Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 137334" data-attributes="member: 34"><p>OOF! kävin vaa'al pitkästä aikaa ja odotin että oon vähintään se 70kg ihan vittu heittämällä. Mut oonki näköjään 68kg 😍 ja se on ihan typerää miten iloiseksi tulin siitä lollll. Koska ei painon pitäis olla oikeesti noin iso asia. Mut jotenki oon nyt vaa nii ilonen eikä hävetä niin pahasti ku alkaa kutosella. Tai oikeestaa ei hävetä juuri ollenkaan toi tuntuu nii pieneltä toi luku. Koska jos en ihan väärin muista niin mun mielestä jossakin vaiheessa painoin vähintään se joku 74kg vai??? :O vai muistanko oikeesti väärin.. en kyllä ymmärrä miten hemmetissä oon muka laihtunut yhtäkkiä vai häh? Koska mun mielestä viimeksi kun punnitsin ni se oli todnäk ainaki se 70 ellei enemmänkin. Niin oon mä sit ainakin sen pari kiloa laihtunut iha jotenki huomaamatta.</p><p></p><p>Emmä silleen silmillä kyllä mitään eroa oo huomannu missään vaiheessa mutta joo :D kai mä sitten oon vähintään sen pari kiloa laihtunut. Outoo.</p><p></p><p></p><p>Siis oon vaan niin onnellinen nyt. Jotenkin toi 68 kuulostaa niin hyvältä luvulta. Tiedän, tosi surullista että tollasesta asiasta tulee noin onnelliseks. Ja yritänkin kyllä siis ajatella myös silleen että ei mua haittaa vaikka lihoisinkin, tai laihtuisin tai ei kumpaakaan. Yritän ajatella silleen että paino on neutraali asia ja se saa olla mikä onkaan, mutta en mä voi silti kieltää sitä tosiasiaa et toi oikeesti teki mut iloseks lol. Nostaa heti itsetuntoa..........</p><p></p><p></p><p>Toki 68kg on vissiinkin edelleenkin (siis mun pituudel ainski?) Overweight mut sepä ei mua haittaakaan koska oon ylpeesti overweight. 😌 if someone tries to put me down i'll say fuck off 🙃</p><p></p><p>Vaikkakin.... I still don't feel sexy idk. Or maybe sometimes but yea....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 137334, member: 34"] OOF! kävin vaa'al pitkästä aikaa ja odotin että oon vähintään se 70kg ihan vittu heittämällä. Mut oonki näköjään 68kg 😍 ja se on ihan typerää miten iloiseksi tulin siitä lollll. Koska ei painon pitäis olla oikeesti noin iso asia. Mut jotenki oon nyt vaa nii ilonen eikä hävetä niin pahasti ku alkaa kutosella. Tai oikeestaa ei hävetä juuri ollenkaan toi tuntuu nii pieneltä toi luku. Koska jos en ihan väärin muista niin mun mielestä jossakin vaiheessa painoin vähintään se joku 74kg vai??? :O vai muistanko oikeesti väärin.. en kyllä ymmärrä miten hemmetissä oon muka laihtunut yhtäkkiä vai häh? Koska mun mielestä viimeksi kun punnitsin ni se oli todnäk ainaki se 70 ellei enemmänkin. Niin oon mä sit ainakin sen pari kiloa laihtunut iha jotenki huomaamatta. Emmä silleen silmillä kyllä mitään eroa oo huomannu missään vaiheessa mutta joo :D kai mä sitten oon vähintään sen pari kiloa laihtunut. Outoo. Siis oon vaan niin onnellinen nyt. Jotenkin toi 68 kuulostaa niin hyvältä luvulta. Tiedän, tosi surullista että tollasesta asiasta tulee noin onnelliseks. Ja yritänkin kyllä siis ajatella myös silleen että ei mua haittaa vaikka lihoisinkin, tai laihtuisin tai ei kumpaakaan. Yritän ajatella silleen että paino on neutraali asia ja se saa olla mikä onkaan, mutta en mä voi silti kieltää sitä tosiasiaa et toi oikeesti teki mut iloseks lol. Nostaa heti itsetuntoa.......... Toki 68kg on vissiinkin edelleenkin (siis mun pituudel ainski?) Overweight mut sepä ei mua haittaakaan koska oon ylpeesti overweight. 😌 if someone tries to put me down i'll say fuck off 🙃 Vaikkakin.... I still don't feel sexy idk. Or maybe sometimes but yea.... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja