Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136795" data-attributes="member: 34"><p>Mutta siis tarkotan että en odottanut tavallaan tollasta ja sit sillä vitun sekunnilla kun näin sen olin sillee "and i oop-" tyylil :D siis tuntu vaa et jotenkin i kinda froze maybe or something olin vaa jotenki sillee ihan shokis melkeinpä. Nii, ehkä shokki on paras sana kuvaamaan sitä :D häh oikeesti. Miten sää voit tommosesta mennä shokkiin. Joop. Clearly the love of my life idk.</p><p></p><p>Enkö mä jotain silloin aikoinaan sanonut..................... I knew. I knew it for some fucking reason. Listen, i don't know what the hell that was but it happened. Mutta kun olin silleen thats going to be my husband/boyfriend tai tällee niin joo ei se nyt ainakaan vielä ole mutta :D at least rakastuin siihen silleen että se onki yhtäkkiä love of my life. Eihän se silloin vielä mikään love of my life ollut, vaikka tiesinkin/tunsin että se on ainut oikee mulle oikeesti, mutta en varmaankaan ollu täysin valmis silloin ees hyväksyy sitä.</p><p></p><p>Siis mitä vittua oikeasti. Ei tämmöstä voi tapahtua. Miten helvetissä pystyin sillon tietää et se on kuin onkin ainut se oikee mulle. Mitä enemmän ajattelen sitä hullummalt ja uskomattomalt ja trippaavammalt se tuntuu. Niinku tiesin että se on oikee mutta en vaan ihan täysin tunnetasolla tuntenut sitä rakastumista siinä vaiheessa vielä tietenkään. En vaan ymmärrä mistä helvetin perseestä sen infon edes repäsin. Mutta ei vaan tunnu sattumalta yhtään. Aivan sairasta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136795, member: 34"] Mutta siis tarkotan että en odottanut tavallaan tollasta ja sit sillä vitun sekunnilla kun näin sen olin sillee "and i oop-" tyylil :D siis tuntu vaa et jotenkin i kinda froze maybe or something olin vaa jotenki sillee ihan shokis melkeinpä. Nii, ehkä shokki on paras sana kuvaamaan sitä :D häh oikeesti. Miten sää voit tommosesta mennä shokkiin. Joop. Clearly the love of my life idk. Enkö mä jotain silloin aikoinaan sanonut..................... I knew. I knew it for some fucking reason. Listen, i don't know what the hell that was but it happened. Mutta kun olin silleen thats going to be my husband/boyfriend tai tällee niin joo ei se nyt ainakaan vielä ole mutta :D at least rakastuin siihen silleen että se onki yhtäkkiä love of my life. Eihän se silloin vielä mikään love of my life ollut, vaikka tiesinkin/tunsin että se on ainut oikee mulle oikeesti, mutta en varmaankaan ollu täysin valmis silloin ees hyväksyy sitä. Siis mitä vittua oikeasti. Ei tämmöstä voi tapahtua. Miten helvetissä pystyin sillon tietää et se on kuin onkin ainut se oikee mulle. Mitä enemmän ajattelen sitä hullummalt ja uskomattomalt ja trippaavammalt se tuntuu. Niinku tiesin että se on oikee mutta en vaan ihan täysin tunnetasolla tuntenut sitä rakastumista siinä vaiheessa vielä tietenkään. En vaan ymmärrä mistä helvetin perseestä sen infon edes repäsin. Mutta ei vaan tunnu sattumalta yhtään. Aivan sairasta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja