Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 137505" data-attributes="member: 34"><p><em>[ISPOILER]like idk</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em>Like fuck off i'm dying xd [/ISPOILER]</em>[ISPOILER]</p><p></p><p>I actually masturbated cause i was super horny, then i got really really desperate you know like i was like "i NEED him" like i need him, not this solo stuff although it sonewhat helps. Mut emmä tiiä sain orgasmin ja sit aloin itkee ihan hulluna koska epätoivo iski. Se tarve saada se ihminen tolla tavalla sun lähelle oli niin voimakas että kun vaikka runkkasin ja tällee ni silti mulle tuli nii epätoivonen oli ja sellanen et en tuu ikinä saamaa seksuaalisesti sitä kaikkee mitä tarviin</p><p></p><p>Siks kai aloin itkee.</p><p></p><p>I mean runkkaaminen on GREAT ei siin mitää mut se ei korvaa eunkwangii. Mun seksuaaliset tarpeet pyörii niin suurelta osin sen ympärillä et jos en koskaan tuu olee sen kaa tolleen niin en tiiä miten kestän.</p><p></p><p></p><p>Niinku pelkään sitä mahdollisuutta enemmän ku luulin että pelkäisin.. koska ajattelin etten halua seksiä ollenkaan kenenkään kanssa koskaan.</p><p></p><p>Nii nyt yhtäkkiä pelkäänkin sitä mahdollisuutta etten koskaan saakaan olla sen tietyn ihmisen kaa sängys.</p><p></p><p>Ja muutenki i guess i got really emotional niiku muutenki nii sit vaa aloin parkuu 😂😭 oikeesti must tuntu jotenkin voimakkaasti siltä että mun sydän särkyi siinä hetkessä jotenki pahasti</p><p></p><p></p><p>Vaikka siis tietenkin on mahdollista että kaikki meneekin niin kuin ajattelin aiemmin, mut emmä tiiä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Siis oikeesti vaikka joskus tulisinki mahdollisesti olee sen kaa ni silti mul on niin kauhee ikävä ja niiku se kaipaus siis vaan muutenki sai mut niin tunteelliseks</p><p></p><p>Oon ihan totaalisen emotional ja herkkänä tällä hetkellä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p></p><p>Oon oikeesti just se meme missä se tyyppi itkee ja menkat ni sillä on verilammikko ja kyynellammikko tai joku siin</p><p></p><p>Paitsi että verta ei näy vieläkään enkä mä kyllä olettanutkaan että näkyisi</p><p></p><p>Mutta sattuu aika paljon niin senki takii mua itkettää :D niinku oikeesti sattuu ja mul on ikävä sitä ja haluun vaa että se ois mun vieressä ja voisin itkee siinä ja se halais mua ja rakastan sitä niin paljon ja tää ei oo reiluu että joudun olee yksin ku ikävöin sitä niin paljon</p><p></p><p>En eees tiiä</p><p></p><p>Nyt oon sen verran emotional että vois melkeen kuunnella pitkästä aikaa long distance 😭😭😭😭😭😭😭💔</p><p></p><p>Niiku oikeesti muutenki vaa all this time it just hit me in the face and i was like "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 aa aaaaaaaa mä rakastan sua niin paljon" lol ei vittu</p><p></p><p>[/ISPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 137505, member: 34"] [I][ISPOILER]like idk Like fuck off i'm dying xd [/ISPOILER][/I][ISPOILER] I actually masturbated cause i was super horny, then i got really really desperate you know like i was like "i NEED him" like i need him, not this solo stuff although it sonewhat helps. Mut emmä tiiä sain orgasmin ja sit aloin itkee ihan hulluna koska epätoivo iski. Se tarve saada se ihminen tolla tavalla sun lähelle oli niin voimakas että kun vaikka runkkasin ja tällee ni silti mulle tuli nii epätoivonen oli ja sellanen et en tuu ikinä saamaa seksuaalisesti sitä kaikkee mitä tarviin Siks kai aloin itkee. I mean runkkaaminen on GREAT ei siin mitää mut se ei korvaa eunkwangii. Mun seksuaaliset tarpeet pyörii niin suurelta osin sen ympärillä et jos en koskaan tuu olee sen kaa tolleen niin en tiiä miten kestän. Niinku pelkään sitä mahdollisuutta enemmän ku luulin että pelkäisin.. koska ajattelin etten halua seksiä ollenkaan kenenkään kanssa koskaan. Nii nyt yhtäkkiä pelkäänkin sitä mahdollisuutta etten koskaan saakaan olla sen tietyn ihmisen kaa sängys. Ja muutenki i guess i got really emotional niiku muutenki nii sit vaa aloin parkuu 😂😭 oikeesti must tuntu jotenkin voimakkaasti siltä että mun sydän särkyi siinä hetkessä jotenki pahasti Vaikka siis tietenkin on mahdollista että kaikki meneekin niin kuin ajattelin aiemmin, mut emmä tiiä. Siis oikeesti vaikka joskus tulisinki mahdollisesti olee sen kaa ni silti mul on niin kauhee ikävä ja niiku se kaipaus siis vaan muutenki sai mut niin tunteelliseks Oon ihan totaalisen emotional ja herkkänä tällä hetkellä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Oon oikeesti just se meme missä se tyyppi itkee ja menkat ni sillä on verilammikko ja kyynellammikko tai joku siin Paitsi että verta ei näy vieläkään enkä mä kyllä olettanutkaan että näkyisi Mutta sattuu aika paljon niin senki takii mua itkettää :D niinku oikeesti sattuu ja mul on ikävä sitä ja haluun vaa että se ois mun vieressä ja voisin itkee siinä ja se halais mua ja rakastan sitä niin paljon ja tää ei oo reiluu että joudun olee yksin ku ikävöin sitä niin paljon En eees tiiä Nyt oon sen verran emotional että vois melkeen kuunnella pitkästä aikaa long distance 😭😭😭😭😭😭😭💔 Niiku oikeesti muutenki vaa all this time it just hit me in the face and i was like "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 aa aaaaaaaa mä rakastan sua niin paljon" lol ei vittu [I][/I][/ISPOILER][I][/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja