Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 137475" data-attributes="member: 34"><p>Ja mä en yhä vieläkään pysty oikee sanoo yhtään ainutta unta mikä ois ollu ihanampi ku se kääntis uni. Siis silleen että en oo koskaan ollu niin onnellinen ja riemuissaan ku siin unes. Ainakaan missää toises unes vaikka oon ollu iha maailman onnellisin muissaki mut se oli jotenki niin. Se vaa oli nii ylitsevuotavaa. Kaikki oli TÄYDELLISTÄ siinä. Olin siin huin lähellä, sen sylis basically ku halattii jne, silitin sen selkää jos muistan oikein ja mä vaa hymyilin ja nauroin ja oltii vaa molemmat nii onnellisia ja rakastuneita siinä. Must tuntuu et missään muussa unessa en oo vieläkään kokenu samanlaista ylitsevuotavaa riemua siis tolleen samalla tavalla. Mikä ei vitussa tarkota sitä ettenkö ois kwangin ja yuton kaa ollu vitu onnellinen niis unis. Mut toi vaa jotenki erottuu niin oudosti koska se oli literally maailman täydellisin.</p><p></p><p>En vieläkään oikein käsitä, melkein vuosi sen jälkeen, että se ei ollu muuta ku uni. Kaikki oli niin sen tuntusta et se oli ihan meant to be. Se oli vaa jotenki niin. Niiku en vaa vielkää käsitä sitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 137475, member: 34"] Ja mä en yhä vieläkään pysty oikee sanoo yhtään ainutta unta mikä ois ollu ihanampi ku se kääntis uni. Siis silleen että en oo koskaan ollu niin onnellinen ja riemuissaan ku siin unes. Ainakaan missää toises unes vaikka oon ollu iha maailman onnellisin muissaki mut se oli jotenki niin. Se vaa oli nii ylitsevuotavaa. Kaikki oli TÄYDELLISTÄ siinä. Olin siin huin lähellä, sen sylis basically ku halattii jne, silitin sen selkää jos muistan oikein ja mä vaa hymyilin ja nauroin ja oltii vaa molemmat nii onnellisia ja rakastuneita siinä. Must tuntuu et missään muussa unessa en oo vieläkään kokenu samanlaista ylitsevuotavaa riemua siis tolleen samalla tavalla. Mikä ei vitussa tarkota sitä ettenkö ois kwangin ja yuton kaa ollu vitu onnellinen niis unis. Mut toi vaa jotenki erottuu niin oudosti koska se oli literally maailman täydellisin. En vieläkään oikein käsitä, melkein vuosi sen jälkeen, että se ei ollu muuta ku uni. Kaikki oli niin sen tuntusta et se oli ihan meant to be. Se oli vaa jotenki niin. Niiku en vaa vielkää käsitä sitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja