaikee ees pukee sanoiks mitä tunnen tost biisist koska muistan et niin varsinkin siinä alussa olin vaa sillee et eih jotain jää mä oon traumatisoitunu siit biisist. Tai niiku jotenki tuntu et välttelin sitä ja pelkäsin sitä, en tiiä lol. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja