Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136529" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ.</p><p></p><p>fucking block b.</p><p></p><p>It's not only taeil. It's also kyung and jaehyo. HUOH. </p><p></p><p>Pls babies.</p><p></p><p>I hate this i hate this i hate this</p><p></p><p>Tosin kyung ja jaehyo ei kyl silleen samal taval aiheuta mulle sydänsuruja mut taeil aiheuttaa oikeest pahaa henkistä kipua :D en vielkää tiiä miten selviin ilman sitä....... U know sitä luulee et ois ees vähän yli mut ei ookaa.</p><p></p><p></p><p></p><p>.... Ja koska kuuntelen wicked game nii tulee viel enemmän mielee taeil koska tietyt ajat ja tietyt asiat.</p><p></p><p>Siis ko olin yhel keikal mis soitettiin tätä ja ajattelin sillo taeilii koko ajan joten.... Täst biisist on siitä lähtien tullu mieleen se..........</p><p></p><p>Hmm niin.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eipä tae ookaan ollu ku vittu esim vuoden.</p><p></p><p>Ei saatanan saatana.</p><p></p><p>U know ku joskus se tuntuu siltä että eunkwang aiheuttaa sellasen tietynlaisen suojakuoren kaikkii muita vastaan, mut aina se ei vaa toimi. Joskus on niin et ajattelen pelkästään eunkwangiii. Mut ei se oo aina niin :/ eikö kärsimyksellä oo rajoja. Mutta onneks on tämmöstä musaa.</p><p></p><p>PFFFTTTTTTTTT PAITSI NYT VAIHTU DR. LOVE JA 😂😂😂😂😂 i don't even- 😂😂😂😂😂😂😂😂 in a weird way i still love this song lmaoooooo but it's too fucking perverted 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 hELP</p><p></p><p>why does it have to be such a bop 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭✌️</p><p></p><p><strong>Please stop xDDD</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Tosin..... Eikös toi oo aika accurate kuvaus mun tunteista. Vähintäänkin nyt eunkwangii kohtaa. I mean also taeil sometimes, right? 🌚 not very often tho but ofc he's sexy asf 😔</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>heLP ME</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p>No no no no no see you in my dreams 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 this song is about lee hwitaek. 😭❤️ But also kinda reminds me of yuto now cause i had that fucking dream of him.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136529, member: 34"] MITÄ. fucking block b. It's not only taeil. It's also kyung and jaehyo. HUOH. Pls babies. I hate this i hate this i hate this Tosin kyung ja jaehyo ei kyl silleen samal taval aiheuta mulle sydänsuruja mut taeil aiheuttaa oikeest pahaa henkistä kipua :D en vielkää tiiä miten selviin ilman sitä....... U know sitä luulee et ois ees vähän yli mut ei ookaa. .... Ja koska kuuntelen wicked game nii tulee viel enemmän mielee taeil koska tietyt ajat ja tietyt asiat. Siis ko olin yhel keikal mis soitettiin tätä ja ajattelin sillo taeilii koko ajan joten.... Täst biisist on siitä lähtien tullu mieleen se.......... Hmm niin. Eipä tae ookaan ollu ku vittu esim vuoden. Ei saatanan saatana. U know ku joskus se tuntuu siltä että eunkwang aiheuttaa sellasen tietynlaisen suojakuoren kaikkii muita vastaan, mut aina se ei vaa toimi. Joskus on niin et ajattelen pelkästään eunkwangiii. Mut ei se oo aina niin :/ eikö kärsimyksellä oo rajoja. Mutta onneks on tämmöstä musaa. PFFFTTTTTTTTT PAITSI NYT VAIHTU DR. LOVE JA 😂😂😂😂😂 i don't even- 😂😂😂😂😂😂😂😂 in a weird way i still love this song lmaoooooo but it's too fucking perverted 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 hELP why does it have to be such a bop 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭✌️ [B]Please stop xDDD Tosin..... Eikös toi oo aika accurate kuvaus mun tunteista. Vähintäänkin nyt eunkwangii kohtaa. I mean also taeil sometimes, right? 🌚 not very often tho but ofc he's sexy asf 😔 heLP ME [/B] No no no no no see you in my dreams 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 this song is about lee hwitaek. 😭❤️ But also kinda reminds me of yuto now cause i had that fucking dream of him. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja