Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138020" data-attributes="member: 34"><p>Siis täs on aivan järkyttävän hankalaa vieläkin totutella siihen että saan tehdä mitä vaan................</p><p></p><p>Aina tuntuu siltä että on olemassa jotakin mitä mun OIKEESTI pitäis tehdä ja se on niin, mut..... Ei ookaan :D siis tää on ihan järjettömän outoa. No joo. Ei se oo ihme et mä en vieläkään oikein ymmärrä elämää kunnolla, koska ei oo ikinä oppinu sitä normaalia tapaa elää, niinkun yleensä ihmiset kai suurinpiirtein ajattelee niin että mä saan tehdä ihan mitä vaan, eikä niin että olis joku jutska mitä pitää seurata tarkasti. Mut sit kun mä en kai sit oppinu sitä samalla tavalla kun ihmiset yleensä. Niin nyt on sit hankalaa oikeasti tajuta et mist on jotenki kyse. Mut nyt kun ymmärrän sen että mä todellakin saan tehdä ihan mitä vaan niin se on jotenkin ihmeellistä. Mutta koko ajan mun mieli vaan menee siihen että ei ei ei on jotain mitä mun pitäis tehdä, jotain tiettyy.</p><p></p><p></p><p>Siis oikeesti olispa normaalit aivot. En tiedä kuinka helvetissä tuun jaksaa tätä loppuelämän?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138020, member: 34"] Siis täs on aivan järkyttävän hankalaa vieläkin totutella siihen että saan tehdä mitä vaan................ Aina tuntuu siltä että on olemassa jotakin mitä mun OIKEESTI pitäis tehdä ja se on niin, mut..... Ei ookaan :D siis tää on ihan järjettömän outoa. No joo. Ei se oo ihme et mä en vieläkään oikein ymmärrä elämää kunnolla, koska ei oo ikinä oppinu sitä normaalia tapaa elää, niinkun yleensä ihmiset kai suurinpiirtein ajattelee niin että mä saan tehdä ihan mitä vaan, eikä niin että olis joku jutska mitä pitää seurata tarkasti. Mut sit kun mä en kai sit oppinu sitä samalla tavalla kun ihmiset yleensä. Niin nyt on sit hankalaa oikeasti tajuta et mist on jotenki kyse. Mut nyt kun ymmärrän sen että mä todellakin saan tehdä ihan mitä vaan niin se on jotenkin ihmeellistä. Mutta koko ajan mun mieli vaan menee siihen että ei ei ei on jotain mitä mun pitäis tehdä, jotain tiettyy. Siis oikeesti olispa normaalit aivot. En tiedä kuinka helvetissä tuun jaksaa tätä loppuelämän? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja