Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135774" data-attributes="member: 34"><p>HÄh</p><p></p><p>Tosiaan.. siis kai nyt sattumallakin jotkut rajat on</p><p></p><p>Kuuntelen 31t 16min pitusta soittolistaa. Eli aikas pitkä. Aika monta kappaletta. Ja sitten kuuntelin yhtä biisiä, ja mulla randomisti alkoi soida päässä tai siis mietin sitä yhtä biisiä (learning on siis se biisi ja ajattelin sitä "let me be the one you run to, for the rest of your life" etc) ja HETI SEURAAVA BIISI OLI VITTU LEARNING????????? en enää kestä näitä vitun.... Sattumia :D</p><p></p><p>Niinkun ihan oikeasti.</p><p></p><p>Aika vitun pitkä lista ja kappas vain, yhtäkkiä juuri seuraavana kappaleena tulee se just joka äsken soi mun päässä. Terve. 🙄</p><p></p><p>Kai nyt sattumallakin JOTKUT rajat on :DDDDDDD</p><p></p><p>Alkaa creeppaamaan vitusti hhhhhh.</p><p></p><p>Idk i don't believe in coincidence kkkkk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135774, member: 34"] HÄh Tosiaan.. siis kai nyt sattumallakin jotkut rajat on Kuuntelen 31t 16min pitusta soittolistaa. Eli aikas pitkä. Aika monta kappaletta. Ja sitten kuuntelin yhtä biisiä, ja mulla randomisti alkoi soida päässä tai siis mietin sitä yhtä biisiä (learning on siis se biisi ja ajattelin sitä "let me be the one you run to, for the rest of your life" etc) ja HETI SEURAAVA BIISI OLI VITTU LEARNING????????? en enää kestä näitä vitun.... Sattumia :D Niinkun ihan oikeasti. Aika vitun pitkä lista ja kappas vain, yhtäkkiä juuri seuraavana kappaleena tulee se just joka äsken soi mun päässä. Terve. 🙄 Kai nyt sattumallakin JOTKUT rajat on :DDDDDDD Alkaa creeppaamaan vitusti hhhhhh. Idk i don't believe in coincidence kkkkk [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja