Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136475" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ XD</p><p></p><p>oikeasti mitä nyt koska näin unta ja olipa taas uni...</p><p></p><p>Mulla oli ainakin kaksi skidiä siinä unessa, enkä tiedä kenen kanssa mutta niin :D ja siis siin oli yuto ja voin kertoa että oli täydellisintä ikinä... Siis en tosiaan tiedä oliko yuto niiden penskojen faija vai ei, mutta joka tapauksessa me oltiin joko yhdessä tai sitten jotain vastaavaa idk. Kosk ihan ku oltas pidetty kädest kii ja sit muutenki se oli vaa nii täydellistä. Honestly, tunsin siin unes niiku yuto ois ollu mun soulmate tai joku tämmöne. En tiiä mutta tunsin että oon niin järkyttävän rakastunu siihen ja kai sekin sitten jotain mua kohtaa tuns, tosin se oli kyllä aika epäselvää että en nyt sit oo varma muusta ku omista tunteistani. Mutta siit vaa tuli sellane soulmate tyyppinen fiilis. Aaaaaaaaaaa. Se oli niin emotional. Rakastan rakastan rakastan en pääse yli en vaan pääse 😭 en mitenkään.........</p><p></p><p>Ei mitään käsitystä oliko siinä mahdollisesti myös kwang, voi olla koska mulla oli jotenki sellane olo mutta en osannu enkä osaa vieläkään sanoo mitään mitä siin ois tapahtunut mut tuntuu vaa et kwang EHK saatto olla kans siin unes jossai kohtaa. Mut yuto oli ihan selkee. Siis voi luoja ku se oli siin mun lähel ni idek. So freaking perfect.</p><p></p><p>:( En tiiä miten voin elää ilman sitä tho.</p><p></p><p></p><p>Ja btw, nythän on maaliskuu eli toden totta, on kuin onkin vuos täynnä huita ja yutoo...... Että kiitti siitä........ Oikeasti vuos. En voi uskoa. Sit kun kohta kwangist tulee vuos nii on viel hurjempaa varmaa.</p><p></p><p>Ainiin, randomisti jopa i tais yhtäkkiä olla siinä unessa, mutta en ees tiiä mitä vittua se oli.......... En edes yritä ymmärtää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136475, member: 34"] MITÄ XD oikeasti mitä nyt koska näin unta ja olipa taas uni... Mulla oli ainakin kaksi skidiä siinä unessa, enkä tiedä kenen kanssa mutta niin :D ja siis siin oli yuto ja voin kertoa että oli täydellisintä ikinä... Siis en tosiaan tiedä oliko yuto niiden penskojen faija vai ei, mutta joka tapauksessa me oltiin joko yhdessä tai sitten jotain vastaavaa idk. Kosk ihan ku oltas pidetty kädest kii ja sit muutenki se oli vaa nii täydellistä. Honestly, tunsin siin unes niiku yuto ois ollu mun soulmate tai joku tämmöne. En tiiä mutta tunsin että oon niin järkyttävän rakastunu siihen ja kai sekin sitten jotain mua kohtaa tuns, tosin se oli kyllä aika epäselvää että en nyt sit oo varma muusta ku omista tunteistani. Mutta siit vaa tuli sellane soulmate tyyppinen fiilis. Aaaaaaaaaaa. Se oli niin emotional. Rakastan rakastan rakastan en pääse yli en vaan pääse 😭 en mitenkään......... Ei mitään käsitystä oliko siinä mahdollisesti myös kwang, voi olla koska mulla oli jotenki sellane olo mutta en osannu enkä osaa vieläkään sanoo mitään mitä siin ois tapahtunut mut tuntuu vaa et kwang EHK saatto olla kans siin unes jossai kohtaa. Mut yuto oli ihan selkee. Siis voi luoja ku se oli siin mun lähel ni idek. So freaking perfect. :( En tiiä miten voin elää ilman sitä tho. Ja btw, nythän on maaliskuu eli toden totta, on kuin onkin vuos täynnä huita ja yutoo...... Että kiitti siitä........ Oikeasti vuos. En voi uskoa. Sit kun kohta kwangist tulee vuos nii on viel hurjempaa varmaa. Ainiin, randomisti jopa i tais yhtäkkiä olla siinä unessa, mutta en ees tiiä mitä vittua se oli.......... En edes yritä ymmärtää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja