Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136922" data-attributes="member: 34"><p>Mut at this point mun mielestä diagnoosit on täysin turhia. Tilanteet on tilanteita oli se sitten ocd ahdistus masennus adhd mikä tahansa. Tilanne on silti se että en VITTU PYSTY esimerkiksi yleensä käydä suihkussa kovin usein, tänäänkin ajattelin että hitto kun pitäis ja ois mahtavaa käydäkin siellä suihkussa nytten mutta sitten kun rupesin kelaa et pitää laittaa vesi päälle about 2h ennen et se ehtii lämmetä, no, sitten 2 tunnin päästä tilanne onkin jo ihan eri enkä enää kykenekään menemään suihkuun. Kun sinne pitäs päästä menemään sillä sekunnilla kun tulee se fiilis että nyt mä haluun käydä suihkussa. Sitten kahen tunnin päästä on jo aivan eri kuviot nimittäin 😇😇😇😇😇😇😇 it's the chaos 😇😇😇😇😇😇😇 enhän mä sitten enää mihinkään suihkuun ole tietenkään menossa jos pään sisällä tapahtuu jo jotain muuta taas xdddsssdddffff</p><p></p><p>Sehän nyt on aivan selvä asia, duh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136922, member: 34"] Mut at this point mun mielestä diagnoosit on täysin turhia. Tilanteet on tilanteita oli se sitten ocd ahdistus masennus adhd mikä tahansa. Tilanne on silti se että en VITTU PYSTY esimerkiksi yleensä käydä suihkussa kovin usein, tänäänkin ajattelin että hitto kun pitäis ja ois mahtavaa käydäkin siellä suihkussa nytten mutta sitten kun rupesin kelaa et pitää laittaa vesi päälle about 2h ennen et se ehtii lämmetä, no, sitten 2 tunnin päästä tilanne onkin jo ihan eri enkä enää kykenekään menemään suihkuun. Kun sinne pitäs päästä menemään sillä sekunnilla kun tulee se fiilis että nyt mä haluun käydä suihkussa. Sitten kahen tunnin päästä on jo aivan eri kuviot nimittäin 😇😇😇😇😇😇😇 it's the chaos 😇😇😇😇😇😇😇 enhän mä sitten enää mihinkään suihkuun ole tietenkään menossa jos pään sisällä tapahtuu jo jotain muuta taas xdddsssdddffff Sehän nyt on aivan selvä asia, duh [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja