Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 137436" data-attributes="member: 34"><p>Lollllll</p><p></p><p>Nyt kun kävin suihkussa ja mietin omaa ulkonäköäni, kosk eka olin sillee vauuuu oon susiruma. Niin sitten olin sillee "sis lopeta, kosk sust on tykännyt vähintään 10 jätkää ja yks tyttö. You're not ugly......................"</p><p></p><p>Mut sit aattelin et nonii okei ne varmasti pitikin mua nättinä ja tykkäs must ja se on jees ja tosi kivaa kyllä. MUTTA. ne ei ikin nähny mua alasti ja jos ne ois nähny niin ne varmaan ois sillee iuuu you don't look good naked 🙃 sillee ahahahah okei en oo ruma muuten vaan kaunis.... Mut sit ku oon alasti ni näytän rumalta ✌️</p><p></p><p>Eeh this fucking obsession with my "ugliness". It's strong, it's not going anywhere huoh 😩</p><p></p><p></p><p>Like honestlyyyyyyyyyy what are you doing 😩😩😩😩 huoh maailmassa on vaikka kuinka paljon ihmisiä ja sellaset jotka pitää hieman läskimmistä ei oo edes niin harvassa kuin luulis??????? (Näköjään :DDDDDD) niin it's not like i'm ugly?????? And lets be real, probably a lot of guys would think i look good naked................ At least some. So pls. Ja joka tapauksessa oikee henkilö tuskin aattelee must et oon ruma jos se rakastaa mua aidosti et nyt niiku pls mitä sä taas teet 😩 mut en ymmärrä miten se tunne siitä niin sanotusta rumuudesta tai epäseksikkäästä olemuksesta on niin itsepintainen, huoh :D voitko lopettaa....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 137436, member: 34"] Lollllll Nyt kun kävin suihkussa ja mietin omaa ulkonäköäni, kosk eka olin sillee vauuuu oon susiruma. Niin sitten olin sillee "sis lopeta, kosk sust on tykännyt vähintään 10 jätkää ja yks tyttö. You're not ugly......................" Mut sit aattelin et nonii okei ne varmasti pitikin mua nättinä ja tykkäs must ja se on jees ja tosi kivaa kyllä. MUTTA. ne ei ikin nähny mua alasti ja jos ne ois nähny niin ne varmaan ois sillee iuuu you don't look good naked 🙃 sillee ahahahah okei en oo ruma muuten vaan kaunis.... Mut sit ku oon alasti ni näytän rumalta ✌️ Eeh this fucking obsession with my "ugliness". It's strong, it's not going anywhere huoh 😩 Like honestlyyyyyyyyyy what are you doing 😩😩😩😩 huoh maailmassa on vaikka kuinka paljon ihmisiä ja sellaset jotka pitää hieman läskimmistä ei oo edes niin harvassa kuin luulis??????? (Näköjään :DDDDDD) niin it's not like i'm ugly?????? And lets be real, probably a lot of guys would think i look good naked................ At least some. So pls. Ja joka tapauksessa oikee henkilö tuskin aattelee must et oon ruma jos se rakastaa mua aidosti et nyt niiku pls mitä sä taas teet 😩 mut en ymmärrä miten se tunne siitä niin sanotusta rumuudesta tai epäseksikkäästä olemuksesta on niin itsepintainen, huoh :D voitko lopettaa.... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja