Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 136953" data-attributes="member: 34"><p>Öööööö joo</p><p></p><p>But at least i have comfort in this freaking situation :D and that comfort is .... Eunkwangs voice 😭💕 and smile 😔💕</p><p></p><p>But at the same time i'm confused and a bit embarrassed because 🙄 "hihihihihi 🤭🤭🤭🤭 *blush blush blush* *hides face*" no joo mut niin. En kyl yhtää tiiä mitä tapahtuu. Kaikki mitä osaan sanoo ni mä vielki oon sillee oh nooooo and covering my face with my hands???</p><p></p><p>I dont know</p><p></p><p>Aaaaaawwwwww muistin sen yhen tekstin minkä kirjotin hyvinkin alussa ei luojaaaaaaa 😭😭😭💕</p><p></p><p>It's so cute lmao:</p><p>"Also katoin weekly idolii (miten helvetissä jaksoin kattoo sen kokonaan) ja jossain vaiheessa mun mieli alko vaeltaa VÄHÄN JONNEKI MUUALLE ja mult meni puolet ohi koska keskityin vaa johonki dirtympään 🤧 mut jos eunkwangii pitää kattoo niin helpostihan siinä alkaa mieli vaeltaa 😔😔😔😔😔 i'm sorry i'm so sorry 😭😂"</p><p></p><p></p><p></p><p>Ja:</p><p>"I'M STILL, ONCE AGAIN, asking: how did i come to this."</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja nyt sanoisin vain yhden sanan tässä vaihees ehk:</p><p>M i s s ä</p><p></p><p>Okei koska oon kans jossain ihan sata vuotta vanhoissa muistoissa</p><p></p><p>Hmm</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Hmmm</p><p></p><p>AND ISNT IT IRONIC</p><p>DONT YOU THINK</p><p></p><p></p><p></p><p>joo jostain syystä alkoi ihan out of nowhere soida toi päässä niin se kyllä on.... I-</p><p></p><p>In fact IT IS ironic</p><p></p><p>Hmm</p><p></p><p>Lapsuusbiisi sinänsä sehän on selvä mutta missä ollaan nyt. Niinpä. M i s s ä.</p><p></p><p>Who would have ever known but am i disappointed? Yes, in a way :DDDDDDD actually not even disappointed that much but like scared??????? Tai siis ku en tiiä. Mutta ainakin iha vitu surprised? Kenties?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 136953, member: 34"] Öööööö joo But at least i have comfort in this freaking situation :D and that comfort is .... Eunkwangs voice 😭💕 and smile 😔💕 But at the same time i'm confused and a bit embarrassed because 🙄 "hihihihihi 🤭🤭🤭🤭 *blush blush blush* *hides face*" no joo mut niin. En kyl yhtää tiiä mitä tapahtuu. Kaikki mitä osaan sanoo ni mä vielki oon sillee oh nooooo and covering my face with my hands??? I dont know Aaaaaawwwwww muistin sen yhen tekstin minkä kirjotin hyvinkin alussa ei luojaaaaaaa 😭😭😭💕 It's so cute lmao: "Also katoin weekly idolii (miten helvetissä jaksoin kattoo sen kokonaan) ja jossain vaiheessa mun mieli alko vaeltaa VÄHÄN JONNEKI MUUALLE ja mult meni puolet ohi koska keskityin vaa johonki dirtympään 🤧 mut jos eunkwangii pitää kattoo niin helpostihan siinä alkaa mieli vaeltaa 😔😔😔😔😔 i'm sorry i'm so sorry 😭😂" Ja: "I'M STILL, ONCE AGAIN, asking: how did i come to this." Ja nyt sanoisin vain yhden sanan tässä vaihees ehk: M i s s ä Okei koska oon kans jossain ihan sata vuotta vanhoissa muistoissa Hmm Hmmm AND ISNT IT IRONIC DONT YOU THINK joo jostain syystä alkoi ihan out of nowhere soida toi päässä niin se kyllä on.... I- In fact IT IS ironic Hmm Lapsuusbiisi sinänsä sehän on selvä mutta missä ollaan nyt. Niinpä. M i s s ä. Who would have ever known but am i disappointed? Yes, in a way :DDDDDDD actually not even disappointed that much but like scared??????? Tai siis ku en tiiä. Mutta ainakin iha vitu surprised? Kenties? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja