Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136793" data-attributes="member: 34"><p>Aika jännä juttu ja taas kerran ihan vitun iconic että tämä tapahtui:</p><p>Katoin äsken sen vidin 2012 biiseistä missä on irresistible lips, wow ja insane. Siis se minkä katoin sillon KESÄLLÄ -20. Niin... Ööm juuh. Niin siis kun siinä on vaan semmoset lyhyet klipit niin silti joka saatanan kerta kun näin eunkwangin niin periaatteessa unohdin hengittää tai aloin painaa kynsiä ihoon (hirvee stressireaktio xDD) tai sydän alko hakkaa hulluna tai muuten vaan sain jonku kohtauksen. Niinku se reaktio oli ihan helvetin vahva. Niinku en tienny miten päin olla vaikka se oli vaan lyhyt pätkä siit. Siis kirjaimellisesti muutamii sekunteja idk mut olin vaa sillee "VITTU EN EES MUISTANU ET SE ON NOIN KOMEE" tyylil :D (vaikka se siis on mun taustakuva nii oon mä sitä sen lärvii nytkin nähny mut en ikin jää kattoo sitä vaa yritän aina vaa olla sillee "ei et kato sitä edes")</p><p></p><p>Niinku ton reaktion vahvuus oli taas kerran ihan hullu. Muistuttaa mua siitäkin vahvasta reaktiosta kun oli ne ennustuskeissit siitä ja siitäkin vahvasta reaktiosta kun sitten lopulta siihen ihan rakastuinkin. Se oli vaan niin vittu ekasta vidistä poikki siinä vaiheessa olin totaalisen niinku sillee kiinni jo siin siinä vaiheessa. Niiku et se vaan... En tiedä edes vieläkään miten se oli mahdollista mut se oli siin kohtaa ekasta vidistä poikki ja se oli siinä.</p><p></p><p>Siis somebody tell me miks mun reaktiot siihen on aina tämmösiä? Eeeeei helvetti ei kukaan muu onnistu saamaan mua tämmöseks vai häh??????????? Tai niiku et jotenki tää on niin....... Omituista. Sinänsä aika eri asia kuin muut mutta niin. Ei se sitä tarkoita ettei tunteita olis muita kohtaan mutta eunkwang on niin vitun sekava tapaus että en kyllä vieläkään tajua mitä tässä on tapahtunut. Siis edelleen tuntuu vähän epätodelliselta tai aika paljonkin. Melko useinkin pysähdyn oikeasti miettimään että mitä VITTUA onko tää todella näin. Koska muistan hyvinkin elämäni ennen eunkwangii niin en voi uskoa edes että tämmöstä tapahtu mulle tai niinku en vaan voinu kuvitellakaan oikeasti et se love of my life ois ihan oikeasti jotain tällästä. Niiku se ihan actual love of my life.</p><p></p><p>Niiku HÄH</p><p></p><p></p><p>vaikka tuntuu pahalta dismissaa nyt esim yuto tälleen et "lol sä et oo love of my life" ku kylhä seki periaatteessa lähestulkoon on mut sit on jotenki vaa toi yks joka erottuu niin eri tavalla kaikista en osaa ees selittää sitä mitä helvettiä se meinaa et mist täs on kyse mut.... Niin vitun unreal keissi ettei toista oo. + Pakkomielteen tasot on sellaset et ihan OIKEASTI ei oo toista ollut koskaan ja tuskin tuleekaan ikinä näin hullua ns. pakkomiellettä kehenkään (vaikka nyt sentään olen järkevöitynyt ja pitänyt taukoa matskuista ugh). Ja siis vaikka kyseessä onkin tämmönen aivan vitun sekava keissi ja sinänsä pakkomielle-ish mutta ei syytä huoleen tiedän rajani yms, en ikinä varmaan edes uskaltaiskaan tehdä mitään sellasta joka ois liian sellasta tyyliin sasaeng tyyppistä. Mutta siis en tiedä miksi vain ja ainoastaan tuo yksi ihminen on sellainen että se triggeröi mulla maailman järkyimmät obsessiot tulille. Niinku... En voi hyvin. Mutta hyvä pitää taukoa tosiaan. Sinänsä oon ihan ylpeekin itestäni että oon ollu ihan fine sinänsä tässä et ei se sillon niin epäterve pakkomielle varmaan ole kun pystyy kuitenkin ihan hyvin pitää taukoa. Vaikkakaan siitä unien näkeminen ei juurikaan rauhoitu siitä huolimatta XD</p><p></p><p>Ja siis... En tiiä... Toivon etten oo ihan täysin sekasin ku seinäkello. Nah. Huolehdin ihan turhaan. Its fine i think. Ei täs mitää pahaa oo. Sitä paitsi en edelleenkään voi sille mitään. Its gon be alright D:</p><p></p><p>Mutta tosiaan, mun reaktiot siihen on niin vitun random oikeesti, olin ihan sillee mitä vittua en edes oottanu tollasta. Aattelin et oisin paljon rauhallisempi mut eeei all my fucking feelings exploded and it was like freaking fireworks going off in my body idk. it was like mate what the fuck. Tuntu oikeest silt et my fucking brain explodes :D en ehkä ihan noin vahvaa reaktiota silti odottanut vaikka tiesinkin että voi olla paha XD huhhuh oikeesti mitä se oikeen tekee mulle. Niiku mikä toi sen vaikutus oikeen on en voi ymmärtää ikin. Miten se voi olla jotenkin mulle siis niin tollanen ns. "Soulmate" tyyppinen että sen näkeminen tolleen nopeestikin vaan jotenki ravistelee koko mun sielua. Sillee oh fucking hell that's my man thats my man 😭 niiku ihan täysin spessu keissi.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ei hyvää vitun päivää nyt taas.</p><p></p><p>Siis vittu se on KOMEE. mää oikeesti unohan välillä kuinka komee se on. Siis oon ihan jotenkin sanaton ku en ymmärrä vittu yhtään mitä se ny tekee mulle taas. Siis mitä vittua mitä vittua mitä vittua alan itkee vittu tää tuntuu epätodelliselt.</p><p></p><p>Ugh mul on ollu ikävä irresistible lips tosin it's such a good song.</p><p></p><p>Siis vittu ku näin sen siinä ni samantien kaikki tuntu epätodelliselt ja en vittu tajuu ku siis en tiiä, vittu silmissä pimenee emt 😂😂😂😂😂😂💀 literally mikä vitun reaktio tämä on. Honestly he leaves me shaking like this and i'm like "....huh?????" Niinku idk he just was there on my screen for a little while and it's like My fucking world turned around and now i'm like "w-what happened"</p><p></p><p>*Turned upside down? Idk. Jotain sinne päin.</p><p></p><p>Yhteensä alle minuutti (varmaa jopa alle puol minuuttii) niist klipeist tuli ni se sitten aiheuttaa tämmösen? Joo mitä vittua.</p><p></p><p>En tiiä näköjään reaktiot vaan vahvistuu kun pitää taukoa vai???? :D sitäkö tämäkin nyt on. Herranvitunperkele nyt.</p><p></p><p>Kaikista hauskinta on että kuuntelin läpällä euro neuron ennen kun katoin sen vidin (katoin kaikkii muitaki ESC trollauksii) ja ku tuli se "i got only one rule, always stay cool like a swimming pool" niin aattelin et noniin tossa hyvä ohje jos katon sen vidin et pls stay calm. No jooo :D i couldnt stay cool like a swimming pool unfortunately 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ai vittu nauran kyl tolle lainille ei huutis. Mut joo, emmää ihan noin vahvaa reaktioo siihe ihmisee taas oottanu vaikka tiesinkin että voi olla paha nyt kun ei oo niin tottunut taas. Mutta HERRANJUMALA mitä mun sydämessä tapahtui kun kuulin sen äänen ja näin sen. Niinku i can't control my feels anymore what the actual HELL.</p><p></p><p>Clearly the love of my life</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>🙃 (Even though i can't because it's so stupid that hes the love of my life XD and so fucking unreal)</p><p></p><p>Mut niinku what the absolute fuck.</p><p></p><p>EMMÄ TAJUU i'm still shivering?????????????????? Miten KUKAA IHMINEN voi olla noin komee? Niinku aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa so perfect in every way even the fact that hes annoying is so perfect still like no one else can annoy the hell out of me like that and still melt my heart completely and srsly my heart felt like its going to burst idk and i'm still like a school girl i-</p><p>Wtf. No siis en ymmärrä.</p><p></p><p>Like</p><p></p><p>Hes so perfect so perfect so perfect so cute i'm so in love with him so in love with him i can't he's so cutie and literally the one and i don't even understand 😭😂 yea byeeee</p><p></p><p>EI VITTU nyt loppu ihan samantien ja nukkumaan:D</p><p></p><p>Mutta joo. Sairastahan on kaikki mutta tuntuu että tässä vaiheessa suhtaudun kaikkeen vaan silleen läpällä xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136793, member: 34"] Aika jännä juttu ja taas kerran ihan vitun iconic että tämä tapahtui: Katoin äsken sen vidin 2012 biiseistä missä on irresistible lips, wow ja insane. Siis se minkä katoin sillon KESÄLLÄ -20. Niin... Ööm juuh. Niin siis kun siinä on vaan semmoset lyhyet klipit niin silti joka saatanan kerta kun näin eunkwangin niin periaatteessa unohdin hengittää tai aloin painaa kynsiä ihoon (hirvee stressireaktio xDD) tai sydän alko hakkaa hulluna tai muuten vaan sain jonku kohtauksen. Niinku se reaktio oli ihan helvetin vahva. Niinku en tienny miten päin olla vaikka se oli vaan lyhyt pätkä siit. Siis kirjaimellisesti muutamii sekunteja idk mut olin vaa sillee "VITTU EN EES MUISTANU ET SE ON NOIN KOMEE" tyylil :D (vaikka se siis on mun taustakuva nii oon mä sitä sen lärvii nytkin nähny mut en ikin jää kattoo sitä vaa yritän aina vaa olla sillee "ei et kato sitä edes") Niinku ton reaktion vahvuus oli taas kerran ihan hullu. Muistuttaa mua siitäkin vahvasta reaktiosta kun oli ne ennustuskeissit siitä ja siitäkin vahvasta reaktiosta kun sitten lopulta siihen ihan rakastuinkin. Se oli vaan niin vittu ekasta vidistä poikki siinä vaiheessa olin totaalisen niinku sillee kiinni jo siin siinä vaiheessa. Niiku et se vaan... En tiedä edes vieläkään miten se oli mahdollista mut se oli siin kohtaa ekasta vidistä poikki ja se oli siinä. Siis somebody tell me miks mun reaktiot siihen on aina tämmösiä? Eeeeei helvetti ei kukaan muu onnistu saamaan mua tämmöseks vai häh??????????? Tai niiku et jotenki tää on niin....... Omituista. Sinänsä aika eri asia kuin muut mutta niin. Ei se sitä tarkoita ettei tunteita olis muita kohtaan mutta eunkwang on niin vitun sekava tapaus että en kyllä vieläkään tajua mitä tässä on tapahtunut. Siis edelleen tuntuu vähän epätodelliselta tai aika paljonkin. Melko useinkin pysähdyn oikeasti miettimään että mitä VITTUA onko tää todella näin. Koska muistan hyvinkin elämäni ennen eunkwangii niin en voi uskoa edes että tämmöstä tapahtu mulle tai niinku en vaan voinu kuvitellakaan oikeasti et se love of my life ois ihan oikeasti jotain tällästä. Niiku se ihan actual love of my life. Niiku HÄH vaikka tuntuu pahalta dismissaa nyt esim yuto tälleen et "lol sä et oo love of my life" ku kylhä seki periaatteessa lähestulkoon on mut sit on jotenki vaa toi yks joka erottuu niin eri tavalla kaikista en osaa ees selittää sitä mitä helvettiä se meinaa et mist täs on kyse mut.... Niin vitun unreal keissi ettei toista oo. + Pakkomielteen tasot on sellaset et ihan OIKEASTI ei oo toista ollut koskaan ja tuskin tuleekaan ikinä näin hullua ns. pakkomiellettä kehenkään (vaikka nyt sentään olen järkevöitynyt ja pitänyt taukoa matskuista ugh). Ja siis vaikka kyseessä onkin tämmönen aivan vitun sekava keissi ja sinänsä pakkomielle-ish mutta ei syytä huoleen tiedän rajani yms, en ikinä varmaan edes uskaltaiskaan tehdä mitään sellasta joka ois liian sellasta tyyliin sasaeng tyyppistä. Mutta siis en tiedä miksi vain ja ainoastaan tuo yksi ihminen on sellainen että se triggeröi mulla maailman järkyimmät obsessiot tulille. Niinku... En voi hyvin. Mutta hyvä pitää taukoa tosiaan. Sinänsä oon ihan ylpeekin itestäni että oon ollu ihan fine sinänsä tässä et ei se sillon niin epäterve pakkomielle varmaan ole kun pystyy kuitenkin ihan hyvin pitää taukoa. Vaikkakaan siitä unien näkeminen ei juurikaan rauhoitu siitä huolimatta XD Ja siis... En tiiä... Toivon etten oo ihan täysin sekasin ku seinäkello. Nah. Huolehdin ihan turhaan. Its fine i think. Ei täs mitää pahaa oo. Sitä paitsi en edelleenkään voi sille mitään. Its gon be alright D: Mutta tosiaan, mun reaktiot siihen on niin vitun random oikeesti, olin ihan sillee mitä vittua en edes oottanu tollasta. Aattelin et oisin paljon rauhallisempi mut eeei all my fucking feelings exploded and it was like freaking fireworks going off in my body idk. it was like mate what the fuck. Tuntu oikeest silt et my fucking brain explodes :D en ehkä ihan noin vahvaa reaktiota silti odottanut vaikka tiesinkin että voi olla paha XD huhhuh oikeesti mitä se oikeen tekee mulle. Niiku mikä toi sen vaikutus oikeen on en voi ymmärtää ikin. Miten se voi olla jotenkin mulle siis niin tollanen ns. "Soulmate" tyyppinen että sen näkeminen tolleen nopeestikin vaan jotenki ravistelee koko mun sielua. Sillee oh fucking hell that's my man thats my man 😭 niiku ihan täysin spessu keissi. Ei hyvää vitun päivää nyt taas. Siis vittu se on KOMEE. mää oikeesti unohan välillä kuinka komee se on. Siis oon ihan jotenkin sanaton ku en ymmärrä vittu yhtään mitä se ny tekee mulle taas. Siis mitä vittua mitä vittua mitä vittua alan itkee vittu tää tuntuu epätodelliselt. Ugh mul on ollu ikävä irresistible lips tosin it's such a good song. Siis vittu ku näin sen siinä ni samantien kaikki tuntu epätodelliselt ja en vittu tajuu ku siis en tiiä, vittu silmissä pimenee emt 😂😂😂😂😂😂💀 literally mikä vitun reaktio tämä on. Honestly he leaves me shaking like this and i'm like "....huh?????" Niinku idk he just was there on my screen for a little while and it's like My fucking world turned around and now i'm like "w-what happened" *Turned upside down? Idk. Jotain sinne päin. Yhteensä alle minuutti (varmaa jopa alle puol minuuttii) niist klipeist tuli ni se sitten aiheuttaa tämmösen? Joo mitä vittua. En tiiä näköjään reaktiot vaan vahvistuu kun pitää taukoa vai???? :D sitäkö tämäkin nyt on. Herranvitunperkele nyt. Kaikista hauskinta on että kuuntelin läpällä euro neuron ennen kun katoin sen vidin (katoin kaikkii muitaki ESC trollauksii) ja ku tuli se "i got only one rule, always stay cool like a swimming pool" niin aattelin et noniin tossa hyvä ohje jos katon sen vidin et pls stay calm. No jooo :D i couldnt stay cool like a swimming pool unfortunately 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ai vittu nauran kyl tolle lainille ei huutis. Mut joo, emmää ihan noin vahvaa reaktioo siihe ihmisee taas oottanu vaikka tiesinkin että voi olla paha nyt kun ei oo niin tottunut taas. Mutta HERRANJUMALA mitä mun sydämessä tapahtui kun kuulin sen äänen ja näin sen. Niinku i can't control my feels anymore what the actual HELL. Clearly the love of my life 🙃 (Even though i can't because it's so stupid that hes the love of my life XD and so fucking unreal) Mut niinku what the absolute fuck. EMMÄ TAJUU i'm still shivering?????????????????? Miten KUKAA IHMINEN voi olla noin komee? Niinku aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa so perfect in every way even the fact that hes annoying is so perfect still like no one else can annoy the hell out of me like that and still melt my heart completely and srsly my heart felt like its going to burst idk and i'm still like a school girl i- Wtf. No siis en ymmärrä. Like Hes so perfect so perfect so perfect so cute i'm so in love with him so in love with him i can't he's so cutie and literally the one and i don't even understand 😭😂 yea byeeee EI VITTU nyt loppu ihan samantien ja nukkumaan:D Mutta joo. Sairastahan on kaikki mutta tuntuu että tässä vaiheessa suhtaudun kaikkeen vaan silleen läpällä xD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja