Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136507" data-attributes="member: 34"><p>Myös tossa pedofilia pakkoajatuksessa auttaa ainakin mulla just se että tutustuin tohon kronofilia asiaan ja rehellisesti kävin läpi minkä ikäsiä ihastuksia mulla on yleensäkään ollu (tän ikäsenä). Ja sit pystyin vaa ruksii yli kaikki mitkä menee alle sen... Ephebophilian? Joten ei edes ole mitään ahdistumista siinä. Paitsi jos ephebophilian ajattelee myös sellasena joka on hirvittävän väärin. Mutta kun se ei ole, tai ainakaan mua ei jaksa kiinnostaa jos joskus silloin tällöin saatan tykätä jostain joka on esim 18v. Onhan se tosi nuori sinänsä mutta so????? Ja huom nekin on must kaikki ollu julkkiksii vaa. Tai niiku et en oikein ymmärrä missä se huolestumisen aihe siinä sitten on. Tai niiku et ite en näe mitään huolestumisen aihetta pelkissä tunteissa, oli ikä sit ihan mikä tahansa. Mulla ei siis sen nuorempia ole ollut, mutta vaikka olisikin ollut, niin en näe siinäkään mitään huolestumisen aihetta koska nehän on pelkkiä tunteita. Niinpä tää vie pohjan koko siltä pakkoajatukselta kun ei jää jäljelle mitään pelättävää siinä :D vaikka yhtäkkiä sattuisinkin vaikka muuttumaan pedofiiliksi (mitä ei tuu tapahtuu ees) ni ne ois pelkkiä tunteita enkä tekis mitää ikin, ni mitäs pelättävää siinä edes olis</p><p></p><p>Eli tavallaan se neutraloi sen kaiken. Sama ton ephebophilian mikä olikaa kohal, tai siis yleensäkin ku mul on ollu se et jos tykkään jostai alle 20v ni se tuntuu väärält ja liian nuorelt. Nyt oon tajunnu sen et seki on ihan yhtä neutraalia. Niiku Honestly mitä siinä on ahdistumisen aihetta? Mitä sitte? Jos ihastuisin johonki 17-vuotiaasee ni mitäs sitte? Siinähän on xD ei mitään syytä huolestua tai mitään, ihastus siinä missä kuka tahansa muukin. Näin vaan kun suhtautuu asiaan rehellisesti ja neutraalisti niin ei ole mitään ongelmaa. Mulla on sen ikäisiä ihastuksia mitä mulla on, eihän siinä mitään :D ei kylläkään nyt taida olla ainakaan ketään alle 18v lol. Mutta vaikka olis nii who the heck cares. At this point in my life oon enemmän sillä kannalla että kaikki ihastukset on vaa neutraaleja ja mitäs siitä. Oli ikä (tai mikä vaan, sukupuoli tai joku) mikä tahansa.</p><p></p><p>Vie tehokkaasti pohjan pedofilian pelolta kun tietää että ensinnäkin i don't even swing that way ja toiseks vaikka oiskin niin ni oikeastaan, so what? 🤔 Ei siis mitään pelättävää jäljellä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136507, member: 34"] Myös tossa pedofilia pakkoajatuksessa auttaa ainakin mulla just se että tutustuin tohon kronofilia asiaan ja rehellisesti kävin läpi minkä ikäsiä ihastuksia mulla on yleensäkään ollu (tän ikäsenä). Ja sit pystyin vaa ruksii yli kaikki mitkä menee alle sen... Ephebophilian? Joten ei edes ole mitään ahdistumista siinä. Paitsi jos ephebophilian ajattelee myös sellasena joka on hirvittävän väärin. Mutta kun se ei ole, tai ainakaan mua ei jaksa kiinnostaa jos joskus silloin tällöin saatan tykätä jostain joka on esim 18v. Onhan se tosi nuori sinänsä mutta so????? Ja huom nekin on must kaikki ollu julkkiksii vaa. Tai niiku et en oikein ymmärrä missä se huolestumisen aihe siinä sitten on. Tai niiku et ite en näe mitään huolestumisen aihetta pelkissä tunteissa, oli ikä sit ihan mikä tahansa. Mulla ei siis sen nuorempia ole ollut, mutta vaikka olisikin ollut, niin en näe siinäkään mitään huolestumisen aihetta koska nehän on pelkkiä tunteita. Niinpä tää vie pohjan koko siltä pakkoajatukselta kun ei jää jäljelle mitään pelättävää siinä :D vaikka yhtäkkiä sattuisinkin vaikka muuttumaan pedofiiliksi (mitä ei tuu tapahtuu ees) ni ne ois pelkkiä tunteita enkä tekis mitää ikin, ni mitäs pelättävää siinä edes olis Eli tavallaan se neutraloi sen kaiken. Sama ton ephebophilian mikä olikaa kohal, tai siis yleensäkin ku mul on ollu se et jos tykkään jostai alle 20v ni se tuntuu väärält ja liian nuorelt. Nyt oon tajunnu sen et seki on ihan yhtä neutraalia. Niiku Honestly mitä siinä on ahdistumisen aihetta? Mitä sitte? Jos ihastuisin johonki 17-vuotiaasee ni mitäs sitte? Siinähän on xD ei mitään syytä huolestua tai mitään, ihastus siinä missä kuka tahansa muukin. Näin vaan kun suhtautuu asiaan rehellisesti ja neutraalisti niin ei ole mitään ongelmaa. Mulla on sen ikäisiä ihastuksia mitä mulla on, eihän siinä mitään :D ei kylläkään nyt taida olla ainakaan ketään alle 18v lol. Mutta vaikka olis nii who the heck cares. At this point in my life oon enemmän sillä kannalla että kaikki ihastukset on vaa neutraaleja ja mitäs siitä. Oli ikä (tai mikä vaan, sukupuoli tai joku) mikä tahansa. Vie tehokkaasti pohjan pedofilian pelolta kun tietää että ensinnäkin i don't even swing that way ja toiseks vaikka oiskin niin ni oikeastaan, so what? 🤔 Ei siis mitään pelättävää jäljellä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja