Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136490" data-attributes="member: 34"><p>Oh my good god seriously xDDD</p><p></p><p>Soittolistojen tutkiminen on semmosta kyllä........</p><p></p><p>Ei voi muuta sanoa kuin että: ptg-btob keissit ✌️</p><p></p><p>Elikkäs holy trinity</p><p></p><p>MUTTA</p><p></p><p>Yks mikä häiritsee atm on kyllä jere, toki se on noihin verrattuna aika lailla sivussa mutta kuitenkin.</p><p></p><p>En kyllä sinänsä ymmärrä koska eihän jere oo vittu mitää verrattuna noihin henkilöihin.......</p><p></p><p>Tai niinku en kyllä tiiä, yllättävän paljon se kyllä sai mun sydämen hakkaamaa krhm</p><p></p><p>En tiiä ku se on niin soft niin se hämää mua</p><p></p><p>Softness on se asia jolla mua saa hämättyy aika hyvin...........</p><p></p><p>(Ku koko mun holy trinitykin on ihan soft joten se jo todistaa sen)</p><p></p><p>Hmm</p><p></p><p>Mikskä sitä vois kutsuu</p><p></p><p>Kwanghuiyuto mut lyhyemmin?? Kwahuito pfffttttt xdd</p><p></p><p>Emmä tiiä jotenkin it's just so iconic that it's difficult to think about other people than those</p><p></p><p>Mut sit kuiteski jeres on jotain niin spessuu mutta en kyllä tiiä saatana.</p><p></p><p>Siltikin</p><p></p><p>Kwanghuiyuto 💕💕💕💕💕💕💕💕😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niinpä en voi päästä yli 😔😔😔❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136490, member: 34"] Oh my good god seriously xDDD Soittolistojen tutkiminen on semmosta kyllä........ Ei voi muuta sanoa kuin että: ptg-btob keissit ✌️ Elikkäs holy trinity MUTTA Yks mikä häiritsee atm on kyllä jere, toki se on noihin verrattuna aika lailla sivussa mutta kuitenkin. En kyllä sinänsä ymmärrä koska eihän jere oo vittu mitää verrattuna noihin henkilöihin....... Tai niinku en kyllä tiiä, yllättävän paljon se kyllä sai mun sydämen hakkaamaa krhm En tiiä ku se on niin soft niin se hämää mua Softness on se asia jolla mua saa hämättyy aika hyvin........... (Ku koko mun holy trinitykin on ihan soft joten se jo todistaa sen) Hmm Mikskä sitä vois kutsuu Kwanghuiyuto mut lyhyemmin?? Kwahuito pfffttttt xdd Emmä tiiä jotenkin it's just so iconic that it's difficult to think about other people than those Mut sit kuiteski jeres on jotain niin spessuu mutta en kyllä tiiä saatana. Siltikin Kwanghuiyuto 💕💕💕💕💕💕💕💕😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niinpä en voi päästä yli 😔😔😔❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja