Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135919" data-attributes="member: 34"><p>Siis oon ylipäätään eunkwang-listan jälkeen tehny pelkästään:</p><p>- hui + eunhyuk solos at least - nimisen listan</p><p>- accepting myself listan</p><p></p><p>Ja siinä se tais muuten ollakin????? Eli nyt jos teen tän niin se ois eka ihastuslista eunkwangin listan tekemise jälkee. Tai no hui + eunhyuk lista mut sekään ei oo se perus ihastuslista koska molemmille on ne omat viel (hui, jinho, yuto, kino lista ja eunhyukin oma lista). Et ton tein niiku vaa niiden sooloille ja tämmöst. Et se ei oo se perus 👀</p><p></p><p>Idk.................. Aika hulluu jos oikeesti teen sille vitun sankarille listan.......... Voi VITTU EI</p><p></p><p></p><p>VIHAAN</p><p></p><p>siis se tyyppi ei oo jeongyeon mutta pakko sanoo täs välis et kuuntelen twicee ja jeongyeonin ääni on vaa ni ihana c:</p><p></p><p>Mutta siis ei oo jeongyeon kyseessä ny.</p><p></p><p>Voi vittujen kevät xD</p><p></p><p></p><p></p><p>Ei ei ei ei</p><p></p><p>Siis mul ois sille listalle jo kolme biisuu ainaki. Voi luoja. Noniin. I'm not going to fall. I'm not going to fall. I'm not going to fall.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>But i already fell. At least a bit. Ainakin jos listaa sille ruvettiin väsäilemään jo. Tai siis enhän sitä vielä tehny mut mielessäni pohdin mitä biisejä tarviin sen listalle joten... Kertoo jo tarpeeksi</p><p></p><p></p><p>Ei luoj en voi uskoa</p><p></p><p>En voi XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>NO TÄÄ ON AINA TÄMMÖSTÄ</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>:]]]]]]]]]]]]]</p><p></p><p>ja mä kun niin yritin refuse koska en kai mä nyt haluu ketää uusia</p><p></p><p>Tai siis onhan uusia ny muutenki ollu tai en kyl tiiä ees</p><p></p><p>Hei nyt loppu</p><p>Ihan ku eunkwang ei ois jo liiikaaaaaa en todellakaan haluu</p><p></p><p>Mä-</p><p>Ja DUBU SHYSH</p><p></p><p></p><p>ok ei sil kyl oo mitään väliä jos uusii tulee koska: onhan tässä muutenki jo nii paljo esim hui yuto eunhyuk dubu tzuyu etc nii on näit iha VITUSTI, ei siis mitään ihmeellistä edes. Niin ja tietenkin tae timppa kwang ja näköjään olakin niin????? So?</p><p></p><p>Et ihan ku tää ny olis joku ongelma yhtäkkiä ku on täs näit muutenki</p><p></p><p>Mut se oli vaa nii outoo ku se sai mun sydämen hakkaa sillee oudon paljon.</p><p></p><p>Ei tosin viel iha nii paljo ku kwang silloin kerran mut :D tai siis se yks aamu silloin oli se ku mun sydän on varmaa hakannu kaikist pahiten kwangin takii, ni siks ain viittaan siihe ku se oli nii merkittävä tapahtuma et siin kans huomasin et se on ihan oikeesti love of my life keissi. Kai mä sen ennenki tiesin mut silti se oli vaa niin ... Emt outoo.</p><p></p><p>No mutta joo. En kyllä jaksa tätä. Vituttaahan se sinänsä kuitenkin kun tulee uusia tyyppejä:D vaikka niitä ny on muutenkin niin monta että ei sillä oo väliä enää kuinka monta enää tulee lisää kun niitä on ihan tolkuttoman paljon. Joten so what?</p><p></p><p></p><p>Mutta vituttaa tietysti silti :D</p><p></p><p>On se vaan niin söpö.... Näköjään.... Tai ei sinänsä oo.. mutta onhan se nyt söpö. Näköjään huoh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135919, member: 34"] Siis oon ylipäätään eunkwang-listan jälkeen tehny pelkästään: - hui + eunhyuk solos at least - nimisen listan - accepting myself listan Ja siinä se tais muuten ollakin????? Eli nyt jos teen tän niin se ois eka ihastuslista eunkwangin listan tekemise jälkee. Tai no hui + eunhyuk lista mut sekään ei oo se perus ihastuslista koska molemmille on ne omat viel (hui, jinho, yuto, kino lista ja eunhyukin oma lista). Et ton tein niiku vaa niiden sooloille ja tämmöst. Et se ei oo se perus 👀 Idk.................. Aika hulluu jos oikeesti teen sille vitun sankarille listan.......... Voi VITTU EI VIHAAN siis se tyyppi ei oo jeongyeon mutta pakko sanoo täs välis et kuuntelen twicee ja jeongyeonin ääni on vaa ni ihana c: Mutta siis ei oo jeongyeon kyseessä ny. Voi vittujen kevät xD Ei ei ei ei Siis mul ois sille listalle jo kolme biisuu ainaki. Voi luoja. Noniin. I'm not going to fall. I'm not going to fall. I'm not going to fall. But i already fell. At least a bit. Ainakin jos listaa sille ruvettiin väsäilemään jo. Tai siis enhän sitä vielä tehny mut mielessäni pohdin mitä biisejä tarviin sen listalle joten... Kertoo jo tarpeeksi Ei luoj en voi uskoa En voi XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD NO TÄÄ ON AINA TÄMMÖSTÄ :]]]]]]]]]]]]] ja mä kun niin yritin refuse koska en kai mä nyt haluu ketää uusia Tai siis onhan uusia ny muutenki ollu tai en kyl tiiä ees Hei nyt loppu Ihan ku eunkwang ei ois jo liiikaaaaaa en todellakaan haluu Mä- Ja DUBU SHYSH ok ei sil kyl oo mitään väliä jos uusii tulee koska: onhan tässä muutenki jo nii paljo esim hui yuto eunhyuk dubu tzuyu etc nii on näit iha VITUSTI, ei siis mitään ihmeellistä edes. Niin ja tietenkin tae timppa kwang ja näköjään olakin niin????? So? Et ihan ku tää ny olis joku ongelma yhtäkkiä ku on täs näit muutenki Mut se oli vaa nii outoo ku se sai mun sydämen hakkaa sillee oudon paljon. Ei tosin viel iha nii paljo ku kwang silloin kerran mut :D tai siis se yks aamu silloin oli se ku mun sydän on varmaa hakannu kaikist pahiten kwangin takii, ni siks ain viittaan siihe ku se oli nii merkittävä tapahtuma et siin kans huomasin et se on ihan oikeesti love of my life keissi. Kai mä sen ennenki tiesin mut silti se oli vaa niin ... Emt outoo. No mutta joo. En kyllä jaksa tätä. Vituttaahan se sinänsä kuitenkin kun tulee uusia tyyppejä:D vaikka niitä ny on muutenkin niin monta että ei sillä oo väliä enää kuinka monta enää tulee lisää kun niitä on ihan tolkuttoman paljon. Joten so what? Mutta vituttaa tietysti silti :D On se vaan niin söpö.... Näköjään.... Tai ei sinänsä oo.. mutta onhan se nyt söpö. Näköjään huoh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja