Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135908" data-attributes="member: 34"><p>Uh interesting löysin tän taasen:</p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/G8kMmAzMecV3ZJk99[/URL]</p><p></p><p>Ja siis tän ikäsenähän mulla on vaan: ephebophilia, teleiophilia (paitsi oon itekin siinä samassa ranges joten ei kai lasketa kun se on se normaali muutenki), mesophilia ja gerontophilia. Mut täytyy kyllä sanoa että toi ephebophilia on silleen strange, luojan kiitos ei oo sen nuorempia mutta 17-18 taitaa olla se nuorin johon oon ollu attracted. Thank god not younger, mutta toikin tuntuu jo oudolta. No sitte mesophilia ja gerontophilia, tuntuu about yhtä oudolta :D mutta se on sellast. On kyl aika wide range iän puolesta kans et en niiku tajuu mite joku muka pelkästään pysyy tossa omassa kohdassaan :D niiku vaikka että sen ikäset jotka on ite tossa teleiophilia kohdassa nii miten ne ei muka mee yhtään yli tai ali?? :D itellä ainakin menee mutta ei onneks niin alas että pahasti ahdistais, 17-18 nyt on vielä suht perus? Hmm, oikeestaan toi kuva on kinda helpful for me personally it makes me feel better about myself or something. Silleen toiki on aik wide range mut onneks ei sen laajempi kuitenkaan. Then id feel really really really bad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135908, member: 34"] Uh interesting löysin tän taasen: [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/G8kMmAzMecV3ZJk99[/URL] Ja siis tän ikäsenähän mulla on vaan: ephebophilia, teleiophilia (paitsi oon itekin siinä samassa ranges joten ei kai lasketa kun se on se normaali muutenki), mesophilia ja gerontophilia. Mut täytyy kyllä sanoa että toi ephebophilia on silleen strange, luojan kiitos ei oo sen nuorempia mutta 17-18 taitaa olla se nuorin johon oon ollu attracted. Thank god not younger, mutta toikin tuntuu jo oudolta. No sitte mesophilia ja gerontophilia, tuntuu about yhtä oudolta :D mutta se on sellast. On kyl aika wide range iän puolesta kans et en niiku tajuu mite joku muka pelkästään pysyy tossa omassa kohdassaan :D niiku vaikka että sen ikäset jotka on ite tossa teleiophilia kohdassa nii miten ne ei muka mee yhtään yli tai ali?? :D itellä ainakin menee mutta ei onneks niin alas että pahasti ahdistais, 17-18 nyt on vielä suht perus? Hmm, oikeestaan toi kuva on kinda helpful for me personally it makes me feel better about myself or something. Silleen toiki on aik wide range mut onneks ei sen laajempi kuitenkaan. Then id feel really really really bad. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja