Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 137808" data-attributes="member: 34"><p>8 vuotta it is 🌚</p><p></p><p>Joten jos Kelly oli silloin 16. Niin Travolta oli 24. Ja silloin kun mul on ollu tää prediction. Niin oon ollu 22??? Ja eunkwang 30 paitsi ei ollu silloin vielä täyttänyt joten 29 🌚</p><p></p><p>Mut minkä ikäsii ne oli kun ne actually päätyi yhteen 🤔 ah, aivan, -87 ainakin tapas. Eli kelly ollu 25 ja Travolta si 33. Aika monta vuotta siis välissä ennen kun ne on edes tavannut. Ok i can't. JESUS FUCKING CHRIST like 9 years ? Jos mulla lasketaa 2020 jos ois siin välis 9 vuotta ennen ku tapaan sen se ois 2029 lmaoo I DON'T EVEN. holy smokes. Byeee.</p><p></p><p></p><p></p><p>Lopeta oikeest miks niil on viel sama ikäeroki. Tää on iha hanurist XDDDDDDDDD of course i don't plan to be a celebrity so you wouldnt think that it would happen but oh well. Eipä se aina oo niin että julkkikset seurustelee pelkästään toisten julkkisten kaa.</p><p></p><p></p><p>Hei jos tää oikeesti on näin nii..... I....</p><p></p><p>Kyllä muuten VITUSTI samaistuu nimittäin</p><p></p><p></p><p>Toi kuulosti niin samantyyppiselt toi Kellyn kokemus et en nyt niiku vaa tajuu taas......... Ihan kylmät väreet menee täs koht 😂😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 137808, member: 34"] 8 vuotta it is 🌚 Joten jos Kelly oli silloin 16. Niin Travolta oli 24. Ja silloin kun mul on ollu tää prediction. Niin oon ollu 22??? Ja eunkwang 30 paitsi ei ollu silloin vielä täyttänyt joten 29 🌚 Mut minkä ikäsii ne oli kun ne actually päätyi yhteen 🤔 ah, aivan, -87 ainakin tapas. Eli kelly ollu 25 ja Travolta si 33. Aika monta vuotta siis välissä ennen kun ne on edes tavannut. Ok i can't. JESUS FUCKING CHRIST like 9 years ? Jos mulla lasketaa 2020 jos ois siin välis 9 vuotta ennen ku tapaan sen se ois 2029 lmaoo I DON'T EVEN. holy smokes. Byeee. Lopeta oikeest miks niil on viel sama ikäeroki. Tää on iha hanurist XDDDDDDDDD of course i don't plan to be a celebrity so you wouldnt think that it would happen but oh well. Eipä se aina oo niin että julkkikset seurustelee pelkästään toisten julkkisten kaa. Hei jos tää oikeesti on näin nii..... I.... Kyllä muuten VITUSTI samaistuu nimittäin Toi kuulosti niin samantyyppiselt toi Kellyn kokemus et en nyt niiku vaa tajuu taas......... Ihan kylmät väreet menee täs koht 😂😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja