Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 137449" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ VITTUA nyt taas</p><p></p><p>Oon näköjään lisännyt tän soittolistalle jo 2019 i-:</p><p>[MEDIA=spotify]track/6XSbHYlSZsEfdoqh2ssO0f[/MEDIA]</p><p></p><p>I'm shocked.</p><p></p><p>Wtf 😩 mutta siis. Oonhan mä vissiin muitakin super junior biisejä kuunnellut aiemmin. Mutta siis varsinaisesti hyukjaeen tuli rakastuttua vasta 2022. Of course.</p><p></p><p>I'm Fucking confused, i tell you that.</p><p></p><p></p><p>Niinku oikeesti what the fuck</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Yall i don't know</p><p></p><p></p><p>Anyways</p><p></p><p></p><p>Missing eunkwang atm 🙃✌️</p><p></p><p>(Kuten yleensäkin 😂😭)</p><p></p><p>Hei en oikeesti voi uskoa vieläkään että oon tässä tilanteessa ja muutenkin mitä vittua</p><p></p><p></p><p></p><p>Joo siis selasin vaa vanhoi kuvii mun galleriasta muun muassa juha yms kaikkii henkilöit siel oli. Nii oon vaa jotenki nii confused niinku mitääähhh ja miks kwang on love of my life niiku eihhhhj mitä tapahtuu ja onks tää oikeesti näin ja mitä vittua ja mistä on kyse</p><p></p><p></p><p>Ja tuntuu vaan muutenkin niin typerältä emt koska julkkis mut en tiiä toisaalta 😭😭😭😭😭😭😭😭😂</p><p></p><p>Ok hes not the one for me</p><p></p><p></p><p>Tai mistäs minä tiedän, saattaahan se ollakin. I guess sen näkee sitten joskus. D:</p><p></p><p></p><p></p><p>I'm just freaking missing him right now ugh it's sos 😶</p><p></p><p></p><p>Like sos sos sos ja muutenki just ku kattoo vanhoi muistoi on vaa sillee what upppppppppp</p><p></p><p>Oon niin confused oikeesti mistä on kyse voi herranvitunperkele:D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 137449, member: 34"] MITÄ VITTUA nyt taas Oon näköjään lisännyt tän soittolistalle jo 2019 i-: [MEDIA=spotify]track/6XSbHYlSZsEfdoqh2ssO0f[/MEDIA] I'm shocked. Wtf 😩 mutta siis. Oonhan mä vissiin muitakin super junior biisejä kuunnellut aiemmin. Mutta siis varsinaisesti hyukjaeen tuli rakastuttua vasta 2022. Of course. I'm Fucking confused, i tell you that. Niinku oikeesti what the fuck Yall i don't know Anyways Missing eunkwang atm 🙃✌️ (Kuten yleensäkin 😂😭) Hei en oikeesti voi uskoa vieläkään että oon tässä tilanteessa ja muutenkin mitä vittua Joo siis selasin vaa vanhoi kuvii mun galleriasta muun muassa juha yms kaikkii henkilöit siel oli. Nii oon vaa jotenki nii confused niinku mitääähhh ja miks kwang on love of my life niiku eihhhhj mitä tapahtuu ja onks tää oikeesti näin ja mitä vittua ja mistä on kyse Ja tuntuu vaan muutenkin niin typerältä emt koska julkkis mut en tiiä toisaalta 😭😭😭😭😭😭😭😭😂 Ok hes not the one for me Tai mistäs minä tiedän, saattaahan se ollakin. I guess sen näkee sitten joskus. D: I'm just freaking missing him right now ugh it's sos 😶 Like sos sos sos ja muutenki just ku kattoo vanhoi muistoi on vaa sillee what upppppppppp Oon niin confused oikeesti mistä on kyse voi herranvitunperkele:D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja