Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136260" data-attributes="member: 34"><p>Lol mikä päivä nyt ees on, oon aivan kujalla.</p><p></p><p>Siis you can't even be serious now i-</p><p></p><p>What is my subconscious doing?</p><p></p><p>Koska näin unta. Näin unta jossa ILMEISESTI harrastin seksiä jonkun tytön kanssa. Mutta en tiedä kuka se oli? En oo varma? No sitten kun heräsin niin aloin automaattisesti ajattelee dubuu mut vielä enemmän m siinä mielessä. Tai ainakin niit ja sit vaa kelasin skenaarioit liittyen m:ään ja oon vaa sillee mitä vittua nää on vanhoi juttui oikeesti, en oo nähny koko muijaa moneen vuoteen. Sit koko keho vaa tuntuu yhtäkkiä niin poikkeuksellisen herkältä ja oot vaa sillee ei luoja nyt taas.</p><p></p><p>Jep. Hating sexuality.</p><p></p><p>On niinku jotenki sellane olo et mun pää ei voi edes comprehend tätä. :D</p><p></p><p>I'm so sorry i'm so sorry i'm so sorry i didn't mean to think anything like that and even less do something about it i'm so sorry</p><p></p><p></p><p>Idk why i'm saying sorry and to who??? :D but yea :D</p><p></p><p>Siis vitu random mut awws se skenaario oli niin ihana joten i guess i still miss m. Yllättävää taas tämäkin.</p><p></p><p>Hmph. En pidä</p><p></p><p>Hahahhahhhahh i'm laughing sit ku kelasin et oisin sen kaa sillee lähekkäin ja se vaa koskis mua everywhere ni olin vaa sillee lol i would think about eunkwang tho XDD sillee i would enjoy that and i would want her ofc, but i would still think about eunkwang and id probably be a bit sensitive kkkkkk. Maybe id cry kkkkkkkkkk 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️</p><p></p><p></p><p>Pls teen kuolemaa.........</p><p></p><p>No tottakai mä nyt sitäkin sankaria miettisin ainakin vähän sehän on selvä</p><p></p><p>Sitä paitsi kävi äsken kyllä mielessä yutokin yhtäkkiä 🙄🥴</p><p></p><p>Siis siinä miettiessä asioita</p><p></p><p>Mutta ei esim hui. :Dd</p><p></p><p>Jooooooooooooo ihan miten vaan</p><p></p><p>Kaikki on kyl ihan mess. :Dddddddddddddd</p><p></p><p></p><p></p><p>Mikä vittu on mun seksuaalisuus it's just a mess and i'm here for it</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Varsinkin huvittavaa just se kuinka oon maailman epäseksuaalisin ihminen ja vähiten kiinnostunut seksistä toisinaan. Mut sit oon tosi seksuaalinen ihminen näköjään XD vaihtelee suuresti.</p><p></p><p>Kaikista eniten perseestä on tällä hetkellä ei suinkaan tää asia vaan se että oon joutunj vetää särkylääkkeitä nyt ihan urakalla ja nyt pitää taas ottaa. Ihme että sain edes nukutuksi. Onneks sain. Mut vittu että menee hermo niin saatanasti. Mä jo luulin että helpotti mutta eei. Kuolen. Ihan oikeesti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136260, member: 34"] Lol mikä päivä nyt ees on, oon aivan kujalla. Siis you can't even be serious now i- What is my subconscious doing? Koska näin unta. Näin unta jossa ILMEISESTI harrastin seksiä jonkun tytön kanssa. Mutta en tiedä kuka se oli? En oo varma? No sitten kun heräsin niin aloin automaattisesti ajattelee dubuu mut vielä enemmän m siinä mielessä. Tai ainakin niit ja sit vaa kelasin skenaarioit liittyen m:ään ja oon vaa sillee mitä vittua nää on vanhoi juttui oikeesti, en oo nähny koko muijaa moneen vuoteen. Sit koko keho vaa tuntuu yhtäkkiä niin poikkeuksellisen herkältä ja oot vaa sillee ei luoja nyt taas. Jep. Hating sexuality. On niinku jotenki sellane olo et mun pää ei voi edes comprehend tätä. :D I'm so sorry i'm so sorry i'm so sorry i didn't mean to think anything like that and even less do something about it i'm so sorry Idk why i'm saying sorry and to who??? :D but yea :D Siis vitu random mut awws se skenaario oli niin ihana joten i guess i still miss m. Yllättävää taas tämäkin. Hmph. En pidä Hahahhahhhahh i'm laughing sit ku kelasin et oisin sen kaa sillee lähekkäin ja se vaa koskis mua everywhere ni olin vaa sillee lol i would think about eunkwang tho XDD sillee i would enjoy that and i would want her ofc, but i would still think about eunkwang and id probably be a bit sensitive kkkkkk. Maybe id cry kkkkkkkkkk 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Pls teen kuolemaa......... No tottakai mä nyt sitäkin sankaria miettisin ainakin vähän sehän on selvä Sitä paitsi kävi äsken kyllä mielessä yutokin yhtäkkiä 🙄🥴 Siis siinä miettiessä asioita Mutta ei esim hui. :Dd Jooooooooooooo ihan miten vaan Kaikki on kyl ihan mess. :Dddddddddddddd Mikä vittu on mun seksuaalisuus it's just a mess and i'm here for it Varsinkin huvittavaa just se kuinka oon maailman epäseksuaalisin ihminen ja vähiten kiinnostunut seksistä toisinaan. Mut sit oon tosi seksuaalinen ihminen näköjään XD vaihtelee suuresti. Kaikista eniten perseestä on tällä hetkellä ei suinkaan tää asia vaan se että oon joutunj vetää särkylääkkeitä nyt ihan urakalla ja nyt pitää taas ottaa. Ihme että sain edes nukutuksi. Onneks sain. Mut vittu että menee hermo niin saatanasti. Mä jo luulin että helpotti mutta eei. Kuolen. Ihan oikeesti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja