Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136941" data-attributes="member: 34"><p>It's so funny kosk toi biisi tuli silloin JUST sillä hetkellä kun murehdin muun muassa mun rintoja yms 🙃 ja muutenki kaikkee. So it was clearly a message lol.</p><p></p><p>(Siis vielki, viimeks tänää, oon sillee aaaaaaaaa miks mul pitää olla rinnat, siis pienetkin olis jo kauheet koska rinnat ne silti on, mut ehk nää isommat on viel kauheemmat. Ja siis en vaan ymmärrä mitä vittua sekin on olevinaan. Mut siis sukupuoleenhan se varmaan liittyy nimenomaan. En todellakaan ymmärrä naisia jotka on ok sen kanssa että ne on naisia. Mä tunnen niin ihmeellistä häpeää siitä että en vittu tajuu :D hahsh. Ja siis silloinkin kun tunnen olevani aivan sata prosenttia nainen, niin kuin suurimman osan ajasta tunnenkin... Niin silloinkin siis on just tää sama ongelma et se on vaa jotenki se häpeä, vaikka koenkin itteni tytöks sillä hetkellä. Mistä lie johtuu. Joku krooninen sukupuolihäpeä. Mutta sitten en tykkää myöskään siitä että sanotaan et "nii no kaikki noi transkokemukset johtuu vaan siitä sitte" ku mun mielestä ne on erilliset asiat ja kuten sanoin suurimman osan ajasta oon KUITENKIN ihan täysin nainen, niin se ei edes oo niin usein kun koen olevani joku emt hiton agender tai joku. Ja hävettäähän se agenderiys myös mutta se nyt on selvää että miks ku sitä ei edes pidetä oikeana kokemuksena. En kyllä rehellisesti sanottuna tiedä kumpi tila on pahempi mulle 😂 ne agender yms phaset tuntuu menevän suht nopee kyllä ohi ja sit enemmänkin se sata prossaa tai lähes sata prossaa nainen on se tila jossa hengailen melkein aina :D mut sekään ei ole sen kivempi SINÄNSÄ koska koen aina.. tai usein.. niin syvää häpeää siitä että olen nainen. It's so cringe and i don't know why :))))) it's fucking embarrassing but tell me why :))) hmm)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136941, member: 34"] It's so funny kosk toi biisi tuli silloin JUST sillä hetkellä kun murehdin muun muassa mun rintoja yms 🙃 ja muutenki kaikkee. So it was clearly a message lol. (Siis vielki, viimeks tänää, oon sillee aaaaaaaaa miks mul pitää olla rinnat, siis pienetkin olis jo kauheet koska rinnat ne silti on, mut ehk nää isommat on viel kauheemmat. Ja siis en vaan ymmärrä mitä vittua sekin on olevinaan. Mut siis sukupuoleenhan se varmaan liittyy nimenomaan. En todellakaan ymmärrä naisia jotka on ok sen kanssa että ne on naisia. Mä tunnen niin ihmeellistä häpeää siitä että en vittu tajuu :D hahsh. Ja siis silloinkin kun tunnen olevani aivan sata prosenttia nainen, niin kuin suurimman osan ajasta tunnenkin... Niin silloinkin siis on just tää sama ongelma et se on vaa jotenki se häpeä, vaikka koenkin itteni tytöks sillä hetkellä. Mistä lie johtuu. Joku krooninen sukupuolihäpeä. Mutta sitten en tykkää myöskään siitä että sanotaan et "nii no kaikki noi transkokemukset johtuu vaan siitä sitte" ku mun mielestä ne on erilliset asiat ja kuten sanoin suurimman osan ajasta oon KUITENKIN ihan täysin nainen, niin se ei edes oo niin usein kun koen olevani joku emt hiton agender tai joku. Ja hävettäähän se agenderiys myös mutta se nyt on selvää että miks ku sitä ei edes pidetä oikeana kokemuksena. En kyllä rehellisesti sanottuna tiedä kumpi tila on pahempi mulle 😂 ne agender yms phaset tuntuu menevän suht nopee kyllä ohi ja sit enemmänkin se sata prossaa tai lähes sata prossaa nainen on se tila jossa hengailen melkein aina :D mut sekään ei ole sen kivempi SINÄNSÄ koska koen aina.. tai usein.. niin syvää häpeää siitä että olen nainen. It's so cringe and i don't know why :))))) it's fucking embarrassing but tell me why :))) hmm) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja