Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136500" data-attributes="member: 34"><p>Sitä melkeinpä jo unohti että kuinka vitun safe yuto myös on ja se on: huono asia.</p><p></p><p>I want to be in his armssss</p><p></p><p>So muchhhhhh</p><p></p><p>Babyyyyyyyyyyyyy</p><p></p><p></p><p>No se on semmosta </p><p></p><p></p><p></p><p>Mutta turha kuvitella että jaksan kiinnostua kenestäkään irl-henkilöstä xD näissä on jo liikaa niin ei siihen mahdu ketään sellasia jonka voisin saada ja honestly? Mieluummin oon yksin xD en mä halua olla kenenkään sellasen kaa josta en tykkää tarpeeks. Kun "ihan ok" ei riitä xD pitää olla oikeit tunteita.</p><p></p><p>Jos mieles on jo kolme tämmöst henkilöö ni ei jaksa ainakaa mitää vitu deittailuu ees harkitakaan xD miks haluisin? Parempi vaan pysyy true to myself i guess eikä esittää että oon jotenkin samanlainen ku muut ihmiset lols</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136500, member: 34"] Sitä melkeinpä jo unohti että kuinka vitun safe yuto myös on ja se on: huono asia. I want to be in his armssss So muchhhhhh Babyyyyyyyyyyyyy No se on semmosta Mutta turha kuvitella että jaksan kiinnostua kenestäkään irl-henkilöstä xD näissä on jo liikaa niin ei siihen mahdu ketään sellasia jonka voisin saada ja honestly? Mieluummin oon yksin xD en mä halua olla kenenkään sellasen kaa josta en tykkää tarpeeks. Kun "ihan ok" ei riitä xD pitää olla oikeit tunteita. Jos mieles on jo kolme tämmöst henkilöö ni ei jaksa ainakaa mitää vitu deittailuu ees harkitakaan xD miks haluisin? Parempi vaan pysyy true to myself i guess eikä esittää että oon jotenkin samanlainen ku muut ihmiset lols [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja