Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136942" data-attributes="member: 34"><p>Tää on kyllä silleen for real koska esim ocd joka on neurodivergent keissi, niin se oikeesti tuottaa siinä mielessä häpeää jonkin verran koska se on niin outoa ja kaikki pitäis mua vielä oudompana jos ne tietäis kaikki mun pakko-oireet mitä mul on vuosien varrella ollu. Siis se ajatuksen kulku on niin wtf tasoo et olin jo lapsena silleen et en tyylii todellakaa oo normaali tai sellanen ku muut et oon oikeesti jotenki tosi tosi TOSI outo.</p><p></p><p>Mut nyt kun oon alkanu tutustua neurodivergent käsitteeseen ylipäätään niin oon tajunnut sen että siin ei oo mitään negatiivista, my brain just works a little differently, but actually so what </p><p>And in a way its even kinda cool because it's so.... Different and idk i feel very special because i'm so unique in that sense lolllllll.</p><p></p><p>Niin tuntuu että alan kääntää sitä pikkuhiljaa positiiviseks piirteeks itessäni, sellaseks joka tekee musta mut, tai ainakin se on järkyttävän iso osa mua. Lol vaikka ocd on sairaus niin se on oikeastaan kuin sun luonne. Mutta emt onhan muutkin sairaudet iso osa sua, voihan masennuskin tai bipolar tai joku olla iso osa sua silleen. En tiiä, must tuntuu etten enää edes tarvii parantumista mihinkään. Voin ihan hyvin ja tää on se kuka oon.</p><p></p><p>Ugh what a rant.</p><p></p><p>Mut oikeest.</p><p></p><p>Nykyään oon sillee "woooooo neurodivergent and proud!" 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136942, member: 34"] Tää on kyllä silleen for real koska esim ocd joka on neurodivergent keissi, niin se oikeesti tuottaa siinä mielessä häpeää jonkin verran koska se on niin outoa ja kaikki pitäis mua vielä oudompana jos ne tietäis kaikki mun pakko-oireet mitä mul on vuosien varrella ollu. Siis se ajatuksen kulku on niin wtf tasoo et olin jo lapsena silleen et en tyylii todellakaa oo normaali tai sellanen ku muut et oon oikeesti jotenki tosi tosi TOSI outo. Mut nyt kun oon alkanu tutustua neurodivergent käsitteeseen ylipäätään niin oon tajunnut sen että siin ei oo mitään negatiivista, my brain just works a little differently, but actually so what And in a way its even kinda cool because it's so.... Different and idk i feel very special because i'm so unique in that sense lolllllll. Niin tuntuu että alan kääntää sitä pikkuhiljaa positiiviseks piirteeks itessäni, sellaseks joka tekee musta mut, tai ainakin se on järkyttävän iso osa mua. Lol vaikka ocd on sairaus niin se on oikeastaan kuin sun luonne. Mutta emt onhan muutkin sairaudet iso osa sua, voihan masennuskin tai bipolar tai joku olla iso osa sua silleen. En tiiä, must tuntuu etten enää edes tarvii parantumista mihinkään. Voin ihan hyvin ja tää on se kuka oon. Ugh what a rant. Mut oikeest. Nykyään oon sillee "woooooo neurodivergent and proud!" 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja