Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 137725" data-attributes="member: 34"><p>En vittu kestä ja varsinkin se että oon tyttö on tehny musta vielä ehkä haavoittuvaisemman koska tyttöjen porukoissa puhutaan nuorena jo enemmän siitä että kuka näyttää läskilt ja kuka ei. Poikien porukois ei todellakaan oo samanlaista obsessointia painosta se on aivan vitun selvä asia. Prove me wrong, honestly.</p><p></p><p>Mut poikien suusta kyllä useimmiten tuli yläasteella ne "hyi vittu" kommentit mulle. Ja "kuinka isot mun reidet on kun istun" :) nii actually i'm sexier than you et voit vaikka ampuu ittees päähä mun puolest bye</p><p></p><p>(No ei kyllä oikeesti, mut aika ymmärrettävää silti et oon vihanen niille)</p><p></p><p>Kun.... Musta tuntuu että mä en oikeasti vuosiin tuntenu mitään ihan kunnollista vihaa niitä kohtaan mut sit jossain vaiheessa aloin olee vihanen, et tuntu että se tuli ehkä jotenkin vähän jälkijunassa. Et nyt myöhemmin vasta oon kunnolla alkanu ymmärtää koko asiaa ja tajunnu kuinka väärin se oli mua kohtaan. Varmaan must silloin sit tuntu silt et ei ne ees tehny mitää väärin lol. Varmaa ollu itsekunnioitus täysin poissa tai jtn. Olin tietysti surullinen mut en ollu niin vihanen. Ehkä joskus mut en niin paljoo kai.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 137725, member: 34"] En vittu kestä ja varsinkin se että oon tyttö on tehny musta vielä ehkä haavoittuvaisemman koska tyttöjen porukoissa puhutaan nuorena jo enemmän siitä että kuka näyttää läskilt ja kuka ei. Poikien porukois ei todellakaan oo samanlaista obsessointia painosta se on aivan vitun selvä asia. Prove me wrong, honestly. Mut poikien suusta kyllä useimmiten tuli yläasteella ne "hyi vittu" kommentit mulle. Ja "kuinka isot mun reidet on kun istun" :) nii actually i'm sexier than you et voit vaikka ampuu ittees päähä mun puolest bye (No ei kyllä oikeesti, mut aika ymmärrettävää silti et oon vihanen niille) Kun.... Musta tuntuu että mä en oikeasti vuosiin tuntenu mitään ihan kunnollista vihaa niitä kohtaan mut sit jossain vaiheessa aloin olee vihanen, et tuntu että se tuli ehkä jotenkin vähän jälkijunassa. Et nyt myöhemmin vasta oon kunnolla alkanu ymmärtää koko asiaa ja tajunnu kuinka väärin se oli mua kohtaan. Varmaan must silloin sit tuntu silt et ei ne ees tehny mitää väärin lol. Varmaa ollu itsekunnioitus täysin poissa tai jtn. Olin tietysti surullinen mut en ollu niin vihanen. Ehkä joskus mut en niin paljoo kai. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja